85.deo - "Šta buljiš idiote?"

281 11 4
                                    

85.Deo - "Onaj pravi"

Viktor:"Nije pristojno buljiti."

Njegov glas me vrati u realnost.

Ja:"Ne buljim."

Viktor:"Ma ne, ha?"

Ja:"Pa ne."

Pomerila sam pogled sa njega na lepo plavo nebo. Odjednom sam osetila ruke oko struka, a njegov dah sam mogla osetiti na vratu, zbog čega sam se naježila.

Ja:"Ovaj...idem..da se tu... tuširam."

Bila sam sva izbezumljena i počela sam da mucam. Videla sam da se nasmejao. Uzela sam stvari i otišla u kupatilo. Kad sam ušla zaključaka sam vrata, skinula odeću sa sebe i ušla u tuš kabinu. Pustila vodu i ona je polako padala niz moje telo. Nakon tuširanja sam shvatila da nisam uzela majcu, zbog čega sam morala da izadjem is kupatila samo u helankama i brusu. Polako sam otvorila vrata, videla da Viktor nije tu i brzo izašla iz kupatila , ali dok sam tražila majicu on je ušao u sobu i samo me gledao.

Ja:"Šta buljiš idiote?"

Viknem na njega.

Viktor:"Ništa, video sam duha iza tebe pa sam se iznenadio.."

Ja:"Ha ha bas smešno, nisi duhovit."

Obukla sam majicu i legla u krevet. Bilo je četiri sata i šta da radim još dodatnih četiri? Uzela sam telefon i listala Instagram. Odjednom mi je telefon uzeo Viktor.

Ja:"Viktore vrati mi."

Kažem, a on odmahne glavom.

Viktor:"A šta ako neću?"

Upita me i tako me provocirao.

Ja:"Viktoreeeee!"

Viknem na njega, ali jače.

Viktor:"Ovako.. Baciću ga i ko ga uhvati ima pravo na želju."

Ja:"Kao prvo ne možeš da mi bacaš telefon, a kao drugo naravno da ćeš ga ti uhvatiti kad si viši od mene."

Odmah se pobunim, ali on me ne sluša.

Viktor:"Znači, slažeš se."

Ja:"Samo li se polomi...."

Bacio ga je i naravno uhvatio.

Viktor:"A sada imam prava na želju."

Nasmejao se onako zadovoljno, a ja sam prevrnula očima.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Onaj pravi"Where stories live. Discover now