Selammm...
Yeni bir bölüm ile daha sizlerleyimmm...
Biraz geç oldu ama umarım beğenirsiniz...Keyifli okumalarrr...<3
*****
Bugün Parkmin çetesiyle ilk günümdü. Stresli olsam da aklımdaki şeyi gerçekleştirebileceğime inanıyordum.
Hızlıca duşa girdim. Burada lotus çiçekli duş jeli ve şampuanım olmadığı için mecburen orada bulunan avakadolu duş jelini ve naneli şampuanı kullanmak zorunda kalmıştım. Alışverişe çıkarsak kendi duş jelimi ve şampuanımı aldırmayı aklıma not ettim.
Duştan çıkıp üzerimi giyinirken aklıma Bay Kim gelmişti. Onun evinde duştan çıktığımda beni tişörtsüz görmüştü ve ona panikle tişörtümü atmıştım. Sonra saçlarımı kurutmadığım için kızıp o kurutmuştu saçlarımı. Aklıma gelen anı ile gülümsemiştim.
Kendimi toparlayıp hızlıca giyindim. Şu an görevdeyim, onu düşünmemem gerekiyor. Saçlarımı kurutup aşağıya indim. Salondaki masaya inince Jimin ve Yoongi hyungun baş köşede olduğu, J takma adını verdiğim adam başta olmak üzere yaklaşık 10 kişinin daha masada olduğunu gördüm.
"Günaydın Jungkook."dedi Jimin hyung.
"Günaydın Jiminie hyung."dedim ben de karşılık olarak. Herkes şok olmuştu.
Ben de şok olmuştum bu dediğime. Busan'da ki ilk okulumda koruduğum bir hyungum vardı. O çok çekingen ve sessizdi. Herkes onu ezmek istiyordu ama ben buna izin vermedim hiç. Hep korudum onu. Seoul'e gelene kadar tabii. Ben 6 yaşında başlamıştım okula, o hyungum ise 8 yaşında başlamıştı ve aynı sınıftaydık. 6. sınıfa kadar da hep yan yanaydık. Sonra malûm Seoul'e taşındık. Ondan sonra görmedim onu. Ona kendini korumayı güçlü durmasını öğretmiştim. Babamın tavsiyeleri ilk defa işe yaramıştı o zamanlar. O yıllarca koruduğum okuldaki ilk ve tek arkadaşımın adı da Jimin idi. Aklıma o geldiği için muhtemelen Jiminie hyung demiştim Jimin'e. Çünkü ilk okuldaki arkadaşım Jimin'e hep Jiminie hyung derdim.
"Şey Jimin Bey demek istedim."diye düzelttim kendimi.
"Hyung diyebilirsin Jungkook."dedi gözlerime değişik şekilde bakarken. Bunu takmadan masaya oturdum.
Sessiz bir şekilde kahvaltımız devam ederken bir telefon çaldı. Telefon J takma adını verdiğim kişinindi. Arayan kişiye bakıp direkt açtı telefonu.
"Ne oldu?"
" "
"Ne?! Tamam kapat."deyip telefonu kapattı.
"Ne olmuş?"diye sordu Yoongi hyung sakin bir sesle.
"Okul gezisine giden çocukları kaçırmışlar patron."dedi telaşla.
"Kim yapmış bunu?!"diye kükredi Jimin hyung. Ooowww haşin.
"Ben tahmin ediyorum hayatım. Nereye kaçırılmış çocuklar hemen yer tespiti yapın. Siz de adamları hazırlayın. Konum gelir gelmez fırlayın. Çocukları korumak önceliğiniz olsun."dedi ve kalktı masadan Yoongi hyung.
"Duydunuz!"diye kükreyip bana değişik bakışlar attı Jimin hyung ve Yoongi hyungun peşinden gitti.
"Şey ben?"
"Gelince konuşalım detayları çünkü sadece Kim çetesi için değil diğer operasyonları da sen planlayacaksın. En azından asıl işini bitirene kadar."dedi Jimin hyung anlık bana dönüp. Onu onaylayan mırıltılar çıkarıp kafamı olumlu anlamda salladım. Jimin hyung da onayladığımı anlayınca gitmeye devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia's Lawyer | Taekook
FanfictionHukuk Fakültesi son sınıf öğrencisi Jeon Jungkook, üvey kardeşi dedektif Jung Hoseok ile babasının borçları yüzünden kaçırılır. Jungkook da borcu ödemek için yer altının en büyük mafyalarından olan Kim çetesinden para alır. Düzyazı