3

2.2K 159 42
                                    

Selammm...

Bol bol oy ve yorum bekliyorum ama gelmiyor.Sınır aşılmasa da bu bölümü yayınlıyorum, oy ve yorum sınırı vermiyorum. Ancak oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

Keyifli okumalar dilerim...<3

*****

"Evet Jungkookie.Her şeyi baştan anlat."dedi Kim Taehyung ürpertici sesiyle kulağıma fısıldarken.

İçimin sesiyle titrediğini hissettim.

"Choi çetesi ve Busan ile ilgili."dedim kendimden emin bir şekilde.

"Ee yani?"dedi tanımadığım ama yüzü ve sesi tanıdık olan kişi.

"Seninle konuşmuyorum.Beni bir daha bölmesen iyi edersin suratı porsuğa benzeyen."dedim ona sinirle bakıp.

"Seni öldürürüm."dedi sinirle.

"Muhtemelen yapana kadar ben çoktan kendimi kurtarırım çünkü bunu söyleyen çok oldu biliyor musun, yapmaya çalışan da?Ama hâlâ yaşıyorum."deyip göz kırptım.

"Sen ona bakma Jungkook.Önemli bir şey olmasa karşımıza çıkmayacağını biliyorum."diye araya girerek onun cevap vermesini engelledi Seokjin hyung.

Nereden biliyor ya da nasıl bu kadar güveniyor bir fikrim yok çünkü babamı muhtemelen sadece Taehyung ve Namjoon hyung tanıyordu. Babamı Namjoon hyungtan az çok tanıdığını tahmin etsem de yine de sormak istedim.

"Seokjin hyung yanlış anlamazsan nasıl bu kadar eminsin benim önemli bir şey söyleyeceğimden ya da sizi kandırmayacağımdan?"

"Öncelikle babanı şahsen az çok tanıyorum.Sizi ve sizin nasıl büyüdüğünüzü de.Ayrıca geçen Minhyuk bir şeyler anlattı bana."

"O kim?"

"Tanımıyor musun?"

"Hayır çıkaramadım."

"Bir ay önce tanıştığınızı söylemişti."dediğinde dank etti kafama.

"Ha şu sarışın olan hoş çocuk."dedim çapkınca gülümseyerek.

"Seni kaçırılmaktan kurtaran adama ha şu sarışın olan mı diyorsun?Üstelik çapkınca gülümsemene rağmen onunla bir daha görüşmemişsin.Ona yanlış numara vermişsin."

"Kaçırılmaktan kurtarmasa da kendim kurtulabilirdim senin de çok iyi bildiğin üzere Seokjin hyung."dedim kendimden emin bir sesle.

"Sanki her gün kaçırılıyor gibi konuşuyorsun?"dedi dalga geçerek Namjoon hyung.
Onunla herkes güldü.Tabii Seokjin hyung ve ben hariç.

"Abarttınız sizde.Ayda iki kere falan."deyip kollarımı bağlayıp göz devirdim.

"Hayatım doğru söylüyor."dedi Seokjin hyung.Herkesin gözü bana döndü.

"Sana demiştim porsuk suratlı öldürmek için sıranı bekle diye."dedim az önce lafımı kesen adama sert bakışlar atarak.

"Evet bir buçuk ay önce de Minhyuk'un çetesi kaçırmış zaten onu ama Minhyuk'un dediğine göre onların arasındaki haini bulma karşılığında beni salın demiş ve o da ertesi güne bulmuş.Sözünde her daim durmaya çalışan biri yani Jungkook.Minhyuk da ondan etkilenmiş ve anlatmıştı bana."

"Ha Minhyuk dediğiniz kişi beni önce kaçırıp sonra kaçırılmaktan mı kurtardı?Ondan tanıdık gelmişti o zaman bana kaçırılmaktan kurtardığında.Aman her neyse.Çok belliydi zaten  aralarındaki hain.Aynı gün anladım hatta bir kaç saatte ama bilerek beklettim.Sonuçta kaçırdı beni."dedim umursamaz bir tavırla.

Mafia's Lawyer | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin