10

1.2K 97 15
                                    

Selammm...<3
Yeni bir bölüm ile geldimmm...
Keyifli okumalar...

*****
Jungkook'un Ağzından

"Ben geldim kurabiyem."diyerek içeri giren bir ses duydum ama takmadan yanımdaki sıcacık şeye sıkıca sarıldım.O şey de bana sıkıca sarılınca gülümsedim.

Daha sonra kapı açılma sesi ve bir çığlık duymamla neye uğradığımı şaşırdım.

"SİZ NİYE BİRLİKTE UYUYORSUNUZ?"diye bağıran Hoseok hyungum ile yataktan düşecekken belime sarılı kollar beni kendine çekince düşmekten kurtulmuştum.Ama bu seferde beni tutan bedene yapışmıştım.

"B-bay Kim?"deyip onun tutuşundan kurtulmaya çalışırken tutuşunu gevşetti.Onun kollarının arasından sıyrılıp yatakta oturur pozisyona geldim.

"Sen ve Bay Kim?Tanrı aşkına bir gece yanında değildim.Ne halt oluyor burada?!"demesiyle Bay Kim de doğrulmuştu.

"Hoşgeldiniz ve günaydın Bay Kim."

"Asıl sen hoş geldin ve tünaydın."deyip yataktan kalktı Bay Kim.

"Ne olduğunu anlatacak mısın kurabiyem?"diye sordu tehditvari bir gülümsemeyle.

"Şimdi şöyle ki hyung."derken karnım guruldayınca

"Ah evet çok acıkmışım.Ben kendime bir şeyler hazırlarken sana da papatya çayını yaparken anlatsam?"dedim şirince gülümseyerek.

"Kurabiyem sen ne zaman böyle gülsen papatya demeti bile yesem sakinleşmiyorum genelde."dediğinde alt dudağımı ısırdım.

"Düş önüme!"deyince Bay Kim de dahil olmak üzere mutfağa gittik.

"Sen başla istersen anlatmaya."dediğinde

"Ehehehehe ben ilk önce senin çayını yapıyım bence hyungie~."dediğimde yüzü gerilmişti.

"Lan bir gecede ne olmuş olabilir?"dediğinde

"Şey sen ona okul çıkışından beri ne olmuş olabilir de hyung~."dedim tatlı gülümsemeyle.Ketılı çalıştırıp papatya çayını kupaya koydum.

"Bay Kim siz ne istersiniz?"diye sordum.Gitme niyeti yok gibiydi çünkü ve gitmese iyi olurdu çünkü hyungumdan beni korusa fena olmazdı.

Evet olanları öğrenince hyungumun vereceği tepkiden dün arabamızı sıkıştırmalarından ve J'nin tehditlerinden daha fazla korkuyorum.

"Lotus-"diye başladığında Bay Kim'in lafını kesip

"Kahve!"diye bağırdım.

Tanrı aşkına lotus çiçeği kadar başına taş düşsün be adam!

"Evet, kahve."diye onayladı beni çarpık bir şekilde gülerken.Göz devirme isteğimi bastırıp onun için ve kendim için birer kupaya kahve koymuştum.

Bu arada tabaktaki babamlar ve Bay Kim yüzünden tadına bile bakamadığım tostumla bakıştım.Sanırım yeni bir şey yapmak yerine onu tost makinesinde tekrar ısıtmam daha iyi olurdu.

Tostumu da tost makinesine geri koydum.Bu sırada ketıldaki su kaynadığı için kahvelerimizi ve papatya çayının üzerine sıcak suyu döktüm.

Onlara kahveyi ve papatya çayını verip kendi kahvemi de masaya koydum.Tostlarımı da tekrar aynı tabağa koyup onlar gibi oturdum masaya.

"Hyung Parkmin çetesi beni okul çıkışı aldırdılar."dediğimde papatya çayını içen hyungum içtiği gibi püskürtmüştü.

"Hyung daha başlangıçtayız.Bir yudum al çayından da devam ediyim."dediğimde dediğimi yapmıştı.

Mafia's Lawyer | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin