24. Bölüm

3.2K 212 54
                                    

Kusuyordum.

Ya da ölüyordum.

"Nasıl benim kardeşimsin lan sen." Elini alnıma koymuş kusmamı bekliyordu. "Bende kusucam şimdi." Yavaşça ayağa kalkıp sifonu çektim. Elimi yüzümü yıkayıp derin bir nefes aldım. Lavabodan çıkıp salona geçtik. Kendimi koltuğa attım.

"Al abi." Demir elinde ki şekeri bana verince alıp ağzıma attım. Naneli idi. Ağzımın içinde erirken kötü kötü Cihangir'e bakıyordum.

Pezevenk midemi bulandırmıştı.

Sigara hastası olan adamın ciğerlerini canlı canlı çıkarmıştı. Sonra kan kaybından adam ölmüştü. Öldüğü için çok üzülmüş ve cesedini parçalamıştı. Tüm organlarıyla ayrı ayrı ilgilenmişti.

Diğer adamın götüne sopa sokmayı denemiş olmayınca uçkurunu kesmişti. Sonra kolunu boydan boya kesip koparmıştı. Çekiç ile sağlam olan elinin tüm kemiklerini kırmıştı. Parçaları özellikle ince ince ayıklamıştı.

Sonra göğsünü boydan boya yarıp elini içine sokmuş kaburgalarını kırmıştı. E doğal olarak adam ölmüştü ama benim midem de mefta olmuştu.

Öğürmekten karnım ağrımaya başladı.

"Ne dayanıksız çıktın be." Gözlerimi kısarak baktım.

"Ula hayvan, ben sen gibi midesiz değilim." Başını iki yana salladı.

"Sana abi terbiyesi vereceğim Arhan, ağzın bozulmuş."

"Diyene bak. İtin oğlu." Ayağa kalkıp önüme geldi ve kolunu enseme dolayıp kafamı eğdi, üzerime çullanınca bacaklarından tutup sehpaya yatırdım. Cam kırılıp ikimizde parçaların içine düştük.

"Ananı sikeyim piç." Beni ittirip yana düşmemi sağladı. Ayağımla beline tekme atıp oturur pozisyona geldim.

"Kes lan gevşek." Enseme vurup kalktı.

"Sikerim belanı puşt." Bu iyice küfürbaz oldu he. Elimden tutup beni kaldırdı ve götüme elledi.

"Ne elliyon lan!"

"Salak salak konuşma cam var it." Silekelendim. Kollarım kanıyordu ama umrumuzda değildi. Onunda beli kanıyordu. Ayrıca ensesine girmiş bir cam vardı.

"Sizinle uğraşmaktan bıktım usandım." Elinde pansuman malzemeleri ağzında havuç ile gelen Demir'e baktım.

•••

Oflayarak bir sağ bir sola döndüm. Oğlumu özlemiştim.

Ceylan ya da Hilal, ikisi de benim oğluma anne olamazdı. Bu kadar hızlı olma sebebim Ahlas'ın anne diyerek ağlamasıydı.

Ceylan oğluma anne olamazdı orası kesin.

Hilal ise parayı görünce u dönüşü yapardı. Onda o potansiyeli görmüştüm.

Sanırım uzun bir süre kadınlardan uzak duracağım. Kafam bir sürü saçma seyle doluydu ve ben odaklanamıyordum.

Cihangir ise ablama aşık olduğunu itiraf etmişti.

O benden ben ondan iyi bir dayak yemiştik. Kemiklerim sızlıyordu.

Kollarım sargıdaydı ve aşırı derece de yorgundum.

Ayağa kalkıp balkona çıktım. Elimi cebime atıp pakete dokundum. Uzun zamandır içmiyordum. Mert nefret ederdi.

Nefret ettiği herşeyi yapmak zorunda kalmıştı. Buna sigara da dahil. Nefret ede ede içerdi.

Elime paketi alıp içinden bir tane aldım. Yakıp derin bir duman çektim içime.

Mert benim ilk aşkımdı resmen. Hani oğlan çocuklarının ilk aşkı babası olur ya. Benim abimdi. Hayrandım ben ona. Çok sinsiydi, sinsiliği sayesinde 3 kere ölümden dönmüştük.

BABAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin