Dudaklarımın üstündeki dudaklar ona değil, Kai'ye aitti. Kollarım gevşemiş, neye uğradığımı şaşırmıştım. Öptüğü an omuzlarından ittiğimde, sinirim kat ve kat artmıştı bile,
Yoona'nın bakışları yumuşamıştı. Kai ile aramda bir şey var sanması beni daha da delirtiyordu. Yoongi, o ise Kai'yi ittirdiğimde, etrafta yoktu.
Yaşadığım durum beni şuan aşırı derece de kafa yedirtecek derecedeydi. Kai'nin bileğini sert bir şekilde kavrayıp
" Seninle sonra konuşucaz "
Onu orda bıraktığım gibi hiçbirine bakmadan, Yoongi'nin peşinden gitmiştim. Ben onun gibi değildim, beni sevse de sevmese de ilişkime sadıktım.
Yanaklarımda hissettiğim, yaşlar çoktan kurumuştu. Asansöre bindiği an koşsamda yetişememiştim. Bunun açıklamasını neden yapmak istiyordum, neden beni yanlış anlamasın istiyordum. Asansörün çalışmasıyla kapı önüne çökmüştüm. Zaten berbat olan hayatımı bir de kai bozmuştu.
" Noona "
Önümdeki siyah, spordan anladığım kadarı eunwoo olmasıydı. Gülümseyen suratını önümde sergilerken, birden çatık kaşlarını, ve biçimli parmaklarını yüzümde gezdirdi.
" ağlıyorsun ve bunun farkında bile değilsin, neler oluyor anlat artık suga sunbaennim'i otoparktan çıkarken gördüm. Hiç iyi durmuyordu. Seninle bir alakası olduğunu düşündüğüm için geldim. Ve haklıymışım "
Zemine çökmüş bedenimi iki eliyle omzumdan tutup, kendi bedenine sardı. Sarılmak o kadar iyi gelmişti ki tek kelime bile edememiştim. Sadece sarılmıştım sımsıkı,
Telefonuma ani gelen bildirimle, ondan mecbur ayrılmak zorunda kaldım. Arka cebimden çıkardığım an gelen mesaj ondandı.
' şarkımız bitti.
promolar her şey,
bir tek konserin kaldı.
bir ay sonra başlıyorsun turlara yüzümü son görüşün Singapur konseri 'Afallamış suratım, daha çok ağlamak isterken kendimi tutuyordum. Peşinden koşmayacaktım. Onunla olmak için uğraşmayacaktım.
" beni hiçbir şekilde istemedi onu sevmemi asla istemedi ve artık uğraşmayacağım Eun "
Haklıydı, onu son görüşüm olacaktı. Her şeyin bitmesine 1 ay kalmıştı ilk ve son konserim de onunla sadece iki şarkı söyleyecektik.
Çok durmadan şirketten ayrılıp, kendi şirketime geçtim. Eunwoo ile kahve içelim teklifine hayır diyememiştim.
Sadece boş boş kahve makinasına bakıyordum. Düşüncelerim beni esir almıştı. Hayatıma girmek için uğraşan kendiydi. Ve bitirende o olmuştu.
" Hadi ama noona kendine gel, al şu kahveyi iç "
Buruk bir gülümseme sunsamda bir yudum anca alabilmiştim. Bu aralar pek iştahım da yoktu.Ona açıklama yapamazdım. Kimdim ben, ya da o benim neyimdi.
" Beni gördü Eun, Kai beni öperken gördü. Nasıl bir açıklama yapmalıyım hiçbir fikrim yok, onu da geçtim. Kai neden dudaklarıma yapıştı. Kafayı yiyeceğim "
Eliyle saçlarını karıştırıp, yüzüme masumane bir bakış sundu. Ne diyebilir ki ben daha ne olduğunu anlayamıyorum, Eunwoo ne yapsaydı.
" Aralarında bir şey olabilir mi? O kızla "
Doğru daha Yoona vardı. Bırakmazdı bu gidişle, öğrendi aramızın kötü olduğunu ,kesin bir şeyler çevirirdi. Kahvemden bir yudum daha alırken, sıcaklığı az da olsa içimi eritiyordu. Telefonuma girip, onunla konuşmama girdim.
' Haklısın son görüşümüz konserimiz olacak.
Bana sağır olmuş kulakların
umarım müziğimizle beni hatırlatır sana 'Parmaklarımı klavyemden çekip, telefonu masaya yasladım.
Daha fazla böyle oturup, duramazdım. Telefon ve kahveyi alıp, Eunwoo'ya döndüm." 1 ay sonra konserim var turlar başlıyor bir yerden başlamam gerek şarkılarımda çok dans olmasa da değişiklik iyi olur sonra konuşuruz ve teşekkür ederim her şey için "
Oturduğu yerden kalkmasına izin vermeden yanağına küçük bir öpücük kondurup, yanından ayrıldım. Bana yaptığı şeyi bende yapacaktım. Soğuk, sıcak davranışları beni delirtmek içindi biliyordum.
Kulaklığımın birini geçirip, soyunma odasına geçtim. Rahat bir şeyler giymeye koyuldum. Bu durum biraz kaos durumu gibi olacaktı. Şirket bizi sevgili yapmış daha sonra ayrıldığımız haberi yayılmıştı. Bunun üstüne birlikte şarkı söyleyecektik. Bunu çok istesemde garip bi durumdu.
" Heiz benim Lay "
Onu durdurup, üstüme hemen oversize mavi tişörtümü geçirip, ' gir ' diye seslendim. Ayakkabılarımı giyerken yanıma oturdu. Sorar bakışlarımı üzerinde gezdirirken pes edip, konuşmaya koyuldu.
" Bu Yoongi meselesi farkındayım fazla etrafında dönüyor, ama dergi çekimi için teklif geldi. Bu bir çok idol çiftin bir araya getirildiği dergi kapağı için tamam bana kızmak istiyorsun-
" Tamam yapalım "
" Ney ciddi misin ? "
Kafa salladığımda şaşırmış olmasına kahkaha atmıştım. Komikti çünkü, tamam demiş olabilirim çünkü dibine dibine girip, onu o şekilde pişman etmeliydim.
O sırada lay bana tabletten çekinilen çiftlerin fotoğraflarını gösteriyordu. Acayip iyi resimlerdi. Bu kadar yakın olmak hele de klibimizden sonra çok değişik olacaktı. Kendi kendime gülümserken onun sınırlarının aşmanın heyecanı vardı üstümde.
" işim var Lay sen halledersin dans provam var "
Çoktan prova odasına geçmiştim. Üstümdeki eşyaları kenara koyarken telefonum titremişti. Yabancı bir numara ve bir mesaj umarım saçma sapan antilerden nefret mesajı değildir.
" kelebeğin başka ellerin üstünde "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐖𝐢𝐧𝐠𝐬 ❧ ʍʏɢ
ФанфикGözleri her zamanki gibi karanlık ormanları andırsada, dindiremediği rüzgarları vardı. Ve bu rüzgar ormandaki bütün herşeyi bir fırtınayla dağıtmıştı. Geriyeyse sadece toprağı kalmıştı