1

5.1K 223 88
                                    

Selammm...
Yeni bir fic ile daha geldim.
Bol bol oy ve yorum bekliyorum...
Keyifli okumalar dilerim...<3

*****

Soluğumuz kesilse de koşuyorduk.

"Daha hızlı hyung."diye bağırdım ama onun gücü tükenmek üzereydi.Ben de ondan farksızdım gerçi.

"Beni bırak sen kaç."dediğinde sert bir bakış attım ona.

"Hayır.Eninde sonunda yakalanacağız.Sadece kameralar yüzünü görsün diye yol uzatıyordum.Bu sokaktan sola dönünce çıkmaz sokak çıkacak karşımıza ama kamera var ve çalıştığına eminim.Oraya kadar dayan."

"Tamam kurabiyem."diye onayladı ve biz son güç oraya koştuk.Peşimizdeki adamlar gülüp

"Çıkmaz sokağa girmek gibi bir aptallık yaptınız."dedi gülerek.

"Ne istiyorsunuz?"diye bağırdı Hoseok hyung.

"Patrona borcunuzu ödememişsiniz."dedi tükürürcesine.

"Bizim değil.Borç babamın."dedim hemen.

"Babamızın borcu."diye düzeltti beni.Benim öz babam onun üvey babası olmasına rağmen Hoseok hyung beni yalnız bırakmadı.

"Bakın.Onun babası değil.Ben geliyorum sizinle."dedim.

"Kapa çeneni.Götürün hadi bizi."dedi Hoseok hyung.Beni bırakmadığı için anlık mutlu olsam da suçlu hissetmem daha ağır bastığı için yine eski üzgün moduma döndüm.

"Ama hyung?"dedim gözlerine bakıp.

"İtiraz yok."

"Senin tehlikeye girmene gerek yok ki."

"Buna ben karar veririm.Sen daha üniversite okuyorsun.Yakma kendini."

"Hyung?"derken ikimizin de koluna bir adam girdi.

"Konuşmayın ve ilerleyin."dedi.

"Hayır sus.Bir şey konuşuyoruz."dedim kışkırtmak için.

Adam beklediğim hamleyi yapıp bana vurmaya başladı.Kamera da bir şey ispatlayamasak bile kamera görüntülerini kullanırız diye bilerek kışkırttım adamı yani anladığınız üzere.

Adamlar beni yere yapıştırıp tekme atmaya başlarken Hoseok hyung da engel olmaya çalıştığı için ona da vurmaya başladılar.Bilincimi kaybetmek üzere olduğumda son duyduğum şey
"Sizi gebertmek vardı da patron canlı istiyor."diyen adamın sesiydi.

*****

Yüzüme aniden çarpan ıslaklık ile aniden gözlerimi açtım.

"Günaydın tavşan çocuk."diyen sese bakmak için gözlerimi kırpıştırdım.

Hiç tanıdık gelmeyen yüze boş bir bakış attım.

Sert görünse bile o kadar güçlü olmadığını belli eden vücudu ve duruşuyla onun patronun oğlu olduğunu düşündüm.

"Patron oğlunu mu gönderdi yoksa bizimle ilgilenmesi için." dedim gülerek.

"Patron bizzat karşında tavşan çocuk."dedi.

"Gençsin."dedim.

"Yaşlı olmamı mı isterdin?"dedi bu sefer o gülerek.

"Bu bir çıkma teklifi mi Bay Choi."dediğimde ikimizde kahkaha attık.Soy ismi ceketine işlendiği için oradan görüp söyledim.

Mafia's Lawyer | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin