HELLLOOOO! Önceliklee bu bir kutlama bölümüdür.
Çünkü ben bu bölümü attıktan sonra TÇA muhtemelen 100k olacak. Olur yani, öyle ön görüyorum :) Hepinizi çok sevdiğimi, desteğinizi benden eksik etmediğiniz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ettiğimi belirtmek isterim. Buraya sadece ben değil, hep birlikte geldik. Bu kitap benim değil, sizlerin de kitabı.
Sizleri çok seviyorum ve son günlerde benden desteğini eksik etmeyen asyalandin, lavantakız, wisegirlseweedbrain aşklarıma ve önceki bölümlerde çok fazla yorum yapıp keyfimi yerine getiren heidibuthornyone bebeğime ayrıca teşekkür ederim.
Ayrıca ay bu detay çok önemli büyük harfle yazacağım TİKTOKTA TÇA EDİTİ ÖNÜME DÜŞEN 2 KİŞİ HANGİ OKUYUCUMSUNUZ BİLMİYORUM AMA SİZİ YERİMM.
Sınır: 500 oy, 1k yorum.
*Lütfen random yorum atmayın. Ayrıca panomda yb'den alıntılar paylaşabilirim. Haberiniz olsun❤️
* Ayrıca ufak bir bilgilendirme! Önceki bölümde Andre'nin bahsettiği iddia olayı yalan aşkolar. İddiaya falan girmediler. Andre, Vivi istediklerini yapsın diye blöf yaptı. Bölümü de okumadan attım. Umarım hata yoktur.
Bölüm şarkıları:
♫ Camila Cabello - Shameless
♫ Dorothy - Wicked Ones
♫ Zach Hood - 13 Missed Calls
C🩺
Evden çıkmadan önce güvenlik alarmını kurarken Andre çantanın içine Luna'yı özenle yerleştirmişti.
"Biraz uslu durman lazım kızım." Diyerek fermuarı kapatırken bende kapıyı kilitlemiştim.
"Gideceğin yerde az kalacaksın sanırım?" dediğinde omzumdaki bilgisayar ve evrakları koyduğum çantayı kendine çekip eline aldı.
Omzumdaki yük kalktığı için rahatlarken Andre halinden memnun gibiydi.
"Belli değil," dedim arka taraftaki garaja yürüyerek. "İzinim bitmeden dönmeyi düşünüyorum ama."
Evin arka tarafındaki garajın kapısını şifre ile araladığımda uzun ve geniş alanda ışıklar birer birer yanarak üzeri örtülmüş arabaları ortaya serdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tensel Çekim Analizi | +18
General Fiction📍HİKAYE KAN, ARGO, ŞİDDET, CİNSELLİK VE BOL BOL SEKSUAL TENSİON İÇERİR! Asabiyeti ile tüm hastaneye kan kusturan, dünyanın en iyi cerrahlarının başında gelen Andre Reed. Ailesi 7 kuşaktır mafya doktoru olan, sivri dili ve kural tanımazlığı ile Andr...