*Bölüm 10: ''Dikenler arasında kendimi bu kumdan kaleye hapsettim.''

430 72 16
                                    

Hoş geldiniz.

Bugün Allah belamı verdi, Taekook yayın açınca fena gaza geldim ve kendimi birden burada buldum.

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyor olacağım <3

İyi okumalar dilerim!

Medya:

Paloma Faith - Only Love Can Hurt Like This

''Tüm arkadaşlarım hayatıma devam etmem gerektiğini söylüyor. Bense sahilde uzanmış şarkını söylüyorum.''

- DP

***

Yemekten sonra Taehyung, Jungkook ve Jisso'nun içeriden kekleri getirmeye gitmesi ile masanın bir köşesinde toplanmış halde duran paramparça olmuş eşyaya bakarak kaşlarını çatmıştı. Oraya doğru yürüyerek birkaç parçayı eline alıp incelemeye başladı ve ne olduğunu anlamaya çalıştı; neden kırılmış olduğunu düşünüyordu aynı zamanda da.

Az sonra onların matruşka olduğunun ayırdına vardığında bir parçanın üzerinde kendi renginden olmayan kan kırmızısı bir renk görerek gözlerini kocaman açmıştı. Bunu biri kırmış ve yaralanmış, diye düşünerek endişe etti.

Birden odaya giren ikili ile bakışları kapıya kaydığında Jisso ve Jungkook şaşkınca ona bakmaya başlamışlardı. Taehyung Jisso'ya bakarak, ''Jisso bir sorun yok değil mi?'' diye sordu.

Jisso, ''Önemli bir şey değil; ben alırım şimdi onları, birazı da hâlâ aşağıda henüz.'' deyip elindekileri masaya bırakınca Taehyung, Jisso'yu omuzundan kavrayıp, ''Yaralanmadın değil mi toplarken, iyisin değil mi?'' diye sormuştu endişeyle. Jungkook'un gözleri birden doluvermişti. Dudaklarını birbirine bastırarak elindekileri masaya bıraktı ve sol bileğindeki kesiği gizlemek için hırkasının kolunu çekiştirip parmaklarıyla kavradı. Ciğeri paramparça olmuştu duyduklarıyla.

Taehyung, ''Burada bir kan damlası var ama?'' diye kendi kendisine mırıltıyla konuştuğunda bakışları birden Jungkook'a kaydı. Jungkook üzerinde hissettiği bakışlarla gözlerini hırkasından çekip yutkunarak Taehyung'a baktığında Taehyung, ''Jungkook bunları bu hâle sen mi getirdin yoksa?'' diye sordu. Jungkook ise birkaç saniye sonra, ''Elimden kaymıştı.'' diye kaçamak bir yanıt verdi ona.

Taehyung, ''O zaman yaralanmış olmalısın; fark etmemiş olabilirsin, bir bakalım.'' diyerek ona bir adım attığı zaman Jungkook, giriş kapısına doğru bir adım gerileyerek, ''Ufak bir sıyrıktı sadece, şimdi bir yara bandı yapıştırıp gelirim, endişe etmeyin Bay Kim.'' der demez hareketlenince Taehyung, ''Bekle!'' diyerek elindeki parçaları masaya bıraktı ve ellerini birbirine vurarak yapışan taş tozlarını çırptı.

Jisso'ya da, ''Sen dokunma hayatım, onları ben alırım.'' deyip arka cebindeki cüzdanını çıkararak Jungkook'un önüne kadar gelip onunla göz teması kurdu ve ''Yaranı gösterir misin?'' dedi sakin bir ses tonuyla.

Jungkook'un kalbi fena derecede çarpıyordu ve bu ağlama isteğine yol açıyordu. Bu kalp çarpıntısının sebebinin aşktan olmamasını, rezil olma düşüncesinden var olduğunu ummak istiyordu ancak kendisini kandırmayı bir türlü beceremiyordu. Basbayağı ortadaydı.

Te Regalo ⇝ taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin