Selamlar aşklarımmm...<3
Final olacağını haber vermeden pat diye final yaptım biraz ancak zaten kaosların sonuna gelmiştik.
Umarım keyifle okuduğunuz bir fic olmuştur ve umarım keyifle okuduysanız bu fice yakışır güzel bir bölümle bitirebilmişimdir bu fici.
ML'yi ve beni desteklediğiniz ve buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim, sizi seviyorum...<3
Son kez keyifli okumalar dilerim canlarımmm<3
********
"Taehyung, acil Kanada'ya gitmemiz lazım. Ortaklardan biri sıkıntı çıkarıp iş yerimizi basmış, onu durdurmalıyız. Biz de şimdi yola çıkıyoruz."dediğinde hızla oturur pozisyona geldim."Teyung? Bu çatışma demek oluyor değil mi? Ta Kanada'da çatışacaksın da ben ne yapacağım?"dediğimde Taehyung burnumun ucunu öptü.
"Böyle tatil anında olsun istemezdim ancak gitmem gerekiyor."dediğinde üzgünce baktım.
"Ben de geliyorum, sen nereye ben oraya Teyung."dedim ve hazırlanmaya başladık birlikte hızlıca.
Sonrası hızlı gelişmişti. İlk uçağa atlayıp ilk önce Seoul'e uçmuş, yanımıza adamlarımızı almış ve plan yapmış, ardından uzun bir uçuş geçireceğimizi bildiğim Kanada uçağına binmiştik.
Endişeliydim, içimde bir huzursuzluk vardı. Sevgilime baktım bu yüzden, ben ona baktığımda çoktan beni izlediği için gözlerimiz orta yolda buluştu.
"Teyung, güçlü mü bu düşmanların, yurt dışından bahsediyoruz. Senin için endişe ediyorum."dedim dolu gözlerimle.
"Korkma güzelim, bana bir şey olmayacak, hemen halledip döneceğiz."
"Ya o kadar kolay olmazsa Taehyung, ben çok korkuyorum. Bak içimde bir sıkıntı var. Ne olur çatışmaya gitmeyin."
"Lotus Çiçeğim biliyorsun gitmem gerektiğini, benim işim bu."dediğinde başımla onayladım onu. Bunu biliyordum zaten ancak bu onun için endişe etmeyeceğim anlamına gelmiyordu.
"Taehyung söz ver bana, kendine dikkat edeceksin, onlarla başa çıkamazsan canını kurtaracaksın ve bana sağ salim geleceksin tamam mı?"dediğimde kollarını bana sardı.
"Söz veriyorum sevgilim. Senin için kendime dikkat edeceğim."deyip saçlarımı öpmesiyle rahatlamıştım ve üzerime çöken yorgunlukla sevgilimin kollarında kendimi uykuya teslim etmiştim.
*****
Gözlerimi açtığımda hâlâ uçakta olduğumuzu fark ettim, çok uzundu yolculuk, yaklaşık 15 saat o yüzden hâlâ uçakta olduğumuza şaşırmadım."Günaydın Lotus Çiçeğim. Ne güzel uyudun öyle."dedi Taehyung sesindeki dinginlik ve huzurla.
"Seninle her uykum böyle, senin sayende. Sen olmasan olmazdı Taehyung. Sen benim kurtarıcı sevgilimsin. Her şeye rağmen beni sevdiğin için teşekkür ederim."dedim ben de onun gözlerine bakıp.
"Ben teşekkür ederim asıl Lotus Çiçeğim hayatıma bir güneş gibi doğduğun için. Baban mafya olduğundan mafya biriyle asla birlikte olmam, etrafımda hiç mafya istemiyorum demene rağmen beni olduğum gibi kabul edip benimle birlikte olduğun için, seni sevmeme izin verip beni sevdiğin için, her zaman bana güvendiğin için kısacası her şey için asıl ben sana teşekkür ederim. Seni her şeyden çok seviyorum Lotus Çiçeğim, sen benim en değerlimsin ve iyiki hayatımdasın."dedi ve devam etti.
"Lotus çiçekleri çamurlu sularda, çamurdan sıyrılarak çiçek açar; bulanık sulardan saf ve lekesiz çıkarlar; yeniden dirilişi ve yeni başlangıçları temsil ederler. Ayrıca kendine sadık kalmayı da sembolize ederler çünkü onlar çamurlu suya rağmen o çamura tutunup lekesiz ve saf bir şekilde su üzerine çıkıp çiçek açıyorlar. Kendisine sadık olmasa bunu başaramazlardı. Sana başından beri lotus çiçeğim diyorum kokundan dolayı ancak sen gerçekten de Lotus Çiçeği'sin güzelim. Çevrende olan, sana yapılan tüm kötü şeylere rağmen sen o kadar saf ve güzel kalmayı başarmışsın ki sana hayran olmamak mümkün değil. İçinde olduğun alanı yani kalbimi tam taş bağlamış, yosun tutmuşken öyle güzelleştirdin ve çiçekler açtırdın ki..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia's Lawyer | Taekook
FanfictionHukuk Fakültesi son sınıf öğrencisi Jeon Jungkook, üvey kardeşi dedektif Jung Hoseok ile babasının borçları yüzünden kaçırılır. Jungkook da borcu ödemek için yer altının en büyük mafyalarından olan Kim çetesinden para alır. Düzyazı