*Bölüm 21: "Bir şehri terk etme kararı alıyorum ve gidiyorum, sen(den) yoksun."

170 29 30
                                    

Indila, boite en argent

Düzenlemeden atıyorum, hatam varsa affola ♡

13k için teşekkürler ♡

İyi okumalar!

***

"Jungkook, hoş geldin. Hayrola?"

Jungkook zili çaldıktan bir süre sonra kapıda beliren Yoongi, Jungkook'un düşmüş suratını görünce üzülmüş, şaşırmıştı. Jungkook onu geçiştirerek, "İyi akşamlar hyung, içeri geçebilir miyim?" diye sorusunu yöneltti.

Yoongi geri çekilerek kapıyı aralayıp, "Pardon, geç tabii." diye cevapladığında beraber hole ilerlediler.

Salon epeyi kalabalıktı. Jeon, kalabalığı fark eder etmez gözlerini belerterek olduğu yere çakılıp Yoongi'ye döndü ve sessizce:

"Hyung, bugün 9 Mart mıydı?" diye sordu.

"Evet." deyip gülümsedi Yoongi. "Bugün doğum günüm diye sevgili karım arkadaşlarımızı da davet etmiş. Kendimizce partiliyorduk. Sen de katılmak ister misin?"

Jungkook jestleriyle cevabını belli etse de, "Hayır." diyerek desteklemişti kendisini. "Yani, elbette senin doğum gününde yanında olmayı çok isterim ama yapamam. Seninle önemli bir şey konuşmak istiyordum, bunun için geldim."

Yoongi kaşlarını çatmıştı. Salondakilere görünmeden Jungkook'u çalışma odasına çekti ve kapıyı da arkasından sessizce kapattı:

"Anlat bakalım, seni dinliyorum. Kişisel bir mevzu belli ki..."

Jungkook koltuklardan birine oturmuştu, Yoongi de sorusunu sorar sormaz Jungkook'un karşısında kalan koltuğa geçti.

"Bi' bakıma öyle ama daha çok seni ilgilendiriyor sanırım."

Yoongi iyice meraklanmıştı.

"E, anlatsana oğlum. Çatlatma adamı."

"Tamam, tamam." deyip dudaklarını içe kıvırdı Jeon. Sonra Yoongi'nin gözlerine kestirdi gözlerini. Elini cebine atarak bir avuç dolusu anahtar çıkarıp ayaklandı ve Yoongi'ye doğru sıraladı adımlarını.

Yoongi elini istemsizce açtı Jungkook elindeki anahtarlığı ona uzatınca. Anahtarlığa bakakalıp, "Bunlar ne?" diye sordu Yoongi.

"Ben gidiyorum, hyung." Jungkook bekletmeden konuşmuştu. "Buraları sana emanet ediyorum artık, benim yerime idare edebilir misin?"

"Nasıl yani? Beni yönetici mi yapmak istiyorsun?" Yoongi aydınlanıp yerinde ayaklandığında, "Bir saniye... Nereye gidiyorsun sen?" diye sordu merakla.

"Los Angeles'a. Bir süre orada yaşayacağım." Sonra biraz durdu. "Belki de hiç dönmem, bilmiyorum."

Yoongi, "Gözün arkada kalmasın, Kook. Evine güzelce bakarım." dediğinde Jungkook'un omzuna pat patlamıştı. "Gitme sebebin ne peki?"

Te Regalo ⇝ taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin