Selammmlarrr... <3
Ben geldim hem de bomba gibi bir bölümle.
Abartmayayım ama önceki bölüm dediğim gibi ficin asıl kısımlarına gelmiş bulunuyoruz.
Umarım beğenirsiniz.!RAHATSIZ EDİCİ İÇERİK UYARISI, BU BÖLÜM PEDOFİLİ BULUNDURUYOR!
NOT: BU BÖLÜMDE JUNGKOOK GEÇMİŞİYLE HESAPLAŞACAĞI İÇİN YİNE, YENİ, YENİDEN HATIRLATMAK İSTİYORUM. JUNGKOOK'UN YAŞADIĞI ŞEYLER YANİ ÇOCUK İSTİSMARI KESİNLİKLE NORMAL BİR ŞEY DEĞİLDİR!
ÇOCUKLARI KENDİ BEDENLERİ VE BU KONU HAKKINDA BİLİNÇLENDİRMELİYİZ, İSTİSMAR EDENLERİ ŞİKAYET ETMELİYİZ VE İSTİSMAR EDİLEN ÇOCUKLARA PSİKOLOJİK DESTEK VERMELİYİZ.
Ben aşırı rahatsız edici olmasın diye yine yüzeysel bahsedeceğim diğer bölümlerde olduğu gibi ancak yine de bunları söyleme ihtiyacı hissettim.
Uyarıları yaptığıma göre iyi okumalar dilerim bebeklerimmm...<3
********
Yoongi ve Jimin hyungum eve geldikten sonra Taehyung beni buradan çıkaracağına dair bir mesaj attı. Beni çok özlediğini ve onların bir an önce işinin bitirilmesini istediğini söyledi. Planını bana anlatınca şok oldum. Çünkü ertesi gün eve saldırı yapacağını ve benim bahçeye çıkıp bundan uzak durmamı istediğini söyledi.
Bunu duyar duymaz Jimin ve Yoongi hyunga söyleme ihtiyacıyla yanlarına gittim. Olan her şeyi anlatıp bunu hastane çıkışı Taehyung'un adamları konuşurken duyduğumu belirttim.
Ertesi gün zaten direkt önlem almışlardı hyunglarım. Hyunjin bunu benim yaptığımı anlasa dahi ses etmemişti, belli ki o da fazla hızlı olduğunu düşünmüştü.
Oradaki çatışmada da kolumdan vurulmuş olsam da bunu kimseye söylememiştim. Kurşun sadece sıyırmıştı ve biraz temizlemenin yeterli olduğunu düşünüyordum.
Taehyung ısrarla iyi miyim diye sorup duruyordu ve ona hep iyi olduğumu söylüyordum, yalan değildi. Gerçekten iyiydim ancak o pislik kadınların geleceği günü iple çekerken gerilmeden de edemiyordum. Onları görünce yine krize mi girerim, içimdeki öfkeyi ve bana yaşattıklarının acısını onlardan çıkarır mıyım hiç bilmiyordum, bildiğim tek şey onlara bana bunu niye yaptıklarını sormaktı.
Ben çocuktum, mükemmel olmasa da çocukluğum onlarla aynı evde yaşayana kadar güzeldi, iyiydi. En azından o zamanlar haylaz olsam da gerçekten masumdum, temizdim. Benim niye masum geçmesi gereken çocukluğumu çaldılar, niye beni kirlettiler, neden, neden, neden? Ne kadar sorarsam sorayım buna mantıklı bir açıklama bulamıyordum, bulamazdım da. Bunun ne gibi bir mantıklı açıklaması olabilirdi ki? Beni kirleterek neyi başarmışlardı bu hayatta, bence insan olmayı bile becerememişlerdi. Neyin zevkini almış olabilirler benim küçük bedenimden?
Peki her şeyi geçtim babam bana niye inanmadı? O en güvenmem gereken kişi değil miydi bu hayatta, ebeveynim değil miydi? Beni niye hiç dinleyip ciddiye almadı? Niye sormadı onlara ne yaptıklarını, benim neden bahsettiğimi? Bana niye hiç güvenmedi? Bana bu kadar güvenmeyen, benden şüphelenem babam onlardan niye hiç şüphe etmedi?
Daha bir sürü soruyordum kendime birkaç gündür. Bazılarının cevabını biliyorum ve bu canımı yakıyor, bazılarını ise ne kadar düşünürsem o kadar kayboluyorum karanlığın mahzeninde.
Beş gündür ne doğru dürüst yemek yedim ne de eski neşem var. Hyunjin bile fark etmişti bu halimi, her zaman bana takılan kişi gayet merhametli ve nazik davranmaya başlamıştı bana. Az çok tanımıştı ve yanımda olduğunu bu şekilde hissettiriyordu. Hep dediğim gibi o gerçekten iyi bir arkadaştı, hatta dosttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia's Lawyer | Taekook
FanfictionHukuk Fakültesi son sınıf öğrencisi Jeon Jungkook, üvey kardeşi dedektif Jung Hoseok ile babasının borçları yüzünden kaçırılır. Jungkook da borcu ödemek için yer altının en büyük mafyalarından olan Kim çetesinden para alır. Düzyazı