SAHNE XVIII (YENİ BÖLÜM)

6.8K 707 981
                                    

Selaaam! Ben geldim baktım sınırı geçememişiz yine de bölüm atayım dedim. Yeni işe başlayacağım bölüm yazamam belki diye düşündüm. O yüzden bol bol Andre-Vivi'li uzun mu uzun sahneler yazdım. Klavyem bozuldu bu arada o yüzden yedek klavye ile yazıyorum. Elim alışkın değil, muhtemelen bir sürü hata vardır. Affola. Sizleri seviyorum. Umarım bölümü beğenirsiniz. İyi okumalar, yorumlarda buluşalım <3

Bölüm şarkıları:🎶 2WEI - Survivor🎶 Harry Styles - Sing of the times🎶 Taylor Swift - Cardigan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm şarkıları:
🎶 2WEI - Survivor
🎶 Harry Styles - Sing of the times
🎶 Taylor Swift - Cardigan

Bölüm sınırı : 750 oy 750 yorum.

🩺

"Bu..." dedi adam gözlerini hepimizin üzerinde teker teker gezdirerek. "Salondan kimse çıkmayacak!" Elimdeki silahı tutan parmaklarım sinirden titrerken adam hala şaşkınlıkla baktığım Andre'nin başına silahını iyice bastırdı. "Yoksa bu herifi gözümü kırpmadan öldürürüm!"

Andre'nin lacivert irisleri şokla aralanmış mavi irislerimde iken dudaklarında bir gülümseme belirdi. Sanki tanımadığımız biri kafasına silah dayamıyormuş gibi.

Ölmeden önce göreceğin son yüz bizim yüzümüz diye seviniyorsun kocam ama biz seni kolay bulmadık, kolay kolay da bırakmayız. Değil mi Vivi?

Parmaklarım alışkanlıkla tetiğin üzerine kapanacağı sırada karşımdaki adam hissetmiş gibi maskenin altında saklanan gözlerini bana çevirdi.

"İndirin silahlarınızı!" dedi ve Andre'nin kafasındaki silahı boyun girintisine dayadı. "Hepiniz indirin yoksa tetiğe basarım!"

"Sen kimsin?" Dudaklarımdan dökülen soru ile birlikte adama bir adım attığımda adam korku ile titreyerek silahını Andre'ye daha çok bastırdı.

"Yaklaşma ateş ederim."

"Sen kimsin?" diyerek adamın sözlerini umursamadan bir adım daha attım. "Sen kim olduğunu sanıyorsun da buraya gelip, benim misafirlerime silah doğrultuyorsun?"

Üçüncü adımımı attığımda adam bir durmadığım için korkuyla geri adım attı.

"Vivianne," Alex'in uyaran sesini umursamadan karşımdaki adama bakmaya devam ettim. "Sakin ol ve geri dur."

"Evet," dedi karşımdaki silahlı adam. "Geri dur yoksa öldürürüm."

"Öldürsene." Dedi Andre benim gibi umursamaz bir tavırla. Adamın onu öldürmeyeceğinden çok emindi.

Hala indirmediğim silahım ile birlikte bir adım daha atmıştım ki adam silahını havaya kaldırıp bir tetiğe bastı. Tavana giden kurşun ile güçlü silah sesi tekrar yankılandığında adımlarım durdu.

Tensel Çekim Analizi | +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin