5.července, pátek
Celé dopoledne jsme strávili na svahu... Tom se mnou od včera nemluví, i přes to že jsem se o to pokoušela.
17:45
S Harrym jsme seděli ve výřivce.
Ostatní plavou a dovádí v bazénu.
A Tom ani nepřišel.,,Co se mezi váma stalo? Víš, od včera večer je nějaký divný. Nechci se v tom hrabat, ale je to můj bratr.'' Zeptal se Harry.
,,Mám pocit že včera žárlil na tebe. To když se opiješ nepoznáš strany a svou holku nebo co?'' Zasmála jsem se.
,, Promiň.'' Řekl Harry.
,,Ale vždyť se nic nestalo.'' Pokračoval.
,,Souhlasím... Ale podle jeho výrazu, který vypadal, že... že snad žárlil. Ty nevíš co s ním je?''
,,Od předvčera se mnou nemluví.'' Pokrčil rameny. Chvíli jsme byli ticho, ale pak mi došlo.
,,Jaj a nevadilo to Belle?'' Zastyděla jsem se trochu.
,,Neboj. Bavili jsme se o tom včera. Ví že mezi náma nic není. Navíc ona se s tebou líbala taky.''
,,To je trochu něco jiného...No s trojkou ale nepočítejte.'' Oba jsme se zasmáli.18:00
Vyšla jsem spolu s Harrym ven z výřivky. Rozloučili jsme se a zabalená v ručníku jsem si to namířila přímo na pokoj.
Když jsem dorazila, převlékla jsem se do tepláků a tílka. Ručník jsem si obmotala kolem vlasů.
,,Ahoj, ty jsi tady?'' Mluvila jsem k Tomovi, který právě přišel z balkónu.
,,Jsi v pořádku?'' Zeptala jsem se ho. Vypadl jako by brečel. Nic neodpovídal.
,,Copak se stalo?'' Zajímala jsem se ustaraně dál.
,,Jsem ok.'' Odpověděl. ,,Už zase půjdu.'' Dodal.
,,Kam chceš jít?'' Nechápala jsem.
,,To je jedno ne?''
,,Tome... o co ti do prdele jde?''
,,Mě?... O co jde tobě?'' Zakřičel na mě. Lekla jsem se a do očí se mi nahrnuly slzy.
,,Co se to s tebou do hajzlu děje?!'' Vybouchly mi nervy.
,,Se mnou nic, to lidi na kterých ti záleží ti podkopávají nohy.''
Chvíli bylo ticho.
,,Cože?!..'' Vůbec jsem nechápala co se právě stalo. Tom odešel z pokoje, přičemž neskutečně třísknul dveřmi.
Už je mi to jedno. Ať jde třeba do prdele. Mám já tohle za potřebí se s ním tak trápit. Jednou mě chce, pak zase ne.18:40
Harry,,Zajdu nám pro pití lásko.'' Vstal jsem z gauče na kterém jsme s Bellou seděli. Vydal jsem se dolů do baru.
,,Bože co tady děláš?'' Zeptal jsem se Toma sedícího u baru.
,,Že se ptáš zrovna ty.'' Řekl.
,,Co?'' Nechápal jsem.
,,Já se na tebe nezlobím. Prostě si vybrala někoho jiného. Ale to co mě mrzí je to, že lžeš Belle.'' Vůbec jsem nechápal co Tom říká.
,,Co to meleš? Kolik jsi toho vypil?'' Zeptal jsem se ostře.
,,No ty a Sophi.''
,,Co my dva?''
,,Harry nemusíš to na mě hrát. Slyšel jsem vás. Když jste se bavili ve společenské.''
,,Ty si jako myslíš, že já a Sophi jo?''
,,Nechtělo se mi tomu věřit, ale to když jsme hráli flašku a pak dneska v té výřivce.''
,,Vždyť jsi tam ani nebyl.'' Obořil jsem se na něj.
,,Právě, že byl, viděl jsem vás a odešel. Nevydržel jsem se na to dívat.''
,,My jsme si jen povídali ty pako. Můžeš mi říct co si předtím slyšel?!''
,,Cituji: Musím mu to říct, ale nechci aby se mezi mnou a Tomem všechno změnilo.'' Řekl.
,,A jak víš o kom kurva mluvila?'' Ptal jsem se bratra.
,,Je to jasné.''
,,Co ti je jasné ty pako. Sophia je z tebe totálně zmatená. Úplně jí motáš hlavu. Celé to jenom potřebovala s někým probrat a ten někdo jsem byl já...
Bojí se ti říct co cítí, aby nezkazila vaše přátelství... Mezi náma nic není. Mám holku bože. '' Chvíli nic neříkal, ale potom, jako by najednou prozřel.
,,Pane bože já jsem to dosral... Ty vole.'' Držel svou hlavu v dlaních a lokty se opíral o bar. Z očí mu stékaly kapičky slz.
,,Zítra je ten ples. Tak alespoň to neposer. Já jdu za SVOJÍ holkou.'' Poplácal jsem ho po zádech.19:00
TomPo chvíli sezení u baru jsem se konečně vzchopil a šel s tím něco udělat.
Musím se jí omluvit.
Vydal jsem se na pokoj. Zaklepal jsem. Za malou chvíli mi otevřela. Zvedl jsem oči od země a podíval se jí do očí. ,,Já se omlouvám.''
Šli jsme dovnitř. Všechno jsem ji vysvětlil. Popisoval jsem to jak jsem si myslel že má něco s Harrym.
,,...Nedošlo mi, že by jste mohli mluvit o mě. Bavili jste se často a navíc ten polibek... Musíš mě pochopit.'' Tekly mi po tvářích slzy.
,,Nechápu... Proč jsi nemluvil se mnou kurva.''
,,Promiň.''Sophia
,,Odpouštím ti... Co jiného mi zbývá.'' Zasmála jsem se.
Dlaní jsem chytila Tomovu tvář a otřela mu slzy.
,,Promiň. Brečím tu jako slaboch.'' Omlouval se.
,,Nemáš se za co omlouvat. Lidé nepláčou protože jsou slabí, ale proto že byli dlouho silní. A navíc je to sexy.'' Usmála jsem se na něj.
Tom zvedl svůj pohled na mě. Koukala jsem do těch jeho nádherných hnědých očí.
,,Tak už to konečně udělej.'' Řekla jsem vyzývavě.
,,Co?'' Pousmál se. Přesně věděl co myslím.
,,To co si začal na té vyhlídce.''
,,Jo ty myslíš tohle...'' Řekl a vzal do své dlaně mou tvář. Políbil mě. Wow tak to je něco. Jeho rty splývaly s těmi mými. Po chvíli přestal. Vstal z postele a šel ke dveřím, které zamkl.
Vstala jsem a počkala až ke mě dojde. Začali jsme se vášnivě líbat. Díky jeho dotekům se mi zježily chloupky snad po celém těle. Těžce jsem vydechla.
,,Chci tě.'' Ozvalo se od toho boha. Chytla jsem jeho tričko a začala mu ho svlékat.
On udělal po chvíli to samé. Pořád jsme se líbali. Za chvíli jsem na sobě měla jen kalhotky.
Bože ty svaly! Má perfektní postavu. Rychle jsem se natáhla do šuplíku pro kondom a ladně mu jej natáhla.
Položil mě na postel na záda a naklonil se nade mě. Začal mě líbat na krku. Pomalu sjížděl níž a níž. Mé těžké dýchání se jen prohlubovalo. Jeho jako by to posilovalo.
Dostal se až k mým stehnům. Začal líbat vnitřní strany mých stehen. Lehce jsem se prohýbala v zádech. Přesně ví co dělá. Vzal za šňůrky mého spodního prádla a rozvázal je.
Naklonil se zpět nade mě. Vydýchávala jsem to co se dělo. On jako by mi nechal prostor a pak mě začal líbat zase na rty. V tu chvíli kdy jsem to nejméně čekala do mě pronikl. Neskutečně jsem si to užívala. Mé vzdychy nabíraly na intenzitě. Tlak mezi mými nohami byl velmi příjemný.
,,Je to takhle v pohodě?''
Zeptal se. ,,Naprosto.'' Vydechla jsem tiše. Nemohlo mi uniknout jak se pousmál.19:50
,,Děkuju.'' Šeptl mi Tom do ucha. Leželi jsme v obětí na posteli a odpočívali.
21:30
,,Má to výhody, už nemusíš spát na gauči.'' Říkala jsem Tomovi, vedle kterého jsem konečně mohla usínat. Byli jsme už oba osprchovaní a po večeři.
,,To není ta výhoda...'' Řekl.
,,A co tedy?'' Zeptala jsem se.
,,To, že můžu spát s tebou.'' Usmál se.
Vtiskla jsem mu dlouhý polibek. ,,Dobrou noc.'' Popřála jsem mu. Což udělal taky. Zavřela jsem oči, zachumlala se do jeho náruče a poklidně usnula.
ČTEŠ
Ten moment, kdy jsme se poznali /Tom Holland/
FanfictionDlaní jsem chytila Tomovu tvář a otřela mu slzy. ,,Promiň. Brečím tu jako slaboch.'' Omlouval se. ,,Nemáš se za co omlouvat. Lidé nepláčou protože jsou slabí, ale proto že byli dlouho silní. A navíc je to sexy.'' Usmála jsem se na něj. Varování: 15+...