Gerard Way
-Szia. - vette fel Frank rekedten a telefont.
-Helló. - köszöntem vissza. - Ne haragudj! Nem akartalak felkelteni.
-Semmi baj. - felelte ásítva.
-Találkozhatnánk? - kérdeztem kissé feszengve.
-Persze. Délre megyek a gyerekekért. Ha gondolod, akkor előtte össze tudunk futni.
-Rendben. - egyeztem bele. - Át tudnál jönni ha leírom címem?
-Igen. - remegett meg a hangja.
Az első dolgom volt ébredés után felhívni Franket. Minél előbb tisztázni akartam vele az este történteket. Miután bontottuk a vonalat azonnal kimásztam az ágyból és neki láttam a rendrakásnak. Vállalható állapotba akartam varázsolni a házat, ha már egyszer vendégem lesz, ráadásul a takarítás segít rendezni a gondolataimat, és levezetni a stresszt.
Frank nagyjából fél órával a telefonbeszélgetésünk után már a kanapénkon ült. Amikor beengedtem kissé idegesnek tűnt.
-Kösz, hogy át jöttél. - ültem le mellé török ülésbe. A teljes testemmel felé fordultam, mire ő is felhúzta az egyik lábát, hogy engem nézhessen.
-Nincs mit. - legyintett.
-A tegnapról lenne szó... - kezdtem bele bizonytalanul.
-Sejtettem. - húzta egy szomorkás mosolyra az arcát.
-Azt mondtad térjünk vissza rá ha majd mindketten józanok leszünk...
-Gerard. - szakított félbe. - Nincs semmi gond. Megértem, hogy ezek után már nem akarsz velem találkozni.
-Erről szó sincs. - ráztam meg a fejem.
-Kíváncsi voltál, de mint ahogy korábban már mondtad, nem vonzódsz a férfiakhoz. - vágott ismét közbe.
-Befognád egy kicsit? - tettem rá a mutatóujjam a szájára. - Kissé bizonytalan vagyok ebben az egészben, de tegnap este határozattan felizgattál.
-Részeg voltál. - súgta.
-Akkor hadd próbáljam meg ismét. - haraptam rá az alsó ajkamra. - Csókolózzunk megint.
-Csókolózni akarsz? - vonta fel a szemöldökét.
-Igen. - bólintottam. - Megengeded?
-Meg. - hunyta le a szemeit, amit egyfajta jelnek vettem. Finoman neki nyomtam a számat az övének. Lassan faltuk egymást. Emlékszem, hogy az este is így indult. Frank ajkai puhák voltak, és pont megfelelően nedvesek. Bátortalanul áttolta a nyelvét az enyém mellé. Finoman ízlelgettük egymást. - Még most kéne abba hagynunk. - hajolt el tőlem. - Ha ilyeneket csinálunk, akkor nekem nem biztos, hogy menni fog ez a barátság dolog.
-Szerintem ezek után nekem se menne.
-Megértem. - mondta fájdalommal teli hangon.
-Frank, azt hiszem bejössz. - néztem bele a szemébe.
-Ez csak fellángolás. - sóhajtotta.
-Az lenne? - kérdeztem, majd hirtelen bele ültem az ölébe. - Remélem érzed, hogy áll a farkam.
-Baszd ki. - nyögte ki.
-Ha nem tévedek a tiéd is. - mosolyodtam el. - Szóval Frank Iero asszem kurvára beindítasz.
-Mit szeretnél Gerard? Mi legyen kettőnkkel? - karolta ár a derekam, amikor majdnem leborultam róla.
-Nem tudom, de talán meg kéne próbálnunk együtt. - feleltem félénken.
YOU ARE READING
Happy Again (Frerard)
FanfictionGerard Way 46 éves egyedülálló apa, aki igyekszik mindent megadni a lányának, hiszen ő számára a legfontosabb. Meglehetősen rossz viszonyban váltak el a feleségétől, akit igyekszik elkerülni. Az élet úgy hozza, hogy találkozik a szintén egyedülálló...