Frank Iero
-Készen álltok? - kérdeztem, miután gyorsan leellenőriztem, hogy mindenki bekötötte-e a biztonsági övét.
-Igen! - vágta rá Miles, aki különösen izgatott volt amiatt, hogy Seaside Heightsba utazunk. Imádja a mólót, és annak a vidámparkját. Szerencsére csak másfél órára van Bellevilleből, így nem kell túl sokat vezetnem.
-Lányok? - néztem bele a visszapillantóba.
-Mehetünk. - jött a három lánytól kórusba.
-Gee? - kérdeztem meg a mellettem ülőt is.
-Induljunk. - nyomott egy gyors puszit az arcomra.
-Hű! - tapsikolt Cherry.
-Még egyet! - lelkendezett Bandit is.
-Elég! Teljesen zavarba hozzátok Gerardot. - szóltam rájuk nevetve, miközben a mellettem ülőre pillantottam, aki teljesen elpirult.
-Na majd amikor nektek lesz kapcsolatotok, akkor visszakapjátok... - morogta Gerard.
-Ki mondta, hogy még nincs? - vágta rá Lily.
-Mi van? - vetettem felé egy gyors pillantást.
-Ki mondta, hogy még nincs kapcsolatom? - ismételte el.
-Miért talán van? - ráncoltam össze a homlokomat.
-Elképzelhető. - felelte szórakozottan.
-Akkor igazak a pletykák, hogy együtt vagy az egyik osztálytársam bátyával? - kérdezte Miles.
-Kivel? Ki az a srác? - szorítottam rá a kormányra.
-Jerry... - kezdett bele Miles.
-Hé! - szólt rá Lily. - Ez az én ügyem.
-Szerintem azért nekem is van hozzá némi közöm. - dünnyögtem.
-Ti is titkolóztatok Gerarddal. - szált be Cherry is.
-Az teljesen más. - sóhajtottam.
-Ha Lily nem lát meg titeket, akkor lehet még most sem tudnánk rólatok. - mondta Miles.
-Jó, de én az apátok vagyok. - morogtam.
-Na jó. - kuncogott a mellettem ülő Gerard. - Ugye tudod, hogy csak szívatnak?
-Mi? - vetettem egy gyors pillantást a mögöttem ülőkre a visszapillantón keresztül. Egytől egyig mindannyian vigyorogtak.
-Akkor nincs is barátod? - értetlenkedtem.
-Nincs. - röhögött Lily. - Ha lenne azt már elmondtam volna.
-Mikor tanultatok meg így hazudni? - ráztam meg a fejem.
-Ijesztőek a tinédzserek, nem? - tette rá Gerard a combomra a kezét.
-Igen, azok. - bólintottam mosolyogva.
-Meg vagyok lepve, hogy ennyire könnyen bevetted ezt az egészet. - nevetett Miles. - Azt hittem átlátsz majd rajtunk.
-Lefoglalt a vezetés és az, hogy ne öljek meg senkit.
-Ez egész jó érv. - ismerte el Cherry.
-Minden izmom elgémberedett. - szált ki Gerard nyöszörögve.
-Nyugi, az én derekam is teljesen kész van. - nyújtózkodtam az autó mellett ácsorogva.
-Azt hiszem ti már öregek vagytok az ilyesmihez. - nyitotta ki Miles jó kedvűen a csomagtartót.
YOU ARE READING
Happy Again (Frerard)
FanfictionGerard Way 46 éves egyedülálló apa, aki igyekszik mindent megadni a lányának, hiszen ő számára a legfontosabb. Meglehetősen rossz viszonyban váltak el a feleségétől, akit igyekszik elkerülni. Az élet úgy hozza, hogy találkozik a szintén egyedülálló...