Onu görmeyi beklemiyordum diyemem, bileğimi tutan ellerini indirip, gözlerime odaklandı. " neydi bu şimdi intikam performansı falan mı? " ne saçmalıyordu bu
" ney ne anlatıyorsun sen ya "Onu itip, yangın merdiveninden çıkmak için kapıyı ittirdim. Tabi buna izin vermemişti hiç şaşırmadım. " bak yoongi seni gördüğüm için cidden sevindim ve görüşürüz " arkamı dönmeme izin vermeden duvarla arasına almıştı beni,
Hadi ama neydi bunun sorunu ittirmeme izin bile vermiyordu. Yüzünü yüzüme yaklaştırıp, pis bir sırıtışla,
" o defter ardımda götürdüğün benim ilk bestelerimdi ve nedense performans sırasında bazılarına denk geldim "
tamam bu konuda haklı olabilirdi ama çalmamıştım, bana hediye ettiğini falan düşünmüştüm. " sen onu bana hediye olarak göndermedin mi? " bunu dememle kahkaha atması bir oldu.
" Heiz sen şaka mısın neden hediye edim "
Bunu demesiyle bu sefer ben gülmüştüm. " şuan dünyanın en çok dinlenen en iyi müzik grubunun rapperısın ve taktığın şey bu mu ah tamam özür dilerim çalmamalıydım bende sana bir gün şarkı konusunda yardım ederim olur biter " benden geri çekilip, manasızca, boş bir ifadeyle bakmıştı.
" taktığım şey bu değildi uzun zaman sonra karşılaşıp, hiçbir şey olmamış gibi davranm-
" sen şaka falan mısın? Yoona'dan sonra nasıl konuşmamı bekliyorsun ki ben sana ulaşmaya çalıştım, kaç kere denedim, binaya bile geldim, hiçbir şeye yaramadı let me know ona yazmıştın beni neden önemsedin ilk aşkın Yoo-
" o şarkı onun için değildi eskiden sevdiğim birineydi ama yoona için değildi "
Bunu neden bana anlatıyordu, " seni gördüğüme bende sevindim Yoongi " Bişey demesine izin vermeden nihayet çıkabilmiştim. Yoona değilse kimeydi, adımlarımı hızlandırıp, yerime geçtim.
Üyeler Suga nerde falan demişti, bir an ağzımdan benimleydi lafı çıkacaktı ki sustum, bilmesinler daha iyi tanıştığımızı bir kaç idol daha sahne aldıktan sonra ödüllere geçildi.
Adımı duyduğum an ödülü alıp, konuşmamı yaptım. Benden sonra bts çıktı, sahnedeyken bile uzakta bakışıyorduk, gözlerimi kaçırıp, kalktım bu kadar aksiyon yeter ve artardı bana,
Kafamı dinlemek için kendimi dışarı attım. Kafamı karıştıyordu hareketleri, ödül töreninin çaprazında çok güzel bir bar bulmuştum. oraya girip, terasa bir kadeh şarap sipariş ettim, nedense kimse yoktu, çok az kişi vardı, şaşırmıştım.
Kadehimden bir yudum alıp, Seul manzarasını izliyordum. Sanki az önce çok zor bir performansı o kadar insana göstermemiş gibiydim, yorgunluğumu sadece bu şekilde atabilirdim.
Sonrası zaten işbirlikleri, çekimler, reklam işleriyle dolu olacaktı. Ben bunları düşünürken barın aşağı katından kahkahalar, sesler duyuluyordu.
Burası tamamen dolmadan gitmeliydim, ne kadar yeni olsamda bir idoldüm, aşağı kata indiğimde sesler azalmıştı. Karşımda 7 adam hepsinin bakışı üzerimdeydi, içlerinde tanıdık yüzü görünce hafifçe gülümsedim.
" üzgünüm ödül kutlaması sanırım kimse yok sanmıştım "
" sen şu siyah dumanların arasındaki kızsın "
Namjoonun bunu demesiyle herkes kahkaha atmıştı, ciddi kalamazdım bu lafları duyduktan sonra,
" sayende kendimi kahraman gibi hissettim sunbaenim "
Yoongi'nin kalkıp, elindeki viski bardağıyla üzerime gelmesi şaşırmıştı. Rest falan mıydı? bardağı uzatıp, kendi bardağıyla tokuşturdu hafif bi gülümsemeyle,
" başarıya "
Masaya oturup, hepsiyle samimi olmuştum ve bu nasıl oldu bende bilmiyordum.
" Heiz bu ters köşe yapman neyi yansıtmak istedin şarkında çok merak ettim "
jimin'nin söylediğine gülümseyip, " özgüven, tıpkı sizin müziklerinizde olduğu gibi bir nevi love yourself temalı, jin oppa bu konuda beni daha iyi anlar epiphany solo şarkın "
jin kafa salladığında bilmem kaçıncı viskimden içip, onlarla sohbete devam etmiştim, hepsiyle çok iyi anlaşmıştım, çok iyi bir gruptu aile gibi en samimileri
Taehyung olmuştu bana karşı, haberleşmek istediğini söylediğinde telefonumu ona verdim birbirimizin numaralarını almıştık, tamam bu çok hızlı gelişmişti ve Yoongi buraya çok kötü bakıyordu.
" bugün için teşekkür ederim ve tekrardan tebrik ederim ödül için umarım sürekli karşılaşırız "
Tabikide bunu derken Yoongi'ye bakmadım, tam tersi gözümle yedim. Üyeler anlamadan bakışımı düzeltip, mekandan çıktım. Cidden bu böyle mi sürecekti bana kinliydi ama sebebi yoona veya beste, defter değil biliyordum çocukluğumuz birlikte geçti konuşmam lazımdı.
🧩
Buğulu camlardan gelen dans hareketlerimin yansıması beni hırslandırıyordu, biraz erken gelmiştim şirkete, Kafamı bozan düşüncelerimi düzeltmek için her zaman son ses müzikle dans ederdim, Onu düşünüyordum uzun zaman olmuştu mint yeşili saçları, küçük gözleri ve bakışı
" aklım almıyor yıllar sonra karşılaşıyoruz ama bana düşman kesiliyor "
Kendi kendime konuştuğumda müziği kapatıp, yere oturdum, suyumdan bir kaç yudum alıp, telefonda gezindim ki tam zamanında menajerim aramıştı.
" yanıma gelmek yerine neden arıyorsun lay "
" Onu bunu boşver sana işbirliği teklifi geldi hiç beklemiyordum aşırı ani oldu bu teklifle dünya tanıyacak seni "
" dünyaya tanınmam için birilerine ihtiyacım yok lay hem hangi idol teklif sundu "
" Bts grubundan Min Yoongi "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐖𝐢𝐧𝐠𝐬 ❧ ʍʏɢ
FanfictionGözleri her zamanki gibi karanlık ormanları andırsada, dindiremediği rüzgarları vardı. Ve bu rüzgar ormandaki bütün herşeyi bir fırtınayla dağıtmıştı. Geriyeyse sadece toprağı kalmıştı