Selamlarrr canlarımmm...<3
Yeni bir bölüm ile daha karşınızdayımmm bebeklerimmm... Umarım bölümü seversinizzz.
Not: Bu bölümde de smut mevcut. Okumak istemeyenler '!' işaretli yeri atlasın.
Keyifli okumalarrr...<3
**********
Taehyung ile o gecenin ardından -ilk gerçek birlkteliğimiz- aramız hiç olmadığı kadar iyi olmuştu. O zamana kadar aramızda olan bir duvar varsa dahi o duvar tamamen ortadan kalkmıştı.
Şimdi ise bizi Jeju adasında tatile gelmiştik Taehyung ile. O şimdi uyuyorken ben de zemin katta da olsak kahvemi yudumlayarak kaldığımız otelin manzarasını seyrediyordum, denize yakın olduğu için zemin kattan bile güzel görünüyordu denizin ve gökyüzünün maviliğinin birleşimi.
Ben bunları düşünürken yanağımda hissettiğim baskı ile gülümsedim.
"Günaydın sevgilim."dedim ona dönüp.
"Günaydın Lotus Çiçeğim."deyip dudağıma minik bir öpücük kondurdu.
Onu süzdüğümde dağınık kömür karası dalgalı saçları ve yeni uyandığı için hafif şiş gözleriyle çok çekici görünüyordu ancak gözlerim yüzünden aşağı doğru indiğinde sadece boxer ile olduğunu fark ettim. Bu görüntü karşısında sertçe yutkunup ona daha fazla bakmayı kesmiştim. Ne diye sadece boxer ile çıkardı ki balkona, hele ki zemin katta?
"Lotus Çiçeğim bir şey mi oldu?"
"Olmadı Taehyung."dedim ona yan bakış atıp kahvemden bir yudum alırken.
"Olmuş. Hadi söyle güzelim."dese de ona hiçbir şey söylemedim ve kahvem bittiği için kupamı önümdeki sehpaya geri koydum. Taehyung'un kupamı koyar koymaz sandalyemle birlikte beni yanına çekmesine ufak çaplı çığlık atıp ona döndüm.
"Ne yapıyorsun Taehyung?"dedim anlamaz bir bakış atarak.
"Bir sorun var ve bana söylemiyorsun, hayır gülerek sevgilim demiştin daha az önce. Bir anda ne değişmiş olabilir ki?"dedi. Anlamamasına göz devirip tekrar önüme döndüm.
"Yoksa sen sadece boxer ile çıkmama mı trip atıyorsun?"dedi gülümseyerek.
"Hava çok sıcak güzelim, bir şey giymek istemedim."diye devam etti normal bir şekilde.
"Evet çok sıcak hava gerçekten."deyip onu onayladım başımla. Onu onaylamama gülümseyerek bakarken ben de gülümsedim ve ben de tişörtümü çıkardım.
"Ben de çok sıcakladım Taehyung."dedim sonra meydan okuyan bir ses ile. Bu sefer sertçe yutkunan o oldu.
"Böyle çok rahatmış ya."dedim keyifle gülümseyerek. Taehyung'un bana doğru eğildiğini gördüm. Ne yapacağını tahmin etmeye çalışırken birden beni kucağına çekmesiyle şokla kalakaldım.
"Bir daha üzerini balkonda çıkarma Lotus Çiçeğim."dedi gözlerime keskin bir şekilde bakarak.
Oturuşumu düzeltip tam olarak kucağına yerleştim.
"Biliyorsun ki bu sana bağlı. Sen bir daha böyle çıkarsan bu seferki gibi sadece tişörtle sınırlı kalmam Teyung."dedim ve devam ettim.
"Biliyorsun, lafta kalmak benim tarzım değil yani o yüzden beni ciddiye alsan iyi edersin. Yaparsan yaparım."
Bunu derken işaret parmağım ile göğsüne vuruyordum. Taehyung ise gülümseyerek onun göğsüne vurup durduğum parmağımın ucunu dudaklarına götürüp nazik bir şekilde öptü. Sonra elimin üzerine de narin bir öpücük kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia's Lawyer | Taekook
FanfictionHukuk Fakültesi son sınıf öğrencisi Jeon Jungkook, üvey kardeşi dedektif Jung Hoseok ile babasının borçları yüzünden kaçırılır. Jungkook da borcu ödemek için yer altının en büyük mafyalarından olan Kim çetesinden para alır. Düzyazı