14

994 80 11
                                    

Selammm...

Yeni bir bölüm ile daha sizlerleyimmm...
Biraz geç oldu ama umarım beğenirsiniz...

Keyifli okumalarrr...<3

*****

Sabah Hyunjin'in beni dürterek uyandırması ile kalktım.

"Günaydın uykucu."dedi gözümü açar açmaz dalga geçer bir tınıda. Sinirlerim tepeme çıktığı ve dün düşünmekten neredeyse sabahladığımdan iyi uyuyamadığım için bir elimle onun kolundan tutup yatağa çekerken diğer kolumla saçlarını çekiyordum.

"Ne yapıyorsun manyak!"diye bağırdı.

"Sakın bir daha beni böyle uyandırmaya kalkma!"dedim bende aynı şekilde bağırarak.

"Lan nasıl uyandırıyım? Dürttüm sadece."dese bile onu bırakmamıştım.

"Ne oluyor burada?"diye girdi Jimin hyungum. İkimiz de ona dönmüşken o şokla bakıyordu ikimize.

"Ne olmuş güzelim?"diye Jimin hyungumun ardından gelen Yoongi hyung da şokla bakıyordu bize. Hyunjin'i bırakıp yataktan kalktım hızlıca.

"Hyunglarım düşündüğünüz gibi değil. O beni uyandırmaya gelince refleksle altıma aldım. Yani altıma aldım derken mevki olarak yani düşündüğünüz gibi bir şey yok."diye hızlı hızlı açıkladım kendimi. Gereksiz bir panik yapmıştım nedense.

"Sen mi seme olmak istiyorsun?"dedi Jimin hyung bu açıklamaları hiç takmayarak.

"Ne? Öyle bir şey olmadı ki aramızda hyung."

"Yakında olur nasılsa. Bak Jungkook sen benim gözümde ukesin tamam mı? Gerçi Hyunjin'in de pek seme tipi yok. Sen onu çiğ çiğ yersin gibi emin olamadım."dedi Jimin hyung heyecanla.

"Belki seke olur hayatım."dedi Yoongi Jimin'e gülümseyerek.

"Olabilir ama öyle bile olsa biri hep altta olmayı daha çok sever ve bence bu kişi Jungkook. Sert görünüyor bazen ama aslında bebek gibi yani aynı ben. Böyle dediğim için üzülme Jungkook çünkü ben de genelde ukeyim."dedi kıkırdarken. Ben, Yoongi hyung ve Hyunjin utançtan öksürürken Jimin hyung kıkırdıyordu.

"Hayatım özel hayatımızı anlatmasaydın."diye yakınan Yoongi hyunga minicik bir öpücük kondurdu Jimin hyung.

"Hyung öyle bir yaşanması için çok uzun bir zaman geçmesi gerek."dedim ben de yere bakarak.

Bir birliktelik yaşamak çok korkunç geliyordu ve zaten kendimi kirli hissederken kirimle kimseyi kirletmek istemezdim. Zor olmuştu ama kirli olduğum gerçeğine alışmıştım. Ben kirlendim başka çocuklar temiz kalsın, benim gibi kirli hissetmesin diye elimden geleni yapacaktım.

Aklıma yine yeni yeniden mazi geldiği için gözlerim dolmuştu. Bunu diyene kadar kahkaha atan Jimin hyungum bunu fark etmiş gibi gülüşü soldu birden.

"Jungkook iyi misin?"diye yanıma geldi hatta.

"İyiyim hyung, niye iyi olmuyum ki?"dedim zoraki gülümserken.

"Jungkook seni tanıyorum. Zoraki gülmeye çalışma. Sen ne yaşadın da gülerken gözlerin doluyor, aşk ile ilgili konuşunca geriliyorsun? Fark etmedim sanma Yoongi ile bana da burukça bakıp gülümsüyorsun. Neden böyle olduğunu öğrenmek istiyorum."dedi Jimin hyung yanıma gelerek.

Aklıma dolan anlarla dayanamayıp ağlayarak yere oturdum.

"İSTEMİYORUM! İSTEMİYORUM! BUNA ALIŞMAK İSTEMİYORUM! RAHAT BIRAKIN BENİ!"diye bağırmaya başladım. Yeniden kriz geçiriyordum ve bu sefer Hobi hyungum yanımda yoktu, kimse yoktu.

Mafia's Lawyer | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin