131.deo - "Skloni se."

169 7 0
                                    

131.Deo - "Onaj pravi"

Ćutala sam, a onda sam samo prekinula. Kad sam prekinula nešto me je stezalo oko srca, a onda sam stavila glavu u šake, dok su se suze nizale niz moje obraze. Nakon petnaest minuta sam sam malo smirila, a onda ostavila telefon i legla, lepo se namestivši na krevet.

•• Hana

Samo je prekinula. Ne mogu da verujem. Rešila sam da odem do prodavnice, a na putu do tamo sam se sudarila sa Matejem.

Ja:"Skloni se."

Rekla sam hladno.

Matej:"Izvini."

Ja:"Jer ja to od tebe čujem izvinjenje?"

Kažem iznenadjeno i ironično.

Matej:"Izgleda."

Podignem obrvu, a on nastavi.

Matej:"Vidi..."

Ja:"Ne, ti slušaj. Ja sad imam muža, čekam njegovo dete, od tebe samo tražim da me se kloniš."

Matej:"Zar ne želiš da znaš razlog našeg raskida?"

Ja:"Htela sam ranije, ali sam shvatila da me nisi ni voleo."

Odgovorila sam mu.

Matej:"Voleo sam te više od sopstvenog života, a volim te i sada."

Ja:"Pa zašto si onda raskinuo?"

Matej:"Miloš."

Opet on o njemu.

Ja:"Kakve ja veze imam sa njim,to mi i dalje nije jasno."

Matej:"Rekao mi je kako ste ti i on bili zajedno dok si bila sa mnom i da se mnogo volite, a ja to nisam mogao da trpim, ali sam posle saznao da je lagao, ali vidim kasno. Sad imaš drugog, čak si mu i žena, a čekaš i njegovo dete."

Ja:"Da si mi odmah rekao razlog sada ne bi bilo ovoga, ali sad je kraj, nastavila sam dalje i zaljubila se u Danijela."

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Onaj pravi"Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon