SAHNE XIV

11K 674 492
                                    

Selaam ben geldim. Geç geldim baya hatta beni unuttunuz belki ama ben sizi unutmadım. Arkadaşlar tabiki başıma bir sürü olay geldi ama neyse. En keyifli olan kısmı mezun olmam ve yeni patronumun arabası maserati. Allah'ım nasip et nolur 777 amin. Neyse aşağıdaki görsel bölümün modundan bağımsız ama şöyle özetleyebiliriz.

Violet Lenoir (yani anaları): Çocuklarım büyüdü yetişkin oldu hepsini ideal doktorlar ile evlendirmeliyim.

Çocukları:

Bölüm şarkısı falan aklıma hiç bir şey gelmiyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm şarkısı falan aklıma hiç bir şey gelmiyor. Arkadaşlar ben ölmüşem bana nazar duası falan okuyun. O yüzden müzik kısmını size bıraktım yazın kafanıza göre bir şeyler. Aman güzel yavaş yürü bile olabilir yani. Sizleri seviyorum. Bana nolur kızmayın. Bölümü ön okutma yaptırdım beğenenler de oldu beğenmeyenlerde oldu. Beğenmeyenlere beğenmedi diye sövmeyin çok severim kendilerini. Sizleri de severim. Bölümü beğenmezseniz de söyleyin çünkü yazarken kafam asla burada değildi. Siler yenisini yazarım olmadı. Öpüldünüz. İyi okumalar. Sınır yok hediyem olsun ama yine de siz yorum yapmayı unutmayın.

🩺

"Ne yaptığını sanıyorsun sen?!"

Oturduğum yerden bir kez daha hiddetle doğrulup elimdeki yastığı karşımdaki adama fırlattım.

Helikopter ile havaalanına inmiştik ve şu an Vadim'in uçaklarından birindeydik. Ben hala az önce yaptığı şeydeydim.

"Hala bunu mu tartışacağız?" dedi Vadim umursamaz bir tavırla.

"Evet," Oturduğum koltuktan kalkacaktım ki uçağın kalkmak üzere olduğunu hatırlayarak bir kez daha kemerimi kontrol ettim. "Yaptığın şey çok çocukçaydı. Karşısında elimi tutup uçağa götürmen ne demek?"

"Uçak değil helikopter."

"Vadim!" dedim biraz ciddi olması için uyarırcasına.

Vadim ise bana karşı göz devirip ayağa kalktı. Üzerindeki gömleğin düğmelerini sırası ile aralar iken her bir düğme ile göğsüne işlenmiş dövmeler gözler önüne seriliyordu.

"Eğer sana karşı yakın davranmama gerçekten sinirlenseydin beni o an durdururdun Zaria."

"Vivianne." Diye düzelttim.

"Zaria senin ilk ismin." Bana böyle seslenmekten asla vazgeçmeyeceğini belirtircesine üstüne bastırarak devam etti. "Sana sikik ikinci isminle seslenmeyeceğim. Artık düzeltmekten vazgeç."

Tensel Çekim Analizi | +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin