31.deo - "Ponašaj se kao kod kuće."

308 11 0
                                    

31.Deo - "Onaj pravi"

Čim sam ušla u stan videla sam da je jako sredjen s obzirom da tu žive dve muške osobe.

Igor:"Ponašaj se kao kod kuće."

Njegov glas me vrati u realnost.

Ja:"Hvala."

Zahvalim mu se.

Igor:"Doneću ti fen da osušiš kosu i neke moje trenerke da se presvučeš, ne možeš ostati mokra."

Klimnem glavom na njegove reči. Igor je otišao po fen i neke stvari, a ja sam ostala u dnevnoj sobi i razgleda kuću.

Nakon nekoliko minuta Igor je došao i dao mi trenerke, majicu i fen.

Ja:"Stvarno ti hvala."

Zahvalim mu se opet.

Igor:"Ma ništa, ti ćeš biti u Viktorovoj sobi,on sad nije tu, a po ovoj kiši sigurno neće doći do jutra."

Ja:"Okej."

Igor:"Ako ti išta zatreba ja sam u sobi pored."

Ja:"Hvala još jednom."

Odveo me do sobe, a ja sam stala ispred vrata.

Ja:"Laku noć."

Kažem pre nego što udjem unutra.

Igor:"I tebi."

Udjem u sobu , te zatvorim vrata i osusim kosu. Pre spavanja sam malo razgledala sobu,koja je bila u crno belim nijansama. U uglu sobe se nalazio jedan stočić sa lap topom,a iznad se nalazio veliki televizor. Prekoputa zida na kojem je bio televizor se nalazio veliki crni krevet,sa belom posteljinom, a pored kreveta su bili noćni štočići. Na zidu pored vrata sobe se nalazio veliki beli ormar. Soba mu je bila zaista prelepa.

Polako se smestim u krevet i odmah osetim njegov miris. Ista ona noć mi se odmah pojavi u glavi, ali sam je na brzinu izbacila iz glave i ubrzo zaspala.
•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Onaj pravi"Where stories live. Discover now