Melek'ten
Bir iki dakika önce uykudan uyanmıştım. Şu an ise siyah odanın tuvaletinde elimi yüzümü yıkıyordum .
Uyurken üzerimdeki siyah gömlek kırışarak biraz daha yukarı çıkmıştı.
Oflayark odadan çıkıp aşağı inmeye başladım.Aşağı indiğimde Baran koltuğa yayılmıştı. Kafasını koltuğun başına dayayıp gözlerini kpatmıştı.
Çıplak ayanlarımla yanına vardığımda birden kolumdan tutup kucağına çekti ve bir eli belimi sardı.
Yine yanaklarının kızardığını hissederken o gözlerini açıp beni süzmeye başladı.
Ben gözlerinin koyulaştığını fark ederken o bana yaklaşmaya başlamıştı.
O yanğımdan başlayark yüzüme küçük öpücükler kondurmaya başlarken beninm nefes alışım hızlanmaya başlamıştı.
En sonunda uyumaktan şişmiş ve kızarmış olan gözlerimden başlayıp kulağımın altına kadar dudaklarıyla bir yol çizdi ve konuşmaya başladı.
"Bu gömleği sana hediye edebilirim sanırım küçüğüm. Benden çok yakışmış sana."
Ben heyecandan cevap veremezken o hafif sakallı yüzünü pürüzsüz yanağıma sürterek geri çekildi.
Ürkek gözlerimi ona çevirdiğimde kızarmış yanklarımı avcunun içine aldı ve şevkatli sesiyle konuşmaya başladı.
"Korkmuyorsun benden artık demi?"
Ellerimi kollarına koyup utanarak hafif tebessüm ettim. Kısık sesimle cevap verdim.
"Hayır korkmuyorum"
Anlıma uzun bir öpücük kondurdu ve ayağa kalktık. Beni yere bırakıp elimden tutarak mutfak olduğunu tahmin ettiğim yere çekiştirmeye başladı.
"Sana yemek yaptım. Gel hadi karnını doyuralım."
Şaşkınlıkla onu takip etmeye devam ettim. Herkezin gözündeki gaddar acımasız adam bana yemek mi yapmıştı? Bu adama mı gaddar demişlerdi?
Sandalyemi çekince yerime oturup yemekleri tabağıma koymaya başladım.
En son yemekhanede masaya oturup bir iki kaşık yemek yiyemeden Cenk oturmuştu ve tüm iştahım kaçmıştşı. O yandan bu yana açtım ama açlığını yeni hissediyordum.
Yemek yemeye başlayacakken Baran benden önce davranıp konuşmaya başladı.
"İlk kez bir kadına yemek yaptım. İlk kez biri için korktum. İlk kez bir kadını öperken kalbim liseli ergenlerin kalbi gibi attı. İlk kez bir kadına karşı ilk görüşte böyle duygular beslemeye başladım. İlklerimin sahibi kadın,benim kadınım olurmusun?"
Yaptığı konuşmayla yerimde dondum kaldım. Gözlerimi ona çevirince dikkatle beni dinlediğini gördüm. Ciddiydi. Ciddi olduğunu anlayınca kekeleyerek konuşmaya başladım.
"Ama daha birbirimizi tanımıyoruz ki. Yaniiii..... tanışalı zaman çok olmadı. "
"Beş ay sonra Mardin'e yani memleketime dönücem. Sende o süre boyunca burda benimle kal. Birbirimizi tanıyalım. Sevgili mi derler ne? Ondan olalım. Beş ay sonra da Mardin'e seni de götüreyim. Olur mu güzelim?"
Sert sesiyle konuştuktan sonra ona cevap verdim.
"Şey burda seninle aynı oda da mı kalacağım?"
"Kabul ettin mi yani?"
Yutkunarak kısık bir sesle cevap verdim. Umarım pişman olmazdım.
"Evet."
FİNİSHH
EVVET ARKADAŞLAR BÖLÜMLERE OY VERİN OY VERENLER OLDUKÇA OKUYAN OLDUĞUNU ANLIYORUM.
İSTEK SAHNE VARSA SÖYKYİN LÜTFEN
💜❤🤗🤗🤗❤💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağanın İstanbullu Sevdiği (Ağa Gelini 1.KITAP)
ChickLitBir adam var Mardin'in en büyük aşiretini sahibi ve Mardin'in her yerine sozü geçen bir ağa. Babası öldürüldüğü için bir o kadar da dugusuz. İşleri gerği 6 aylığına İstanbul'a gider. Ve orada ilk görüşte aşık olur. Aşık olduğu kız ise çok masum an...