SAHNE VIII

16.3K 1.1K 1.5K
                                    


Bu arada sizi bekletmemek için bundan sonra sınır koyma kararı aldım daha doğrusu aldık. Yani çözüm bu. Lütfen random yorum yapmayın. Okumadan atıyorum umarım karışıklık, sorun yoktur içinde. Sizleri seviyorum.

Bölüm sınırı: 500 oy 1k yorum.

Bölüm şarkıları:♫ Doja Cat- Streets♫ Katy Perry- Last Friday Night♫ Ariana Grande- Motive

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm şarkıları:
♫ Doja Cat- Streets
♫ Katy Perry- Last Friday Night
♫ Ariana Grande- Motive

🩺

Her şey saniyeler içinde gerçekleşiyordu. Evans toparlanarak Andre'yi üzerinden itmiş ve ayaklandığı sırada karnına sert bir yumruk atmıştı.

Andre'nin yıkılmaz bir duvar olduğunu, buzdan kalbi ve çelik zırhı ile asla sarsılmayacağını düşünürdüm. Lakin karnına aldığı yumruk ile ufakta olsa sarsılmış suratına gelen ikinci darbe ile gerilemişti. Adımları geri geri sendelemek yerine daha da ilerledi. Patlamış kaşından akarak lacivert irislerine sızan kanı umursamadan James'a bir yumruk atacaktı ki James yumruğunu savuşturdu. Andre ise kolunun altından geçip adamın diz kapağının iç kısmına sert bir tekme atmıştı James tekrar yere diz çöktüğünde Andre'de onun önünde diz çöktü.

"Yüzüme dokunmayacaktın işte aslanım!" dedi hastalıklı bulduğum bir ses tonu ve aksine içimi eriten serseri gülümsemesi ile aynı hizada olduğu adama kafa attı.

Çekirdek yok mu ya? Full hd boks müsabakası izliyoruz. Keyfi çıkmıyor.

Dudaklarımdan şaşkınlık dolu bir nida döküldüğünde lacivert gözleri bana döndü. Ben ise onları durdurmak yerine şaşkınlıktan aralanan ağzımı elim ile kapattım. Andre ise doğru bir şey yapmışım gibi beni başıyla onayladı ve burnunu tutan James'a yöneldi.

James altta kalmayarak ona birkaç darbe indirse de Andreas'ın attığı kafa yüzünden hareketleri sarsaktı.

Ne zaman geldiğini bilmediğim Steve ikisinin arasına girdi. Elini Andre'nin öfke ile inip kalkan göğsüne bastırıp geri ittirdi.

Peşinden koşan stajyer ekipleri ve güvenlikten tanıdığım Sam de James'ı kolundan tutarak ayağa kaldırdı.

"Neden onları ayırmadın?" diyen Steve bir yandan küfürleri sıralayan Andre'nin omuzlarından tutarak uzaklaştırmaya çalışıyordu. Lakin Andre, Steve'den daha kalıplı olduğu için bunun pek işe yaradığını söyleyemezdim.

"Bırak, bırak! Yesinler birbirlerini." Dedim rahat ve umursamaz bir tavırla.

Ateşe ateşle karşılık vermek gerekirdi. Andreas'ın dengi ise James Evans'tı. Ben Andre Reed'i kül ederdim. Ve daha yeni eğlenmeye başlamıştım.

Tensel Çekim Analizi | +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin