Hellooo! Ben geldim. Bu kadar erken beklemediğinize eminim kmdkamdk
Keyifler nasıl?
Umarım hepiniz iyisinizdir. Bu bölüm biraz geçiş bölümü gibi oldu. Umarım okurken keyif alırsınız. Lütfen okurken yorum yapmayı unutmayın. Yaptığınız her yorum ve verilen her oy beni keyiflendirip yazmaya teşvik ediyor. Çünkü hikaye sizin yorumlarınız ile şekilleniyor.
İyi okumalar.
Bölüm şarkıları:
♫LSD- Genius
♫Ava Max- Not Your Barbie Girl
♫Meghan Trainor- Me Too
🩺
Evin en küçük çocukları ikiye ayrılır.
Bir; abisi ve ablası ile iyi anlaşanlar.
İki; anlaşamayanlar.
Yedi kardeşten oluşan kocaman bir aileye sahip olmak birinci seçeneği oldukça güçleştiriyor.
Evet annem Violet Lenoir ülkenin en iyi ortopedistlerinin başında geliyordu ama aynı zamanda tam bir doğurganlık tanrıçasıydı.
Kalabalık odanın her bir köşesine montelenmiş demir dolabın önünde dururken anneme ilk defa bir sürü çocuk doğurduğu için minnettardım.
Abi ve ablalarım ile küçüklükten beri bu meslek için eğitilmiştik. Bu aramızda sürekli rekabet olduğu anlamına geliyordu.
Evet hepimiz iyi anlaşırdık ama...
Hepimiz mi Vivi?
Okey, Charlotte hariç hepsi ile iyi anlaşırım ama konu sağlık ile ilgili en ufak bir şey bile olsa yarış içine girerdik.
Sıradan birinci dereceden yanık bile hepimizin doktor rolüne bürünmesine yeterdi.
Herkes sıradan yanığı inceler bir yanıktan beyin tümörü teşhisi bile koyabilirdi.
Onlara minnettardım. Çünkü en küçük çocuk olarak, anne ve babamın benden beklentileri hepsini sollayarak zirveye ulaşmamdı. Ve söz konusu Lenoir genleri olunca bu uçsuz bucaksız dağları aşmak demekti.
Şu an bir oda dolusu stajyerin birbirine gizli gizli ölüm mesajları yolladığı odada soyunurken her şeye hazırlıklı olduğumu biliyordum.
Üzerimdeki boğazlı kazağı sıyırdığım an yanımdaki demir dolabı biri araladı.
Kıvırcık saçları, esmer teni ve hafif çekik gözleri ile bana bakan kadın, tıpkı ona yaptığım gibi beni süzdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tensel Çekim Analizi | +18
Ficción General📍HİKAYE KAN, ARGO, ŞİDDET, CİNSELLİK VE BOL BOL SEKSUAL TENSİON İÇERİR! Asabiyeti ile tüm hastaneye kan kusturan, dünyanın en iyi cerrahlarının başında gelen Andre Reed. Ailesi 7 kuşaktır mafya doktoru olan, sivri dili ve kural tanımazlığı ile Andr...