Melek'ten
Bir kaç gün önce Baran'la alışverişe çıkmıştık. İkimiz de kıyafetlerimizi almıştık.
Baran benimkini görmek için ne kadar dil döksede göstermemiştim. Süpriz yapıcağımı söyleyerek başımdan savmıştım.
O ise bana "Umarım çok açık değildir sevdiğim. Yoksa o gece ordan katil olarak çakabilirim."demişti.
Zaten ben çok açık giyemezdim ama tabii ki de oraya uygun olaması için biraz dekoltesi vardı elbisemin.
O yüzden de Baran'a süpriz deyip durmuştum.
Yarın zaten görecekti elbisemi. Parti yarındı.
Şu an ise Baran'a yemek yapıyordum. Bir kaç saattir çalışma odasına tıkılmış çıkmıyordu.
Yemekleri yapmıştım ve şimdi de yukarı çıkıyordum.Sevgilimi kontol edecektim.
Odaya gelince kapıyı tıklatmadan içeri girdim ve utangaç bir gülümsemeyle konuşmaya başladım.
"Kapıyı çalmadım. Artık sorun olmaz diye düşünüyorum sevgilim."
Bana bakıp gülümsedi ve cevap verdi.
"Senin için olmaz miniğim. Sadece senin için ama."
Beni eliyle anına çağırdı. Yanına gidince kolumdan tutup kucağına çekince yine utandım ve yanaklrım kızardı.
O da yanaklarıma bakıp gülümsedi ve dudaklarıma yapıştı. O dudaklarımı sömürürken ben gözlerimi kocaman açmış ve ellerimi omuzlarına koymuştum.
O dudaklarımdan ayrılınca kafamı hemen omzuna gömdüm ve odada Baran'ın kısık sesli kahkası odada yankılandı.
Baran'ın omzuna hafifçe vurdum.
"Gülmesene yaa."
Kahkahasını zorla susturunca beni dahada utandırmak için birşeyler söyleyeceğini biliyordum. O yüzden konuyu değiştirmek için başımı,gömdüğüm omzundan kaldırıp konuşmaya başladım.
"Sana yemek yaptım."
"Hmmm. Ne yapmış benim sevgilim."
"Pilav,çorba ve fırında tavuk. Yeterli heralde demi."
"Doymazsam seni yerim bebeğim."
"Off. Baran uyandırıp durmasana."
"Emredersin hatun."
Ona tekrar utangaç bir gülümseme bahşettim. O ise ben gülümseyince yanağımda çıkan gamzelerimin üzerini öptü ve konuşmaya başladı.
"Hadi benim karnımı doyur güzelim."
Kucağından inip elini tuttum.
"Hadi gel o zaman."
Tam arkamı dönüp onu çekiştiricektimki kolumu çekerek ona dönmemi sağladı ve istemsizce sertleşen sesiyle konuşmaya başladı.
"Güzelim yarın için elbiseni süpriz yapmak için göstermedin ama çok açık birşey değildir umarım."
"Oraya uygun ve çok fazla açık onayan bir elbise Baran."
"Umarım öyledir güzelim."
"Öyle öyle."
Tekrar onu çekiştirip kalkmasını sağladım ve odadan çıkıp salondaki yemek masasına indik.
BİR GÜN SONRA...
Şu an eve kuaför ve makyöz gelmesini bekliyordum. İki saate kadar hazırlanıp çıkmam lazımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağanın İstanbullu Sevdiği (Ağa Gelini 1.KITAP)
ChickLitBir adam var Mardin'in en büyük aşiretini sahibi ve Mardin'in her yerine sozü geçen bir ağa. Babası öldürüldüğü için bir o kadar da dugusuz. İşleri gerği 6 aylığına İstanbul'a gider. Ve orada ilk görüşte aşık olur. Aşık olduğu kız ise çok masum an...