Five.

78 5 0
                                    

Olduğu yerden geri adım atmış, saçını arkaya savurdu. kıkırdadığını anlayabiliyordum. Defterlerdeki o yeri alıp, yırtıp yumruk yaparak topa çevirip, çöpe geçirdim.

" klip yapacak mıyız? "

Eğer bir klip yapacaksak ki belki yapmazdı, genelde yapmıyordu, düetlerinde varsa da klip kendisi çıkmıyordu,

" yapacağız "

" ben yapmazsın sanıyordum, yapacaksak düşündün mü bari klibi, nasıl çekeceğimizi şirketlere haber verdin mi mesela "

" Herşey sırayla Heiz yarın devam ederiz zaten "

" stüdyomda çalışmaya devam edeceğim geceleri şarkı sözü daha çok aklıma geliyor "

Masanın üstündeki çantamı alıp, çıktım. Geç olduğu için şirketteki çalışanlar azalmıştı.

🧩

Balo gelmiş çatmıştı, benden yüz bulamayan Kai ise jennie ile barışmıştı, hiç şaşırmamıştım Yoona ve Yoongi ise onlardan hiç haberim yoktu, baloya gidecektim, son senem ve tek başıma da olsa eğlenmeliydim.

Kapım çalındığında elimdeki kitabı kenara bırakıp, aşağı indim. Kedili pijamalarımla biraz garip dursamda açtım. benim favori ikilim gelmişti.

" Niye geldiniz baloya geçmeniz gerekmiyor mu? "

Yoona üzgün bir şekilde yanıma geldiğinde, Yoongi içeri girip, kendini koltuğa attı, Yoona'nın kolundan tutup, direk mutfağa çektim.

" Neler oluyor anlatacak mısın? "

" 1 aylığına Busan'a gidiyorum ve baloya ne yazık ki gelemiyorum Yoongi sana partnerlik yapar benim için güzelce eğlenin seni çok özleyeceğim "

Sıkıca sarılmıştı, ellerimi sırtında buluşturup, bende sarılmıştım. En değer verdiğim insan oydu, ailem yoktu ama o ikisi bana aile olmuştu, bu yüzden aramıza hiçbir şeyin girmesini istemiyordum. Yoona treni kaçırmamak için bize erken veda edip gitmişti.

" Onu çok özleyeceğim, eski sevgilin gidiyor bari filmlerdeki gibi gitme deseydin "

Bana göz devirip, önüne döndü, odama doğru adımlayıp, kendini yatağıma attı.

" Hey minmin çık odamdan hazırlanacağım "

Beni umursadan daha çok gevşeyip, gözlerini çoktan kapatmıştı, şuan üstüne su dolu sürayiyi dökmek istesemde göz devirip, dolabımdan elbisemi falan alıp, banyoda hazırlandım...

🧩

Çoktan eve geçmiş, kendime bir kadeh daha kırmızı şarap koyup, söz yazdığım defterle birlikte ateşin başındaki koltuğuma geçtim.

İstediği şey aşk konuluydu ve şansımıza bu aralar aklıma ilham geliyordu, düşüncelerimle birlikte bir kaç satır yazmaya başladım.

Aklımda sözden çok klip çekimi için fikirlerim vardı

İkimizde piyano çalmayı çok seviyorduk, özelleştiriyordu bizi,

klipte piyanonun başına tek ben geçecektim, bu sırada siyah beyaz bir efekt olacaktı, sonrasında o yanıma oturup, benimle birlikte çalmaya başlayacaktı, o başladığı anda birden renklenicekti etraf, bu da sanki onun hayatıma renk kattığından bahsediyordu.

Biz çalarkende aralıklı klip boyunca romantik şeyler yapıp, çektiricek, piyano çalarkende arkadaki şarkıyla çıkacaktı.

Bu yüzden piyano ve aşkla ilgili olabilirdi şarkı, bunu nedense beğenebilecegini düşünmüştüm.

Kadehimin içindeki şarabı yuvarlıyordum düşüncelerimle, eğer eskisi gibi olsaydık...

Çalan kapı sesiyle düşüncelerimden ayrıldım, kadehimi masaya bırakıp, hemen kapıyı açtım.

" Naber "

" Kai "


Lise zamanımızda evet jennie ile iyi bir ilişkisi vardı, ve şuan aramız baya iyiydi. Zamanla olgunlaşmış, bana karşı tavrı değişmişti, Exo grubunun üyesiydi, idol olduğumuz için dışarıda pek buluşamıyorduk. Elindeki paketi bana gösterip, o kocaman karizmatik gülüşünü sundu.

" ramen getirdim "

Elindeki paketi alıp, onu içeri soktum. Ramenlerimizi masaya hazırlamış, yemeye koyulmuştuk bile,

Birlikte bişeyler yedikten sonra bana şarkı sözü konusunda yardım etmeye başladı. Yoongi ile karşılaşmam onu şaşırtmıştı, beklemiyordu.

Lise zamanımızda kavga etmişlerdi, saçma sapan sebepler yüzünden, birbirlerinin yüzüne bakmıyorlardı özellikle ödül törenlerinde,

Kahvemi bardağa döküp, makineyi yerine koydum. Bardakların kenarından tutup, balkona yanına gittim, ona uzatıp, üstümdeki hırkayı daha çok üstüme serdim.

" bence düşündüğün şarkı sözü falan değil canın başka şeye sıkkın "

Söyledikleriyle manzaraya dalan gözlerim, onunla buluştu. Buruk bir gülümseme sundum sadece,

" onunla uzun zaman sonra karşılaşmak, Kai bilmiyorum değişik bir durum "

Hafif kıkırdayıp, kahve dolu bardağını dudaklarına götürdü.

" Çünkü artık Yoona yok "

𝐖𝐢𝐧𝐠𝐬 ❧  ʍʏɢHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin