SAHNE XVII

5.7K 575 830
                                    

Selamm! Ben geldim! Bölüm için sınır koydum. Lütfen boş, random yorum atmayın. Ben bölümü güzel güzel yazdım. Siz bölümü güzel güzel okurken bende güzel güzel yorumlarınızı okumak istiyorum. Biraz özensiz yazılmış olabilir, hastayım sanırım 24 saatten fazla aralıksız uyudum. Hata varsa affedin öptüm sizleri seviyorum. Bölümlerden alıntıları Wattpad panosunda duyuru olarak atıyorum. Takip ederek haberdar olabilirsiniz. Umarım bölümü beğenirsiniz. Yorum yapıp oy vermeyi unutmayın.

Bu arada 250k hatta an itibari ile 255k okunmamız oldu. Bunun şerefine yeni kapak yaptım. Nasıl olmuş? Beğendiniz mi?


Bölüm Şarkıları:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm Şarkıları:

Rihanna - Breakin' Dishes

Katy- Perry - Last Friday Night

Shakira - Can't Remember to Forget You


Sınır: 750 oy 750 yorum

🩺

Eteğimin altındaki parmakları kalçamdan yol çizerek beline dolanan sol bacağımı boylu boyunca okşarken dudaklarım tekrar dudaklarına uzandı.

Lakin beni durduran ve onu öpmeme engel olan kişi bu sefer Andre değildi. Merdivenin önünde durup boğazını sertçe temizleyerek varlığını belli eden kişi, mavi irislerini üzerimizde gezdirdi.

"Siktir!"

Siktir, basıldık Vivi!

Andre'den uzaklaşmak için bacaklarımın belinden çözdüm. Ayaklarım yere bastığında merdivenlerin son basamağında duran Alex keyifle bizi süzdü.

"Anlaşılan barışmanın ötesine geçmiş, rüyanı icraata dökmeye başlamışsın küçük kardeşim?"

"Alex!"

Dudaklarımdan uyarırcasına dökülen soru ile Andre'nin lacivert irisleri bana döndü.

"Ne rüyası?"

Alex köşeye sıkıştığımı anladığında bize ilerleyen ağır adımları Andre'nin önünde durdu.

"Barıştığınız için mutluyum." Dedi Alex, Andre'ye kısaca göz süzüp. "Ama bu kız kardeşimi her yerde öpebileceğin anlamına gelmiyor. Sonuçta aile var burada."

Andre dudaklarını konuşmak için aralamıştı ki Alex, Andre'nin omzundan sertçe itti. Demirliklere çarpan Andre, uzun boyu ile dengesini sağlayamayıp tekneden aşağıya, denize düştüğünde kısa süre içinde olayın şokunu atlatmış suyun yüzeyine çıkmıştı.

Tensel Çekim Analizi | +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin