Selamlar bebeklerimmm<3
Bu bölümü de heyecanla yazıyordum ancak yazmam gereken başka ficler de var o yüzden biraz geç bitti.
Umarım beklediğinize değerrr...Bu bölümde smut var, atlamak isteyenler '!' işaretleri arasındaki yeri atlayabilir.
Keyifli okumalar dilerimmm...<3
*********
Sabah uyandığımda çok fena bir baş ağrım vardı. Elim başıma giderken belimdeki kolları hissettim. Kolun sahibini biliyordum tabiki, Taehyung'tan başkası bana böyle yaklaşmaya cesaret edemezdi.
"Günaydın Lotus Çiçeğim."deyip alnımı öptü benim. Kollarını daha sıkı sarıp birden kendine çekince ister istemez burun buruna geldik.
"Sakın beni o kadınların olduğu eve getirdiğini söyleme!"dedim onun kollarından kurtulup.
"Hayır Lotus Çiçeğim, merak etme. Başka bir evdeyiz şimdi."dedi üzgünce.
"Duş alacağım ve çıkacağız Taehyung."dedim ve odanın banyosuna girdim.
Uzun bir duş aldım ve son birkaç günü unutmaya çalışıyordum. Pek başarılı olduğum söylenemezdi ama toparlanmıştım biraz.
Bornozu giydiğim gibi odaya girmiştim. Yatağın yanındaki komidinin üzerinde bir tepsi vardı, tepside de tost, kahve ve ilaç vardı ancak Taehyung ortalarda görünmüyordu. Ona bakmaya giderken birden bir kapının açılması ve Taehyung'un baş havlusu ile saçının suyunu alırken altında sadece havli ile çıkmasıyla şok oldum.
"Niye gelmiştin? Kahvaltını benimle yapmak istemezsin diye odana getirmiştim."dediğinde onu süzüp sertçe yutkundum.
"Ben ş-şey."
Onu böyle görünce kekelemiş ve cümle kuramamıştım.
"Lotus Çiçeğim."deyip bana yaklaştı. İçim titrerken geri geri yürümeye başlamıştım. Taehyung üzerime gelirken içimi bir heyecan basmıştı.
"Tae-Taehyung gelme."diyebildim zar zor çıkan sesimle sırtım duvara yapışırken.
Taehyung beni dinlememiş ve aramızdaki mesafeyi kapatmıştı. Burnunu boynuma getirerek içine derin bir nefes çekti.
"Benim gibi kokuyorsun."deyip bir öpücük bıraktı boynuma.
!!!!!!!!!!!!!
Öpücüğün etkisiyle dizlerimin bağı çözülmüş gibi hissettim. Taehyung'un eli belimde olmasa yere düşebilirdim. Taehyung başını boynumdan çektiğinde gözlerine baktım, bana derin bir şekilde baktığını fark ettim ona baktığım anda. Heyecandan kalbim duracak gibiydi. O an her şey aklımdan uçmuştu. İki gündür öpmediğim -o beni öpse de öpmediğim- dudaklara atıldım. Taehyung şaşkınca kendini geri çekip gözlerime baktı.
"Lotus Çiçeğim-"
Bir şey demesine kalmadan tekrar atıldım dudaklarına. Kollarımı boynuna dolayıp onu iyice kendime çektim. Onun da belimdeki elleri sıkılaşmış ve öpücüğü benim yönlendirmemi engelleyip baskınlığını ortaya koymuştu. Sırtımı duvardan ayırıp dizlerimin altından beni kucağına almıştı. Bacaklarımı da beline doladığımda öpüşmeyi kesmeden beni odaya doğru götürmüştü.
Sırtım yatakla buluştuğunda heyecandan delirmek üzereydim.
Taehyung üzerime çıktığında dudağımı şehvetli bir kere öptükten sonra boynuma doğru yol almıştı. Bornozu biraz çekiştirip omzuma kadar öptükten sonra tekrar boynuma yönelmiş ve emmeye başlamıştı. Diğer öpücüklerde inlememi tutabilsem dahi boynumu emmeye başlamasıyla yüksek sesle inledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia's Lawyer | Taekook
FanfictionHukuk Fakültesi son sınıf öğrencisi Jeon Jungkook, üvey kardeşi dedektif Jung Hoseok ile babasının borçları yüzünden kaçırılır. Jungkook da borcu ödemek için yer altının en büyük mafyalarından olan Kim çetesinden para alır. Düzyazı