53.deo - "A kada ćemo joj reći za nas?"

293 10 0
                                    

53.Deo - "Onaj pravi"

•• flashback ••

Izlazim iz Anteine kuće sva srećna zato što sam se poljubila sa Danijelom. Idem prema kafiću, ali usput sam stala zato što sam videla Igora kako se ljubi sa nekom devojkom. Otrčala sam do njega i ošamarila ga, tako jako, da mu je glava otišla u stranu.

Ja:"Koji si ti idiot od čoveka. Kako možeš to da radiš Antei? Na rodjendanu si bio pola sata i onda otišao. Ona ti je devojka."

Igor:"Vidi...."

Ja:"Nema šta da se kaže. Sve ću reći Antei."

Okrenem se i ljutito se udaljim od njih.

•• the end flashback ••

Danijel:"Stvarno bi trebalo što pre."

Ja:"Znam. Prepusti to meni. Kad bude pravi trenutak. Tad ću da joj kažem, a to nije sada."

Danijel:"A kada ćemo joj reći za nas?"

Ja:"Ne znam, kad god hoćeš."

Poljubio me je, a onda smo se odvojili i seli na krevet. Pustili film i gledali.

•• Antea

Ulazim u kafić i idem da se presvučem dok nije došao Viktor. Na brzinu sam se presvukla, a onda je i on ušao u kafic. Kad je trebalo da prodje pored mene, samo je stao pogledao me, spustio pogled i prošao bez i jedne reči. Šta?

Nisam htela ništa da kažem, ne želim da se više svadjamo. Poslužila sam mušterije i odjednom su u kafić ušli Jovan i Nikola.

Ja:"O ne. Ti ćeš da ih poslužiš Viktore."

Viktor:"Okej."

Otišao je, ali se odmah brzo vratio.

Viktor:"Žele da ih ti poslužiš. Mogu ih izbaciti ako želiš."

Ja:"Ne, otićiću da ih poslužim."

Otišla sam do njihovog stola, a oni su me odmeravali.

Ja:"Ne gledaj te u mene već kažite šta ćete naručiti."

Jovan:"Gde je Hana?"

Njegovo pitanje me je iznerviralo.

Ja:"Šta to tebe briga? Hteo si je samo iskoristiti."

Nikola:"Stvarno Jovane? Stvarno sramota."

Rekao je sarkastično.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Onaj pravi"Onde histórias criam vida. Descubra agora