" Fifteen "

64 5 2
                                    

Sustu, cevabı bilmeme izin vermiyordu. Araba çoktan şirkete gelmiş, Bang PD konuşma yapıyordu. İstemesemde bu oyuna katılmak zorundaydım. İlk baş şunu şunu yapacaksınız dedikleri andan sonrasını dinlememiştim.

" korkutucu "

Dinlemediğimi fark etmişti. Oysa ben her zaman dinlerdim, bunu bildiği için sessizce dediğine gülümsedim.

" şarkınız bugün akşam yayınlanıyor bu sırada da ilişkinizi doğrulama kararı aldık "

Olmayan ilişkimizi, içten içe sinir krizleri geçirsemde, sadece onları dinliyorduk. Şarkımızın yayınlanması beni mutlu ediyor, en azından gerçek olan tek şey klip ve sözlerdi.

" çıkabilirsiniz "

Odadan ikimizde çıktığımızda asansöre bindik " bu yaptığını unutmayacağım derken ciddiydim Yoongi bu iş bittiğinde yanımda olmanı istemiyorum eskiden de olmadın şimdi de olma " asansör kapısı açıldığında, hiçbir şey demesine izin vermeden arabama bindim.

Dengesizdi, her zaman böyleydi, yaptığı iyi bir şey değildi. Bana zarar vermekten başka bir şeye yaramıyordu. Eunwoo ile buluşup, kafa dağıtmak istiyordum. Aslında akşam kpop idollerine uygun gizli bir kaç parti vardı. Belki böyle bir şey yapsam en azından kafam dağılırdı.

Kendime uygun siyah düz elbisemi ve topuklularımı alıp, kapıya ilerledim.

" geldin mi? Hazırım bende zaten, çok içme ordayken "

" içersem taşırsın gündeme geliriz falan "

Telefonda dediklerine gülerken, askılıktan çantamı aldım. Kapıyı açmamla beklemediğim biriyle karşılaşmıştım.

" Eunwoo ben seni sonra arasam, zaten yola çıktım geliyorum "

Telefonu kapatıp ona baktım. " gitmem gerekiyor kısa kesersen " Yoongi gelmişti, kapıyı kapatıp, bekledim.

" Eunwoo ne alaka "

" sen beni mi dinliyordun "

Kafa salladığinda, güldüm. " seni ilgilendirmiyor bence " bu sefer o gülmüştü. Bana doğru bir adım attığında sağ dönüp, ilerledim. " fazla klişe Min yoongi " susmuştu. Dişlerini birbirine bastırıp konuştu. " benden uzak duramazsın Heiz "
Sırıttım.

" nasıl bu kadar eminsin, sensiz olamayacağım olayı seni fazla mı gerdi, eski Heiz olsa evet duramaz ama "

Ona bir adım atıp, yüzlerimizi hizaladım. Parmağımla omzundan itip " şuanki ben öyle bir uzak durur ki aklın bile şaşar " farkındayım, fazla blöf yapıyordum.

Sadece oyuna göre ilerlemeliydim. Kolay lokma asla olmayacaktım. Arabama binmiş, onu orda bırakmıştım.

Olay zoru oynamak da değildi, kırgındım. Beni orda bıraktığında, kendimi depresyona sokmuştum, Yoona da gidince tedavi almaya başladım.

İlaçlarım o kadar ağır geliyordu ki o zamanlar dışarı zor çıkıyordum. Bana onca şey yaşattılar, bunu normal karşılamamı beklediler. Eğer linçlere dayanamazsam tekrardan ilaçlara başlayabilirdim. Ve bu benim için cehennem gibi olucaktı.

Çoktan mekana geldiğimde depo gibi bir yerle karşılaştım. Kore'nin en iyi idollerinin gizli partisi gerçekten bir depo olamazdı. Eunwoo'ya mesaj attığımda, beklemeye başladım. Hafif ılık bir hava vardı. Sırtıma ceketin örtülmesiyle arkama döndüm.

𝐖𝐢𝐧𝐠𝐬 ❧  ʍʏɢHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin