Artık haritada gecmeleri gereken nokta kalmamıstı. Bütün taşları toplamışlar ve bunlara bir yerde ihtiyacı olacaklarını seziyorlardı. Garginuslar bir noktadan sonra Elata nın pesini bırakıp geriye doğru kaçmaya baslamışlardı. Har Elata dan ayrılmamaya niyetliydi. Elata yürürken ayağının bir boşluğa geldiğini hissetti ve bir anda düsmeye basladı. Çukurun duvarına tutundu ve Porg tan yardım istedi. Porg hemen ona doğru yonelmis ve elini uzatmıştı. O sırada Porg un durduğu yerde cokmüs ve ikisi birden düşmeye başlamıslardı. Düştükleri yer yumuşak ama fazla ses çıkartan bir zemindi. Elata altına baktığında ıslak toprak zeminin üzerinde olan insan kemiklerini ve cesetlerini gördü. İğrenerek ayağa kalktı. Porg a dönüp baktığında ise onun hala yerde olduğunu gördü.
-Yerini sevdin galiba
-Şakayı bırak ayağımı hareket ettiremiyorum
Elata bunu duyunca hemen Porg un ayak bileğine baktı. Mosmor olmuştu.
-Seni geride bırakmam için güzel bir neden
-Yardım edecek misin etmeyecek misin?
-Fıryona Matzehka Pur
Elata fısıltıyla bunu söyleyip elini Porg un mor olan bileğine değdirmis ve elini çektiğinde ise morluk ortadan kalkmıştı.Porg hemen doğruldu ve kaçıs yolu bakmaya basladı.
-Zıplamanı kontrol edebilsen belkide cıkabiliriz
Porg gecmişini hatırlarcasına uzun bir süre sessiz kaldı. Küçükken Morda ya esir düşmüş ve ayaklarından bir sürü kesik darbesi yemişti ve bir zaman sonra kendini iyilestirmeyi bırakmıştı. Üzerinde deneyler yapılmış vampir türüne ait her bilgiyi üzerinde test etmeye çalışmışlardı. Sonra Kral onu kurtarmış ve kendi adamı yapmıştı. Ailesi ise çoktan darmaduman olmuştu.
Elata Porg un durgun halini gorünce gecmiste bir seyler olduğunu anlamışçasına ona destek olduğunu belirtecek şekilde elini omzuna koymuş ve
-Sadece tekrar dene. Aynı normal vampirler gibi hızlı koşabiliyorsun bu zorluğu nasıl aştıysan bunun da üstesinden gelebilirsin.
Porg biraz olsun motive olmuş ve buradan çıkıslarının kendisine bağlı olduğunun bilincinde bir şekilde yukarı doğru çıkmaya çalısmıştı. Duvarlara her tutunmaya çalıştığındaysa kum gibi duvar çoküyordu. Porg sonunda yukarı çıktı ve neşelensede Elata ya belli etmedi. Daha sonra tekrar aşağıya inip Elata farkedene kadar coktan onun belinden kavrayıp yukarı zıplamıştı. Elata yukarı çıktıklarında Porg a anın getirdiği mutlulukla sarılmış Porg ise onun sarılmasına çok daha sıkı karşılık vermisti.
-K Kemiklerimi kırarak öcünü almaya mı çalışıyorsun
Porg farketmeden fazla gücle Elata yı sıktığını farkedince hemen bıraktı ve ona bakmamaya çalıştı.Elata ise yüzünü gormek için Porg un basını domdürdüğündeyse gözleri kırmızıya boyanmıştı.
Elata bunu görmezden gelerek yoluna devam etmeye koyuldu. Porg un ise hala gelmediğini farkedince arkasına baktı ve Porg un yere düştüğünü gördü. Hızla onun yanına doğru gelirken Porg eliyle dur işareti yaparak
-D Daha fazla yaklaşma kendimi tutamayabilirim
Elata Porg un susadığını sanarak dehsete kapıldı
-Ne oldu sana? Daha dün içtiğin için avlanmanın gerek olmadığını soylemistin.
-Aslanın karnı tok olsa fakat yanında koyun dolaşmaya devam etse aslan ne hisseder?
Porg Elata ile sarıldığında kokusu yüzünden etkilenmesinin yanında uzun zamandır bu kadar susuzluk çektiğini hatırlamıyordu oysa daha dün bir ceylan ile susuzluğunu giderdiğini sanıyordu.
-Ne yapmalıyım Porg?
Porg doğrularak kendisine gelmeye çalıştı. Yaptığı şey cok acemiceydi. Elata nın yanında olması çömez gibi davranmasına sebep oluyordu. Onun beyaz boynuna gözünü sabitledi ve Elata ya doğru yaklaştı.
