23.deo - "Zašto nisi dole?"

340 11 1
                                    

23.Deo - "Onaj pravi"

Nikola:"Dobro, pusti devojku više."

Ubacio se i on.

Viktor:"Ti Nikola umukni, svi znamo da je želiš samo odvesti u krevet."

Danijel:"Ehej, lakše malo sa tim. To mi je sestra. Neće je pipnuti niko od vas."

Nasmejem se na njegove reči. Volim kada me ovako brani, ali opet nisam mogla da ćutim.

Ja:"Nikola znala sam to i bez toga da mi iko kaže, nisam glupa,a ti Viktore prekini više da mi se mešaš u život, nije te briga za mene, a opet mi pokažeš. Ne razumem te."

Nakon toga su se svi ućutali, a ja sam otišla u sobu i zalupila vrata iste.

Sad je petnaest časova, a meni je tako dosadno. Odjednom je moj telefon počeo da vibrira. Pogledala sam i videla da me zove Stefan. Prekinula sam. Zvao me je opet i tako sve dok se na kraju nisam javila.

Ja:"Šta hoćeš?"

Upitam ga drsko.

Stefan:"Vidi nije kako izgleda."

Nervozno se nasmejem i odgovorim mu.

Ja:"Imaš devojku već godinu dana. Što znači da si počeo sa mnom dok si i dalje bio s njom. Zašto? Sa mnom si iz zabave, dok se ne vratiš devojci? Ja nisam lutka, Stefane. Gotovo je."

Prekinula sam poziv o vrata sobe su se otvorila.

Danijel:"Hej kako si?"

Obrisala sam suze pre nego što ih vidi.

Ja:"Super."

Glas mi je i dalje podrhtavao.

Danijel:"Jel ti to plačeš?"

Ja:"Ne."

Kažem jednostavno.

Danijel:"Antea možeš mi sve reci, ako je Stefan u pitanju ubicu ga, stvarno."

Ja:"Zašto nisi dole?"

Upitam ga kako bih promenila temu, ali mi nije uspelo.

Danijel:"Hteo sam da vidim kako si i ne skreći s teme, Antea."

Jako sam ga zagrlila i počela sam da plačem.

Ja:"Znam da sam uradila nešto što nisam trebala, ali nisam htela da se to desi. A on me je lagao od samog početka. Lagao me je sve vreme."

Kažem sve kroz suze, a on me poljubi u glavu.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Onaj pravi"Where stories live. Discover now