Selammm...
Yeni bir bölüm ile daha geldimmm...
Sonraki bölüm için sınır:
5 oy ve 5 yorum.
Bu sefer sınırı geçeriz umarım...
Keyifli okumalar dilerim...<3!Bu bölüm pedofili içerir!
İtalik yazılı yer Jungkook'un geçmişi ve geçmişinde taciz olayları yaşamış bir karakter ve bundan bahsetmek zorunda kaldım karakteri tanımanız için ve tabii hikaye bunun üzerine kurulu olduğu için.
Pedofili normal bir şey asla değildir.Çocuklara bedenini ve bedenini korumak için yapabilecekleri anlatılmalı, bu konuda eğitim verilmeli; böyle şeyler yaşayan çocuklar psikolojik destek almalı, yapan kişiler şikayet edilmelidir.
*****
Sabah kalktığımda bambaşka bir yerdeydim.Kafam uçmuş gibi hissediyordum.Dün ne olduğunu hatırlamaya çalışırken yataktan kendimi sürüyerek zar zor kalktım.Tabi kalkmadan önce yuvarlanarak yataktan düşmüştüm ve popom acıyordu.
Düştüğüm yerde dün olanları hatırlamak için hafızamı sonuna kadar zorlandığımda tüm olanlar zihnime yavaş yavaş dolmaya başlayınca bir an önce buradan çıkmam gerektiğini hissettim çünkü Tanrı aşkına muhtemelen Kim Taehyung'un evindeydim!
Hani şu en büyük mafyalardan biri olan Kim çetesinin lideri Kim Taehyung'un evinde.Hızla elimi yüzümü yıkayıp bir yandan da bu cehennemden nasıl çıkacağımı düşündüm çünkü Hoseok hyungum da muhtemelen buradaydı ve ben onsuz sikseler gidemezdim.
Onu Kim Taehyung'un eline bırakıp nereye gidebilirdim ki? Hayır hayır hayır öleceğimi bilsem de ailem olan hyungumu bırakamazdım.
En iyi seçeneğin -hyungumu bu evde birine yakalanmadan bulamayacağımı bildiğim için- Kim Taehyung'un yanıma gelip beni buradan alana kadar odada beklemem olduğunu fark ettim.
Çünkü yanlış bir şey yaparsam sonu ölüm olurdu ve hyungumun benim yüzümden ölme ihtimalini düşünmek bile istemiyordum.Ona zarar gelsin istemiyorum.
Bu düşünce ile tekrar yattığım odaya geri girdiğimde komidinin üzerinde temiz havlu ve kıyafetlerin olduğunu fark ettim.Yani bunun anlamı 'duş alıp yanımıza gelmek zorundasın' olduğunu anlayınca havlu ve kıyafetlerle yeniden odadaki banyoya girdim.
Buradaki duş jeli ve şampuan benimkilerin aksine kahve kokuluydu yani Kim Taehyung gibi kokuyordu.Bunu takmayıp hızlıca duş almaya başladım.
Havluyla hızlıca kurulanıp boxer ve pantolonu giyip odaya girdim.Saçımın suyunu almak için eğilip elimdeki havluyla saçlarımı iyice kuruladım.Diğer elimdeki tişörtü yatağa attım ve havluyla saçımın suyunu almaya devam ettim.Bunu tişörtü giymeden yaptım çünkü saçlarımdan tişört ıslansın istemedim.
Ben saçlarımın suyunu alırken birden birinin odamın kapısını hızla açıp odaya girmesiyle şokla yerimde sıçradım.Anlık refleksle de elimde tek olan şey yani saç havlusunu gelen kişiye fırlattım.
"Sizin eviniz olabilir ama en azından kapıyı tıklasaydınız."dedim göz devirerek.Havlumu suratından geri alıp saçımın suyunu almaya devam ettim.
"Uyanman uzun sürünce ben.."dedi bedenimi süzerken.
"Ne yani kaçtım mı sandınız?Gördüğünüz gibi kaçmadım ve karşınızdayım ve nasıl kaçabilirim sizce buradan?Giyinip geliyorum biraz beklerseniz."dedim havluyu yatağa fırlatıp elime tişörtümü alıp üzerime geçirirken.
"Saçını kurut öyle gel."deyip kapıyı kapatıp odadan çıktı.Saçıma hafif şekil verip odadan çıkarken burun buruna geldik.
"Sana saçını kurut dedim."deyip kolumdan tutup beni odadaki banyoya soktu.Beni klozetin kapalı kapağının üzerine oturtup kurutma makinesi ile saçımı kurutmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia's Lawyer | Taekook
FanfictionHukuk Fakültesi son sınıf öğrencisi Jeon Jungkook, üvey kardeşi dedektif Jung Hoseok ile babasının borçları yüzünden kaçırılır. Jungkook da borcu ödemek için yer altının en büyük mafyalarından olan Kim çetesinden para alır. Düzyazı