-Benim kana ihtiyacım var
Porg bunu derken dişlerinin uzadığını farketmemişti ve hala iştahlı bir şekilde Elata ya bakıyordu. Elata susuzluktan dibine kadar gelmiş olan Porg a bakarak
-Sana av bulacağım beni bekle
Porg o anda kendini kontrol altına almayı başarırmışcasına Elata dan uzaklaştı ve gözlerinin normal rengine ulaşmasını sağladı.
-Ben avlarım
Porg saniyeler içerisinde geri gitmiş ve ağzı kanlar içerisinde geri gelmişti.
-Hadi devam edelim
Porg kendine inanamıyordu. Şu anda her şeyden dahaçok istediği şey Elata nın kanının tadına varmaktı. Kokusu onu kendisine daha cok çekiyordu ama Porg bunu engellemeye çalışıyordu. Sonuçta yol arkadasıydı ve ona ihanet edemezdi.
-Şimdi ne yöne gidiyoruz?
Elata haritaya bakarak sorunun cevabına baktı
-Yer altı dünyasının giriş kapısına yani kuzey yonüne.
Yürürlerken Elata Har ın parmaklarını sıkıca sıktığını hissetti ve Har a dondü.
-Porg bir tehlike olmalı.
Elata bunu der demez üzerinden zehirli ucu olan bir ok gecti. Elata hemen okunu çıkartıp ona ok yönelten tarafa saldırdı. Ve okcuyu oldürdü. Ama okçuda boş durmamış Elata nın omzundan vurabilmeyi başarmıştı. Elata oku çıkarttığındaysa bir anda halsizlikle yere kapaklandı. Porg hızla Elata ya yönelmiş ve endişeden ne yapacağını bilemez hale gelmişti. Elata byılmadan önce Porg a donerek
-Zehir kanıma karışmadan önce benim için zehri emip atman gerek
Porg kan kokusuyla gözü donmüşcesine ona bakıyordu
-Ben yapamam kanın.. kanını içmeyi durduramam
-Yapmalısın
Elata bu sozden sonra baygınlık geçirmişti.
Porg hemen Elata nın kan kaybeden omzunu açtı ve emip cıkartmaya başladı. Biraz fazladan içip zor da olsa kendini durdurdu. Elata hala baygındı. Porg giysisinin kolunu yırtıp Elata nın omzuna sardı ve onu kucaklayarak yürümeye başladı. Elata gozlerini açtığında Porg un kucağında yolculuk yapıyordu. Hemen kucağından kalkıp kendi halinde sendeleyerek sonra ise güçlü adımlarla yürümeye başladı
-Zehir baya etkiliymiş
Elata daha önce hiçbir ok yüzünden bu hallere gelmemişti. Porg dan ses gelmeyince devam etti.
-Fazla kan kaybetmisim galiba. Çantamı verir misin? Basım dönüyor bir şeyler atıştıracağım.
Porg sırtlandığı cantayı Elata ya uzattı ve Elata nın almasını bekledi
-Ne bu surat? Niye ölü gibi bakıyorsun?
Elata Porg un bu soğuk tavırlarına alısık olmayan bir biçimde bunu soylemişti.
-Aramızda böyle bir mesafe olsa daha iyi. Yoksa öbür türlü bütün kanını emmek isteyeceğim kadar fazla yakınlasıyoruz
-Sen nasıl istersen. Ama en azından konuşmaya devam edelim. Bütün yol boyle gecmez.
-Seninle konuşmayacağım demedim
Mesafeli olalım dedim
-Tamam.
Elata yiyeceklerini yerken Porg a baktı. Onun için endişeleniyordu. Sanki vurulmadan önce başka simdi başka bir karaktere donüşmüştü.
-Ne bakıyorsun?
-Bakmak da mı yasak?
-Hayır
-Porg neyin var? Neden boyle davranıyorsun?
-Senin iyiliğin için
-Ne?
-Sen baygınken az kalsın kendimi durduramıyordum ve senin olümüne sebep oluyordum bunun farkında mısın?
-Ama yapmadın. Kendini kontrol edebildin. Sana bu yüzden güveniyorum. Sende biraz olsun güven ve böyle yaparak kendini uzaklaştırma.
Porg dan ses cıkmadı ve sonunda yer altı sehrinin kapısına vardılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savaş İkilemi
FantasiaMorda ve Tudras, zamanının en güçlü ve zengin iki düşman imparatorluğu arasında kullanılan tam 1000 yıl sonra kader zamanı çizince karşılarına tekrar cıkan yokluk kitabı. Morda kralı Mastog herkesten sakladığı ve asker olarak yetiştirdiği melez kızı...