102.deo - "Vi ste zajedno?"

262 8 0
                                    

102.Deo - "Onaj pravi"

Okrenuo me je k sebi i podigao mi glavu koja je bila spuštena dole. Izbegavala sam kontakt očima, dok me držao za obraze.

Viktor:"Pogledaj me."

Nesigurno sam ga pogledala i opet se gubila u tim svetlo plavim očima.

Ja:"Gledam."

Viktor:"A sad me gledaj u oči i kaži da me ne voliš!"

Gledala sam ga, ali nisam mogla to reci. Prosto reči nisu mogle izaći iz mojih usta.

Ja:"Ne mogu."

Ne znam zašto, ali u očima su počele da mi se skuplaju suze.

Viktora:"Ne možeš zato što me voliš. Nemoj da plačeš. Ne mogu da te gledam takvu. Ne daj da ti suze kvare to lice. "

Kakve reči ja ne mogu. Volim ga previse. Odjednom nam je nežno spojio usne. Uzvratila sam svaki poljubac, a on me je podigao dok sam obmotala noge oko njega. Svaki poljubac je bio pun ljubavi i želje. Bila sam tako srećna i molila se da ovo traje zauvek, ali nas je tada prekinuo Danijel.

Danijel:"Vi ste zajedno?"

Tad me je spusti dole i oboje smo pogledali u njega.

Ja& Viktor:"Ne. Da."

Viktor:"Molim, Antea! Zar ti poljubac ništa nije značio, kao i sve moje reči?"

Tad sam mu okrenula ledja. Ali brzo sam se okrenula i bacila mu se u zagrljaj.

Ja:"Jesmo zajedno, samo se šalim."

Viktor:"Na smrt si me prepala."

Našu pažnju dobijem Teodora koja je uletela u sobu.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Onaj pravi"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora