11. Bölüm

5.2K 283 43
                                    


😁😁

∆∆∆∆

Sabahın erken saatlerinde uyanmışlardı. Bugün Arhan biyolojik ailesini yemeğe götürecekti. Bu yüzden işlerini hemen halletmek istiyordu, heyecanlanmıştı.

Uyanan oğlunun yanağını öpüp kucağına aldı, birlikte banyoya girip ellerini yüzlerini yıkadılar. Arhan önce oğlunun altını değiştirip üzerini giydirdi, sonra da kendisi giydi.

Oğlu ile takım olmuştu.

Altlarına siyah bir pantolon giyerken üstlerinde beyaz renkle yazılı siyah bir tişört vardı.

Arhan'ın üzerinde Aslan Parçam yazarken oğlunun üzerinde Babasının Aslan Parçası yazıyordu. Arhan özellikle yazdırmıştı bu yazıları.

Ayaklarına beyaz spor ayakkabılarını giydikten sonra Arhan ikisine de siyah güneş gözlüğü aldı. Birisini kendi yakasına takarken diğerini de oğlunun yakasına taktı. Oğlunun bileğine künyesini de taktıktan sonra kendi bileğine saatini taktı.

Sonunda hazır olunca hızlıca aşağıya indi. "Günaydın Yüsra." Yüsra karşılık verip kahvaltıyı hazırlamaya devam etti. "Biz şirkete geçiyoruz, akşam yemeğe gideceğiz unutma."

"Tamam." Arhan evden çıkıp arabasının önüne geldi. Oğlunu bebek koltuğuna oturturken yanına Caner geldi.

"Abi günaydın."

"Günaydın aslanım." Kapıyı kapatıp Caner'e baktı. "Bir sorun mu var?"

"Abi tehlikedesin."

"Yani?" Caner derin bir nefes aldı.

"2 gündür kafayı yiyorum! Tehlikedesin be adam!"

"Biliyorum Caner."

"Abi kurbanın olayım ya sana bir şey olursa?" Elini Caner'in omzuna koyup sıktı.

"Hedefleri benim Caner ve senin işin bizi korumak."

"Ya koruyamazsam? Ya kör bir kurşuna gidersen?"

~Arhan

"O zaman oğluma sahip çık Caner." Başını eğdi, sinirle ellerini yumruk yaptı. Omzuna iki kere vurup arabaya geçtim.

Karan'ı kurtaracağımı söylediğimden beri takip ediliyordum. Arda elime geçince içimize adam sokmaya çalıştılar. Arda'nın öldüğü duyulunca saldırmaya çalıştılar. Arada Cihangir olmasa evime silahlı bir saldırı planlamışlardı bile.

Borç meselesini duyunca da Cihangir tüm ilgiyi kendi üzerine çekmiş oldu. Ama kontrol amaçlı takip ediliyordum. Hem Cihangir'in adamları tarafından hem de o itlerin adamları tarafından.

Tehlikeli bir aileye çatmıştım ama Yüsra mutlu olacaksa canımı tehlikeye atardım.

Abimin ikiziydi o. Hep anlatırdı bana ne kadar güzel olduğunu. Yanına gidemezdi, hiç yüz yüze tanışmamışlardı ama hep izlerdi onu. Uzaktan izlerdi. Her gece de yatana kadar anlatırdı bana neler yaptığını.

Yaklaşamazdık Yüsra'ya. Hep bir engel vardı aramızda.

Mert öldüğünde engel de kalkmıştı. Bana engel olmuyorlardı ama Mert hayattayken önümüze sürekli bir taş koydular.

Garezleri Mert'e idi.

Halbuki Mert'in kimseye zararı yoktu ki.

O sadece yıllardır uzak kaldığı ikizini görmek istemişti. O sadece ikizini tanımak istemişti.

Ve tanıştığı gün öldürülmüştü. Yüsra'ya ikizi olduğunu söyleyemeden.

Bana da söz verdirtti. Yemin ettirdi ona Mert'ten bahsetmeyeceğime dair. Yüsra karşıma geldiğinde diyemedim ikizin öldü diye.

BABAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin