28.deo - "Duga priča."

322 12 7
                                    

28.Deo - "Onaj pravi"

Izašli smo iz kuće i otišli smo do kafića.
Ušli smo unutra i uzeli po jednu kafu.

Igor:"I pričaj mi nešto o sebi."

Kaže kako bi prekinuo tišinu medju nama.

Ja:"Pa živim sa Danijelom, do skoro sam imala dečka, roditelji su u inostranstvu, uskoro punim dvadeset godina imam najbolju drugaricu i baš baš mrzim tvog brata."

Igor:"Zašto?"

Nasmeje se.

Ja:"Nije bitno."

Odjednom izgovorim, jer tada su mi se u glavi opet pojavile slike, a onda se zbunim. Zašto ja mislim o tome?

Igor:"Zašto ne bitno?"

Upita me opet.

Ja:"Pa ne volim da pričam o tome. To je sve."

Igor:"Okej, neću te terati onda. Nego kako to da više nemaš dečka? Mislim prelepa si, a sama."

Ja:"Duga priča. "

Igor:"Hahah, ti baš ne voliš da pričaš."

Nasmejemonse na njegove reči.

Ja:"Ne, obožavam da pričam, ali ne volim da se žalim zbog svojih problema."

Igor:"Razumem."

Odjednom je opet nastala tišina.

Ja:"Nego hoćemo do parka?"

Prosto nisam mogla više da sedim u jedno mesto.

Igor:"Hajde."

Igor je platio, a onda smo otišli do parka. Seli smo na jednu klupicu, a onda me je Igor uhvatio za ruku i upleo naše prste. Ne znam zašto, ali sam svoju ruku pomerila iz njegove, nakon čega je nastala velika tišina. Opet.

Tu tišinu je Igor prekinuo.

Igor:"I kako si upoznala Viktora?"

Ja:"Baš ne odustaješ da saznaš. Ne bih baš o tome. Baš zbog takvog upoznavanja ga i mrzim."

Igor:"Okej."

Gledao me je čudno, ali i sa smeškom na licu.

Izvini ali sigurno mu neću reći da sam se upoznala s njim kada smo spavali zajedno. Igor mi se baš svidja, zabavan je i baš super lik. Otpratio me je do kuće, a ja kad sam ušla videla sam Viktora i Danijela na kauču kako gledaju utakmicu, a Hana je stajala pored kauča i takodje gledala. Od kad ona gleda utakmicu?

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Onaj pravi"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora