4'

2.3K 156 25
                                    

Selammm...
Yeni bir bölüm ile daha geldim.
Sonraki bölüm için sınır:
5 oy ve 5 yorum.
Bu sefer sınırı geçeriz umarım...
Keyifli okumalar dilerim...<3

*****

"Ya sessizce dışarı gelirsin ya da ölürsün."

Bunu diyeni yüzüne bakmadan sesinden tanımıştım.Onun kadar derin sesli biri yoktu çünkü tanıdığım ama neden gelmişti ki?Ben neden geldiğini düşünürken panik yapmadan gülümseyerek garsona seslendim.

"Bu sefer kırmızı şarap iki olsun ama hesabı ona yaz."

Garson beni onaylayarak dediğimi yapmış iki kadeh kırmızı şarabı uzatmıştı.Arkamı dönüp birini arkamdaki derin sesli adama uzatıp dışarı doğru adımladım.

"Gelmiyor musunuz?"diye sordum gözlerinin içine bakarak.Birkaç saniye şaşkınca bana bakmasının ardından hızla kendine gelip benim arkamdan geldi.

"Görüşmeyeli çok uzun zaman oldu değil mi?"dedim kinayeli bir şekilde gülerek.

"Bulunduğun yere göre fazla cesursun küçük."

"Eh korkacak çok az şeyim kaldı bu hayatta."

"Bunlardan biri ölüm olduğu için mi sorgulamadan geldin dışarı?"

"Tehditiniz yüzünden gelmedim dışarı.Sadece merakımdan geldim.Ayrıca eğer gerçekten ölümden korkup korkmadığımı merak ediyorsanız da onu ben de ölünce öğreneceğim.Ölmeden korkup korkmadığımı nereden bilebilirim ki?"

"Çok konuşuyorsun."

"Beni buraya sırf bunu söylemek için getirtmediğinizi var sayıyorum.Ne söyleyecekseniz söyleyin artık."

"Çok sabırsızsın."

"İyi siz diyeceklerinizi toparlayana kadar ben biraz içeceğim."deyip elimdeki kadehi diktim tepeme.

"Yalnız beni bekleyen biri var içeride.Çabuk toparlarsanız sevinirim."diye de devam ettim.

"Dans ettiğin kişi kimdi?"diye sordu birden.

'Sanane' demek istesem de susmazsam işlerin sarpa sarıp tekrar götüme gireceğini bildiğim için sessiz kalmayı tercih ettim.

"Kimi soruyorsunuz?Dans pisti kalabalıktı.Dans eden herkesi tanıyamam takdir ederseniz."

"Elini beline sarmış kendini sana dayayan elemandan bahsediyorum."

"Kendisini bana dayadığı falan yok.Biz sadece dans ediyorduk."

"Nasıl bir dansmış o öyle?"dediğinde sabır dilenip derin bir nefes aldım.

"Neler oluyor?Bana birdenbire niye hesap soruyorsunuz?Neyden rahatsız oldunuz anlayamadım.Kendi halimizde dans edip eğleniyorduk sadece.Barda insanlar birbirleri ile dans edip eğlenirler hani.Ben de normal olarak dans ettim.Gayet de eğleniyorduk ayrıca."

"Eğlencenin sonunun nerede bittiğini çok merak ediyorum doğrusu."

"Yatakta."dedim direkt.

İma ettiği şeyi söylediğimde kendi ima etse bile şaşırmış ve kaşlarını çatmıştı.Yalan söyleyip söylemediğimi ya da ciddiliğimi ölçüyor gibiydi ki ben de gayet ciddiydim.Sonuçta yatakta sevişeceğiz demedim.

Muhtemelen Hoseok hyung sarhoş olduğu için onu yatağına taşıyacaktım ve sonra da ben kendi yatağıma yatacaktım.Dolayısıyla eğlencenin sonu yatakta bitiyordu onun düşündüğü şekil başka olsa da.Hem ben aynı yatakta bitiyor diye bir şey de demedim.Sadece yer belirttim.Gerisi onun hayal gücüne kalmış artık.

Mafia's Lawyer | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin