125.deo - "Molim? Šta se dešava?"

184 6 0
                                    

125.Deo - "Onaj pravi"

Brzo sam uleteo u kupatilo da se presvučem i izleteo napolje. Otišao sam kod Danijela. Parkirao sam auto ispred i išao u kuću kao da je moja.

Danijel:"Hej, brate. Čuo li si za kucanje?"

Upita me poput šale.

Ja:"Otišla je, napustila me je."

Hana:"Molim? Šta se dešava?"

Bila je zbunjena.

Ja:"Antea je otišla, napisala mi pismo, ostavila prsten i otišla."

Dao sam im pismo i seo na fotelju. Kad su pročitali odmah su progovorili.

Hana:"Ali prevario si je, čim je druga trudna s tobom znači da si je prevario."

Ja:"Vidi ne znam ne sećam se, znam da sam uzeo samo jedno piće, samo jedno, a Milica je lagala je da bi rastavila mene i Anteu."

Kažem i nastavim.

Ja:"Sećam se ovako, Otišao sam u klub, drugar je slavio rodjendan, tamo je bila i Milica. Rekao sam da ne želim piće, ali me Milica me nije ostavljala na miru dok nisam uzeo. Uzeo sam i popio i posle toga se ne sećam ništa, ali to je samo jedna čaša."

Anteina majka:"Hoćete da kažete da je moja mala otišla van države sama?"

Ja:"Nažalost."

Izgovorim nesigurno.

Anteina majka:"Ne, pa gde je mogla da ode? Hana ti verovatno znaš tebi sve priča!"

Hana:"Izvinite, ali sad mi nije rekla ništa. Ne mogu moram da je nadjem."

Krenula je da izadje, ali ja joj nisam dozvolio.

Ja:"Hana, ja sam kriv za ovo moram ja da je nadjem i da ispravim ovo, ne mogu ja bez nje. A ti sedi ovde i smiri se. Nemoj da se nešto desi bebi."

Hana:"U pravu si. Bolje ti je da ovo ispraviš."

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Onaj pravi"Where stories live. Discover now