Thirteen.

68 6 2
                                    

Arabadan inmeden kapının açılmasını bekledim, bir çok hayran, kapının önünde bir sürü kameraman vardı. Şoför kapıyı açıp elini uzattığında tutup arabadan yavaşça indim.

Bütün gözler üzerimde, kameralar üstümde ve ben kendimi kasmadan nasıl ilerlemeyi başarabilecektim. Hayranlarım bağırırken kocaman gülümsememi onlara sundum ve el salladım.

Çığlıklar yürüdükçe artarken, kafamı dik tutup odağımı ileriye taşıdım. Kocaman alana girdiğimde, idoller çoktan yerini almıştı. Herkese saygıyla eğilip ilerledim.

Çalışanlardan biri beni boş olan yere getirdiğinde Bangtan'nın tam önüne denk gelmiştim. Onlara selam verip, oturdum.

Gözlerini benden alamamış olması aklıma balo gününü getirmişti. Tören herkesin gelmesiyle başladığında, straykids, twice, blackpink gibi gruplar çıkmaya başladı. Performansları ağız uçuklatırdı.

Kendimi onların konumuna getirmek çok zor olacaktı. Herkesi teker teker izlerken arkama dönmek istesemde yapamamıştım.

" Kırmızı sana çok yakışmış "

Kulağıma gelen tanıdık sesle dönemesemde gülümsemiştim. Önümdeki idollere ayağa kalkıp selam verdim. Tekrar oturduğumda onlar kalkmıştı, sanırım performans sırası onlarındı.

Run söylemeye başladılar. Üzerindeki kıyafetten ne kadar çekici olduğunu unutmuştum. O kadar iyiydi ki sanki bunun için doğmuştu. Rap partı geldiğinde gözleri beni buldu. O kadar idol arasından beni nasıl bulduğunu düşünmeyecek kadar garip hissediyordum. Şarkıya devam ettiklerinde her hareketi beni daha çok heycanlandırıyordu.

Performans sonlanırken, nefes nefese kaldılar ve gözleri tekrardan benimle buluştu.

Ödül verilme sırası geldiğinde teker teker herkes konuşmasını yapıp ödülünü aldı. Bende aynı şekilde aldığımda çığlıklar daha da yükseldi, sesimi sabit tutmaya özen göstererek konuşmamı yaptım.

Ödül işi bittiğinde bu sefer herkes sahneye çıkmıştı. İdoller törenin bitmesine yakın sıraya geçtiğinde, tek olduğum için biraz kasılsamda bir yere geçtim. Yanımda üyeleri görünce az da olsa rahatlamıştım.

" Heiz çok güzel olmuşsun "

Utançla gülümsemiş gözlerim Yoongi'yi bulmuştu. Buraya bakıp her an Taehyung'a saldıracak gibi duruyordu.

Yanımda olduğu için biraz iyi hissediyordum. Arkada çalan kpop şarkısıyla gözlerimi kapadım. Sadece biraz da olsa kendimi sakinleştirmeliydim. Yavaş yavaş törenin bitmesiyle herkes çıkmaya başladı. Bende çok geçmeden çıkmıştım.

Hayranların sesi dolu doluydu. En çokta armyler,

🧩

Kendimi şirketin pratik odasına atmış, 2 saatten çok sürede dans etmeye koyulmuştum. Alnımdan akan ter tüm vücudumu rahatsız etmişti bile, müzikle uyumuma aynada devam ederken, düşüncelerimde benimle dans ediyordu sanki

Yoona'nın herşeyi bilip susması beni çıldırtıyordu. Onunla konuşmak istemesem bile bu soruya bir tek o cevap verebilirdi.

Yere kendimi atıp, nefesimi düzene sokmaya çalıştım. Kapıdan gelen sesle o yöne döndüm. Lay'in endişeli yüz ifadesi korkmama neden olmuştu. Eğer Lay bu şekilde bakıyorsa kesinlikle ciddi bişeydi ve herşeyden önce benim menajerimdi.

