Olayın üzerinden 2 hafta geçmişti. Ve hayret ki konuşma fırsatımız olmamıştı. Neden bilmiyorum garipti yaşadığımız an, öpüşmemiz değildi. Garip olan hislerimizdi. Yaklaşan turum için ön hazırlıklar başlamıştı.
Şirkete gelmiş, uzun saat pratik sonrası dinlenmek için kendimi, ayna dolu odanın içindeki küçük puf şeklinde koltuğa atmıştım. Elimdeki albüm için hazırlanan fotoğraflara bakıyordum.
" Lay sence şu mu? Yoksa bu mu? Ah ya da dur buldum kesinlikle bu "
Elime tutuşturduğum fotoğrafların güzelliklerine eriyordum resmen, konsept kelebekti. Mavi kelebek onunla benimle aramda olan tek anlamlı şeydi. Fotoğrafta yüzümdeki kelebek makyajı çok güzeldi.
Saçımı geriye atıp, kendimi pufa daha çok gömdüm. Yanı başımdaki menajerimin meşgül tavırlarına göz devirmeden edememiştim. Şirket albüm için çok uğramıştı. Ama asıl olay tur olduğunda olacaktı.
Lay haberlere bakarken çoktan tükenen konser biletlerim hakkında konuşuyordu. Sebebini Yoongi olarak söylesemde başarımın bende farkındaydım. Elimden gelenin en iyisini yapmak için saatlerimi sabahlayarak prova odamda geçiriyordum.
Gariplik vardı, buna asla itiraz etmem, sonunda sevgili olup bitmesi gereken hikayemiz, birden karmakarışık bir olaya dönmüştü.
Onu da geçtim. Biz o gece bunu yaşarken şirket daha yeni çıkan ilişkimizi doğrularken şimdi bir hafta geçmesini bekleyip çoktan ilişkimizin bittiği haberi yayıldı.
Düşüncelerimi gözüme kadar sokulan kahve bozmuştu. Karşımda Eunwoo ile karşılaştığımda kollarımı açarak sarıldım.
" Noona beni özlemediğini söyleme darılırım. Hem kahveni özel getirdim. "
Tatlılığına gülmeden edememiştim. " Eminim ben özlemişimdir sadece " ellerini saçlarıma daldırıp, bozmaya kalkmıştı. Bu seferlik kızmamıştım.
O kadar yorgundum ki elimi kaldırmaya halim yoktu. Aldığı kahveden bir yudum alıp, şirketin koridorlarında yürümeye başladık." Haberleri gördün mü? Yoongi hyung Amerika'dan reklam teklifi almış, New York' a çoktan varmıştır. "
Duyduğumla beynime vurulmuşa dönmüştüm. Ciddi miydi? Bana söylemeden gitmişti. Pişman mı olmuştu? Tamam fazla paranoyak gibi davranıyorum şuan çok abarttım.
" Pişman olmamış olamaz değil mi Eun "
" Noona çok takılıyorsun, Yoongi hyung uzun zamandır reklam teklifi kabul etmiyordu. Düşünme öyle "
Bu olayın üstünden 2 hafta geçmiş olsa bile Eunwoo ile herşeyi konuşmuştum. Bana tatlı bir erkek kardeş gibi davranıyordu. Ve bu çok hoşuma gidiyordu.
Kai olayına gelirsek daha konuşmamıştım.
Kai ve kendime zaman tanıyordum. Ama bu işin içinden başka bir şey çıkar düşüncesi de vardı.
Bugün ki teklifler geçen ay ki debut çıkışıma göre fazlasıyla çoğalmıştı. Lay teklifleri değerlendirirken bana da önerilerde bulunuyordu. Ama benim kafam bir türlü anlam veremediğim Yoongi'deydi.
Gerçekten neden reklam için birden gitmişti. Şarkımızın çıkışından sonra uzun Bi süre birlikte teklif almadık. Çünkü iki şirkette bunu onaylamamıştı. Ama bir söylenti gelecek ay ikimizin karaoke tarzı şarkımızı söyleyebileceğimizi umuyordu.
Tabi ben ilk önce ne yapmalıydım. Onu dahi bilmiyordum. Kahvemden tekrar yudum alıp, Lay ve Eunwoo ikilisine döndüm.
" Eğer elçilik tarzı bir teklif olursa kabul etmek istiyorum bir çok idol elçilik almış durumda "
Aklımdaki tek plan buydu, eğer bir defile tarzı bir yer veya reklam en azından yükseltirdi beni, Lay söylediğimle birlikte tablete daha çok gömülmüştü.
" Sanırım sana tam da Amerika da hayır diyemeyeceğin bir teklifi gelmiş bulunmakta. "
Lay'in söylediğiyle sevinmiştim. Ona yakın olmam gerekti. Beni bu kadar çabuk bırakamazdı. O zamanlar idol olmak için gittiğinde beni kendimle bıraktığı gibi izin veremezdim. Ama şunu da biliyordum, sadece gözünün önünde olacaktım. Gelmesi ona kalacaktı.
" Yarın New York için uçak bileti al "
Bitirdiğim kahve bardağını çöpe isabetleyerek havadan içine attım. Kenardaki sırt çantamı omzuma atıp, kendimi eve atmam gerekti, küçük bir çanta hazırlamalıydım.
Kendimi eve çoktan atmış. Kadehimdeki şarabımdan yudumlarken aynı zamanda çantamı hazırlıyordum. Bu ilk yurt dışı değildi tabi ama heyecanlıydım.
Tabi sonradan Lay bilet bulamayıp bana geceden uçak bileti hazırlamıştı. Bu tehlikeliydi. Yaptığım şeyin bazı sonuçları olacaktı. Netizenler değilde onun için gittiğim belkide bazı hayranlar anlayacaktı. Onu tekrar kaybedemezdim.
Diş fırçamı özel şeyleri de koyup, kendimi yatağa fırlatmıştım.
Düşünüyordum, acaba o da düşünüyor muydu? Bilmiyordum. Eşyaları kapının yanındaki masaya koyduğumda gözlerimi çoktan kapatmıştım. 2 hafta önce olanlar gözümün önüne gelirken gözlerim istemsiz kapanmış, dudağım yana kırvılmıştı.
Hala sanki eli yanağımda gibiydi, hala bana dokunuyor oluşu hayalimin ötesiydi. Kendimi kaptırmış, bunları düşünürken birden cebimdeki telefonun titreşimi, ufak çaplı sıçramama sebep olmuştu.
Bildirime girdim.
Lay
Hızlıca bir teklif geldi
İlk baş dediğim gibi olacaktı ama sanırım
Bi süre New York'ta olacaksın.
Tiffany & Co elçisisin
Teklif Yoongi ile karaoke teklifi
Biliyorum ani oldu ama
Bay Lee istedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐖𝐢𝐧𝐠𝐬 ❧ ʍʏɢ
FanfictionGözleri her zamanki gibi karanlık ormanları andırsada, dindiremediği rüzgarları vardı. Ve bu rüzgar ormandaki bütün herşeyi bir fırtınayla dağıtmıştı. Geriyeyse sadece toprağı kalmıştı