2

2.6K 192 47
                                    

Selammm...
Yeni bir bölüm ile daha geldim.
Sonraki bölüm için sınır:
5 oy ve 10 yorum.
Keyifli okumalar dilerim...<3

*****
Akşam Purple and Green bar için hazırlanmam gerekiyordu.O yüzden ilk iş duşa girdim.

Lotus çiçeği kokulu duş jelim ile o depoda üzerime sinen pis kokudan iyice arındırdım kendimi.

Saçlarımı da yine lotus çiçeği kokulu bir şampuan ile yıkadım.

Bar için hyungumun hazırlattığı siyah kot siyah kemer ve siyah beyaz zebra desenli gömleği giydim.Saçlarımı hafif tarayıp kendiliğinden kuruyup şekillenmesine izin verdim.

Saat daha 19.00 olduğu için mutfağa indim.Hoseok hyung yine çok güzel yemekler hazırlamıştı.

"Çeteler hakkında başka şeyler de öğrenebildin mi?"diyerek oturdum muhteşem yemeklerin olduğu yemek masasına.

"Tabiki.Hem Parkmin hem Kim çeteleriyle ilgili araştırma yaptım sen gelir gelmez çok yorgunum azıcık kestiriyim deyip ölü gibi uyurken."deyince gözlerimi devirdim.

"Bulduklarını tahminen ne zaman söylemeyi düşünüyorsun?"

"Tamam tamam söylüyorum.Kim çetesinin lideri Kim Taehyung o klasik acımasız mafya babalarından değil bir kere onu söylemeliyim.Adam durup dururken vurun cart curt demiyor.Para derdi de yok ama özellikle tecavüzcülere takmış durumda.Nerede birinin tacize ya da tecavüze uğradığını öğrense erkek kadın fark etmeksizin yapan kişiye bizzat kendisi işkence ediyormuş.Tacizcilerin dokunduysa dokunduğu parmaklarını tek tek kırıyormuş.Gözleri ile özellikle mini ya da dekolte giyinen kızları rahatsız ediyorlarsa gözlerini bir daha bakamayacak hale getiriyormuş.Eğer sözlü tacizse de dilini kesiyormuş."dedi sakin bir şekilde.

Dedikleri korkunç olsa da bunu yapanlar gerçekten bütün bunları hakettiği için hiç içim sızlamadı.

Ben hukuk okumayı insanların haklarını savunmak ve onları korumak için istemiştim ama konu taciz tecavüz olunca hukukun yetersiz kaldığı bir gerçek.Ne kadar hapis verirsen ver çıkınca yine yapıyor aynı şeyi ki cezai indirimden dolayı da çok hapis yattıkları söylenemez.Bazıları da para cezası ile sıyrılıyor.Bu benim bile kanıma dokunurken o acıyı çeken kişiler kim bilir nasıl hissediyorlardır.

"Kim Namjoon.Çetenin sağ kolu.Doğrusu ikinci lider çünkü Kim Taehyung ile kuzen.O çetenin beyni ve bütün plan program araştırmaları o yapıyor.Bir de Kim Namjoon'un eşi var tabii.Kim Seokjin.O silahlar ve bilgisayarlarla ilgili.Çetenin hackerı yani.Kocası ya da Taehyung kadar ön planda değil ama arkada işleri toparlayan o.Muhtemelen senin gerçekten Jeon olup olmadığını sen fark etmeden yüz tarama yapıp tespit edecek."

"Ee benim Jeon olduğumu öğrendikten sonra bana nasıl davranacaklar.Bunu düşünmedik.Parayı verirler ama ve lakin babamı umursamazlarsa ve ben onlara Choi ile ilgi dikkat çekici bir bilgi vermezsem beni orada vurabilirler."

"Seni vuracağını sanmıyorum Jeykey.Çünkü Bay Choi onlara baskın yapacak iki gün sonra.Sormadan söyleyeyim beni bağlayan adama ses kayıt cihazı taktım.İçeride konuştuklarını kaydediyordum yani bir yandan.Hem baksana o senin kalçalarını elleyip öpmedi mi?Kucağına falan oturttu baya taciz etti seni.Bunu da söyle onlara.Sonuçta sen ona iki cilve yaptın diye öpüp kalçalarını elleyip buraya girmek için sabırsızlanıyorum demesi normal değil amına koyuyum."

"Haklısın.Benden alacağı olmasa beni orada sikerdi pezevenk.Tabi ben ona karşılık kimin kime gireceği belli olmaz deyip onu avuçladım ama haketti."deyip kıkırdadım.

Hoseok hyungun ve benim çok iyi bildiğimiz bir şey varsa o da bu kıkırdamamın eskiden çektiğim acıyı savuşturmak için olmasıydı.

"Jeykey hadi keyiflen.Bırak geçmişi.Hadi yemek yiyelim.Yemekten sonra hafif makyaj da yap istersen.Sonuçta görev başlayana kadar barda eğlenebilirsin.Hem senin için çok güzel bir ceket buldum dolabımdan.Şarap kırmızısı ve pullu bir ceket.Onu giyeceksin çünkü Bay Kim Taehyung'un zaafıymış."deyip bana göz kırptı.

Mafia's Lawyer | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin