Frank Iero
-Gee. - simogattam meg a csupasz vállát. - Gerard. - nyomtam egy apró csókot a szájára.
-Hmm? - nyitotta ki résnyire a szemét.
-Ne haragudj, hogy felkeltettelek. - tűrtem el egy tincset a szeme elől. - De lassan muszáj lesz indulnom.
-Basszus. - fúrta bele az arcát a nyakamba. - Nem akartam elaludni. Bocsi.
-Semmi baj. - pusziltam bele a hajába. - Jó érzés volt, hogy a karjaim között tarthattalak.
-Komolyan mondom ez a húsz perc alvás pihentetőbb volt mint az elmúlt időszakban bármelyik másik. - támasztotta meg az állát a mellkasomon.
-Örülök neki. - mosolyodtam el.
-Remélem szombaton is lesz pár percünk egymásra. - rajzolta körbe a nyakamon lévő skorpió tetóválást.
-Én is. - csókoltam meg. - Ha más nem, akkor titokba kiverem neked a vécébe.
-Hülye. - csapott rá nevetve a mellkasomra. - Amúgy is most én vagyok a soros.
-Gee, tényleg nem azért csináltam, hogy viszonozd. - komolyodtam el. - Én csak azt akartam, hogy neked jó legyen.
-Hát az sikerült. - pirult el.
-Akkor minden rendben. - tévedt le a kezem a fenekére.
-Frankieh... - nyögött fel.
-Igen? - kérdeztem a lehető legártatlanabbul.
-Nincs időnk. - próbált meg kiszabadulni a karjaim közül.
-Egy utolsó csók és elengedlek. - csücsörítettem lehunyt szemekkel. Nem kellett többet mondanom, Gerard azonnal rátapadt az ajkaimra. - Na jó, tényleg nincs időnk ezért még most le kell állnunk. - sóhajtottam.
Kimásztunk a takaró alól és pótoltuk a hiányos ruházatunkat. Indulás előtt még egy utolsó csókot váltottam Gerarddal. Majd haza siettem, hogy rendbe tegyem a házat a gyerekek érkezése előtt. Gondolom Gee is hasonlóan kapkodott mint én, el kellett tüntetnie az összes nyomunkat.
-Szia. - köszönt egyszerre Lily és Cherry, majd ezt követően a szokásukhoz híven összemosolyogtak. Azt hiszem ez ilyen iker dolog lehet náluk. Majd megsimogatták a kutyákat, és átvették tőlem a pórázaikat.
-Sziasztok. - vigyorodtam el én is.
Pár perc várakozás után megérkezett a legfiatalabb mini emberem is, aki morgolódva oda vetett nekünk egy hellót.
-Milyen napotok volt? - kérdeztem.
-Egész jó. - felelte Cherry. - Lily és én is ötöst kaptunk matekból.
-Ügyesek vagytok. - simítottam meg mindkettőjük haját.
-Plusz tesin röplabdáztunk, és abban is taroltunk. - tette hozzá Lily.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Happy Again (Frerard)
FanficGerard Way 46 éves egyedülálló apa, aki igyekszik mindent megadni a lányának, hiszen ő számára a legfontosabb. Meglehetősen rossz viszonyban váltak el a feleségétől, akit igyekszik elkerülni. Az élet úgy hozza, hogy találkozik a szintén egyedülálló...