*Bölüm 11: ''Dışardan gördüğün gibi değil; bir kez olsun buradan bakmadın. ''

469 75 36
                                    

Hoş geldiniz.

Medya:

Mavi - Deniyorum Ama

İyi okumalar dilerim.

***

''Diyeceklerimi iyi dinle.'' dedi, Jungkook'un yüzüne bakıp, her ayrıntısında gözlerini gezdirerek.

Jungkook ne olduğunu idrak etmeye çabalıyor lâkin Taehyung'un neden böyle davrandığını katiyen çözemiyordu.

Taehyung geriye çekilince Jungkook sırtındaki ellerini kapının kulpuna koydu ve, ''Dinliyorum Bay Kim.'' diye konuştu kısık çıkan sesiyle.

''Jungkook, ben senin acı çekiyor olduğunu görmek istemiyorum.''

Jungkook kaşlarını çatarak ona bakmaya devam etti. Taehyung bakışlarını bir an pencereden dışarıya çevirdi ve dudaklarını diliyle ıslatarak ona geri döndü.

''Bu davranışlarının elbette bir sebebi var, bunu sormayacağım çünkü biliyorum. Ama lütfen kendini böyle incitme. Seni böyle görüyor olmak ağır geliyor. Bundan hoşlanmıyorum. Aynı ilişkimizi sürdürmeye devam edelim, seni kaybetmek istemem.''

Jungkook yutkunarak sağ eliyle sol bileğini sıkmaya başladığında bir süre durup bekledi ve ardından, ''Bay Kim ben-'' diye söze atıldı ancak Taehyung onun lafını bölerek yanına geldi. Jungkook'u omuzundan tutarak yüzünü kapıya doğru çevirdi ve kulpu bırakmasına sebep oldu. Sırtına pat patlayarak kapıyı açtığında, ''Bu kadar yeter, anlaşıldığımı düşünüyorum. Hadi malzemelerini getir sen.'' diyerek evin girişine doğru gitti. Jungkook oracıkta kalıvermişti.

Biraz sonra Taehyung malzemeleriyle içeriye girdiğinde Jungkook çoktan şövaleleri karşı karşıya koymuş, birer tabure de eklemiş ve kendi malzemelerini açıp tuvalini yerleştirmeye başlamıştı.

Taehyung da tabureye oturup tuvalini yerleştirerek akrilik boyalarını, fırçalarını ve paletini çıkarmıştı.

Jisso orta masaya oturup ellerini iki yanına koymuş arkasına yaslanırken gülümseyerek, ''E, ne çizmeyi düşünüyorsunuz?'' diye sorduğunda Jungkook tebessüm etti ve boyalarını paletine dökerken, ''Ben biraz soyut çalışacak gibiyim, çiçekler eklemeyi de düşünüyorum.'' diye cevapladı onu.

''O zaman Jisso biz biraz çizdikten sonra bize yorumlar yapsın.'' deyip Jisso'ya göz kırpıp tebessüm etti Taehyung. Jungkook bu manzaraya burukça gülüp tuvaline bakmayı sürdürdü.

Biraz sonra ikisi de resimleri hakkında düşünüp çizmeye başladılar. Taehyung ne çizmek istediğinden pek emin gibi durmuyorken Jungkook çok emin süslüyordu tuvalini fırça darbeleriyle.

Jisso, ''Pekâlâ, önce Taehyung'tan başlıyorum.'' diyerek ayaklanıp Tahyung'un arkasına geçerek omuzlarından kavradı ve tuvale doğru hafifçe eğilerek kaşlarını çattı.

''Hım... Pek anlaşılmıyor ama garip, senden de beklediğim gibi.'' diyerek Jungkook'a yöneldi, onun da aynı şekilde arkasında durduğunda tuvaldeki arka planın yarısından çoğunun tamamlanmış olduğunu ve renk geçişlerinin oldukça hoş göründüğünü fark ederek, ''Jungkook bu konuda çok başarılı Taehyung.'' diye konuştu ve bir süre kolları göğsünde bağlanmış bir şekilde Jungkook'u izlemeyi sürdürdü.

Te Regalo ⇝ taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin