Selammm...
Yeni bir bölüm ile daha geldim.
Keyifli okumalar dilerim...<3*****
Tam da biraz daha öpüşmeyi ilerletmek isterken bu muhteşem anı ve bu henüz icraate dönüştüremediğim fikrimi bozacak bir ses yankılandı.
Telefonum çalıyordu.
Arayanın kim olduğunu merak etsem de telefona bakmak istemedim.Bay Kim dudaklarımızı ıslak bir sesle ayırıp kulağıma fısıltısını bıraktı.
"Telefonuna bakmalısın Jeon."dedi otoriter bir sesle.
Cebimdeki telefonu çıkarıp arayan kişiye baktım.
Jongin olduğunu görünce Bay Kim'in kucağından bir hışımla kalktım.Ah başım çatlıyordu.Bir elimle alnımı ovarken telefonu açtım.
"Efendim Jongin?Bir şey mi oldu?"
"Babanızı bulduk."
"Neredeymiş?"
"Japonya'da ama az önce Kore uçağına bindi."
"Ne diyorsun sen?Bir de buraya mı geliyor?Deli mi bu adam?!Gerçi niye umrumdaysa?Ne halt yerse yesin.Gelsin beni de rahat bıraksınlar."
"Şey efendim.Japonya'dan biri ile beraber geliyor yalnız değil.Bana size haber vermememi söyledi ama size söylemek zorundayım.Benim tek patronum sizsiniz."
"Sağ ol Jongin.İyi ki varsın.Haber verdiğin çok iyi oldu.Başka bir şey var mı?"
"Evet efendim.Ben..."
"Sen?"
"Ben o kadınları gördüm efendim."
"Ne?Sen ciddi misin?"
"Çok ciddiyim efendim.Japonya'dalar.Babanız onları sizden uzakta tutmak için buraya getirmiş.Ne yapalım?"
"Diyelim ki onları buraya getirmeni istedim.Yapabilir misin Jongin'cim?"
"Siz isteyin yeter efendim.Zaten siz isteseydiniz Kore'nin en büyük mafyalarından olabilirdiniz biliyorsunuz.Bizim size itimatımız tam."
"Ah beni mahcup ediyorsun.Kore'ye gelince yanıma uğra da hasret giderelim eski günlerdeki gibi."
"Artık büyümedik mi efendim?"dedi o da gülerek.
"Umrumda değil.Ben seninle eğlenmek istiyorum.Biraz eğlensek bir sorun olmaz bence.Hem sen de özledin beni biliyorum.Ben bir numarayım çünkü."
"Hâlâ çocuk oyunlarını sevdiğinize inanamıyıyorum ama bu sefer ben kazanacağım efendim.Bir numara ben olacağım."dediğinde kıkırdadım.
"Eh son seferimizde de öyle diyordun ama sonuç değişmedi."dedim.
"Her seferinde sizinle rakip olmaktan mutluyum efendim kazanamasam da."dedi.
Gülüştük.Biz Jongin ile hep dedektifçilik oynardık ve asla sıkılmıyordum bunu oynarken.Ee tabi bir de bilgisayar oyunları favori aktivitemizdi.O babamın adamı olsa da hep bana çalışmıştı ki şu an çıkıp ben mafyayım desem babamın adamlarının yarısından fazlasının benim için çalışacağının da gayet farkındayım.
"Sen şu işi hallet ve Kore'ye dön bir an önce, gerisi bende.Ben her şeyi ayarlayacağım.Aaa ama sen de elin boş gelme.İçecek bir şeyler falan al."
"Şuan siz baya içmiş gibisiniz zaten efendim."
"Uff hem de nasıl.Hâlâ uçuyorum.Fiyuvvv."derken Bay Kim telefonu elimden alıp fırlatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia's Lawyer | Taekook
FanficHukuk Fakültesi son sınıf öğrencisi Jeon Jungkook, üvey kardeşi dedektif Jung Hoseok ile babasının borçları yüzünden kaçırılır. Jungkook da borcu ödemek için yer altının en büyük mafyalarından olan Kim çetesinden para alır. Düzyazı