" iyi misin sen yüzün kireç gibi olmuş "

Dinlenmek için su alıp içtiğinde daha da merak etmeme sebep oluyordu. Elimle yanımı işaret ettiğimde, burası olmaz dedi merakımı içimde tutup, onu odada bıraktım.

Kendimi şirketin idoller için seçtiği duşa atıp, üstümdeki terden kurtuldum. Lay boşuna paniklenmezdi, tanrı aşkına neydi, hemen üstüme başka bişeyler geçirip çıktım.

Bildiğim bir mekan ayarladığında mekanı kapattırmıştı. Elinde bir kaç dosya yanıma geldi. Hala ona merakla bakarken bide üstüne kahve sipariş etti. Ayaklarımla sabırsızlığım yüzünden ritmik bir şekilde yere vuruyordum.

" şimdi ilk önce sakin ol, ve şu bir kaç haber, yorumları oku sonra sana herşeyi anlatıcam "

ilk önce gelen kahvemden yudum aldım. önündeki kağıtları ve tabletteki haberleri uzattı. İlk önce Naver haberlerine göz gezdirdim.

#Ünlü idol Heiz ve Bts üyesi Min Yoongi'nin işbirliği yaptığı şarkı yayınlanmadan, klip çektikleri onaylandı. İki idolün klip sırasındaki yakınlıkları hayranları ayaklandırdı.

Bir kaç fotoğraf gördüğümde, bunlar klip sırasındaki yakınlığımız, dün son çekimlerde arkamdan sarıldığı fotoğraf yayılmıştı.

Stresten tırnaklarımı yemeye başlamıştım ama devam ediyordu haberler, bu sefer dispatch sayfasına girdiğimde, kafayı yememe az kalmıştı, Ne saçmalıyordu bunlar

#Yeni çıkış yapmasıyla tüm listeleri ele geçiren söz yazarı, şarkıcı ve oyuncu Heiz dün Gyeongbokgung yakınlarında, dünyaca ünlü grup, Bts'in rapperı, Min Yoongi ile çıktıkları haberleri ortaya atıldı. Çekilen fotoğraflar bu iddiaları doğruluyordu.

Sinirim kat ve kat artarken, ellerimi saçlarıma götürdüm. " ne saçmalıyor bunlar ya şarkı çıkacak ve ilk defa görüyorlar bir idol ile bir idolun klip için yakın olduğunu " sesimi yükselttiğimde, Lay bir an irkilmişti ama haklı olduğumu biliyordu.

Yorumlara geçtiğimde, linç yiyordum. Hadi onu da geçtim, bir çok hayran ship savaşına girmişti.

Törendeki göz göze gelmemizle ilgili bir sürü haber çıkmıştı hayranlar tarafından,

" bir bu eksikti ne shipi ya "

Daha fazla okumak istemediğim için tabletle kağıtları ona ittim. " Heiz asıl olay bunlar değil, şirket yalanlar, biter ama bunu istemiyorlar " şaşkınlıkla ona baktığımda, kaşlarım çoktan çatılmıştı.

" Şirketler, hisseler ve bir kaç iş için bi süreliğine ilişkiniz varmış gibi yapmanızı istiyor "

Bu dediği işte bardağı taşıran son noktaydı. Ayağa kalktığım an ona sesimi yükseltmek istesemde, yapamamıştım. Onun suçu değildi, suçlu olan Yoongi'ydi, gidip onu boğmak istiyordum.

Hiçbir şeyi umursamadan mekandan çıktım. Arkamdan bağırsa da dönmedim bile şuan üstümdeki yükün hiçbir zerresi onda yoktu, benimle oyun mu oynuyorsun derken erken konuşmuştum.

Kendimi mekandan attığımda, yakındaki sahile çoktan gelmiş, nefes alışlarımı düzene sokmaya çalışmıştım. Ben daha yeni çıkış yapmış bir idoldüm. Kendimi yalandan kurulmuş bir ilişkiye atarsam, itibarım zedelenecekti. Hayallerim bunlar değildi. Telefonuma gelen aramayla son çalışa kadar açmak istemedim Yoongi'ydi.

" konuşmamız gerek Heiz "

𝐖𝐢𝐧𝐠𝐬 ❧  ʍʏɢHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin