«وقتی برگردم، دوست داری برات چیزکیک بیارم؟» زین با لبخند از پشت موبایلش خطاب به لیام گفت.
کمی بعد لیام جواب داد: «لطفاً وانیلی باشه، عاشقشم.»
«منم عاشق توام، مواظب خودت باش و از خوبگاه بیرون نرو تا من برگردم.» زین در جواب گفت و لبخندش عریض تر شد.لیام از پشت موبایلش، همونطور که روی تختِ زین نشسته بود و یکی از تیشرت های گشاد مرد چشم عسلی رو توی تن داشت با اعتراض گفت: «من که بچه نیستم!»
«منظوری نداشتم پرینسس، میدونی که یکم نگرانم.» زین جواب داد، لیام از پشت خط "اهوم"ای گفت و بعد زین ادامه داد: «باید خداحافظی کنم...زود برمیگردم پیشت.»
«لطفاً دیر نکن.» لیام برای خداحافظی گفت و برخلاف باب میلش تماس رو قطع کرد.زین که حالا خیالش از بابت لیام راحت شده بود موبایلش و جیبش برگردوند و بعد به عمارت آشنای رو به روش خیره شد، دندونهاش و بهم فشار داد و بعد رو به اون عمارت قدم برداشت.
«حرفهای زیادی باهات دارم، کایل هنکارد.» زین جملهای رو زیرلب با خودش گفت و همونطور که دستی توی موهاش میکشید درب عمارت رو زد، خدمتکار میانسالی که دفعهی پیش توی اتاق لیام دیده بود درب رو باز کرد و با تعجب به چهرهی جدیِ زین مالیکِ رو به روش خیره موند.
«برای چی اینجایید؟» خدمتکار پرسید و زین سرش رو بالا گرفت، با یک اشاره به اون زن فهموند که از سر راهش کنار بره و بعد با قدم های بلند وارد عمارت شد، همونطور که فضای مرتب اونجارو برانداز میکرد با صدای رسایی پرسید: «رئیست الان کجای این عمارته؟»
«ایشون امروز توی عمارت تشریف ندارن آقا، لطفا-» خدمتکار درحال توضیح دادن بود که زین سرش رو برگردوند و با نگاه تیزی که بهش انداخت بهش فهموند که هیچ یک از این بولشیت ها رو باور نکرده. «پرسیدم رئیست کجاست و تو بهم به جواب درست میدی.»
خدمتکار به مِنمِن افتاد، از اونجایی که از کایل شنیده بود این مرد درواقع برادرِ چه کسیه و همین باعث میشد حس ترسی داشته باشه.
«من درست همینجا هستم، زین مالیک.» صدای کایل به گوش رسید و زین سرش رو برگردوند تا اون شخص کت و شلوار پوش رو ببینه، اون مرد بین درهای تراس ایستاده بود و به زین نگاه میکرد.
«بیادبیِ خدمهم رو ببخش، من بودم که بهش دستور دادم امروز کسی رو به داخل دعوت نکنه.» کایا توضیح داد و با نگاهی سر تا پای زین رو برانداز کرد، زین شونههاش رو بالا انداخت و بهش نزدیک شد، کمی صورتش رو جمع کرد و جواب داد: «این حرفهای کلیشه ای رو بیخیال، بههرحال...ما که باهم غریبه نیستم.»
زین کمی بیشتر به کایل نزدیک شد و ابروهاش رو بالا انداخت، جلوی صورت اون مرد زمزمه کرد: «هستیم؟»
کایل که سعی داشت این موقعیت رو هضم کنه کمی سرفه کرد و بعد همونطور که وارد حیاط پشتی میشد توضیح داد: «اینجا میتونیم حرف بزنیم.»
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rockstar // ZIAM
Hayran Kurguلیام فقط با چند نگاه عاشقِ راکاستاری با چشمهای طلایی میشه. اما چیزی که راجع بهش نمیدونه، اینه که زین مالیک فقط یه راکاستارِ ساده نیست. Ziam Mayne Fanfiction. (Zayn Top)