Gerard Way
-Mindent elraktál? - kérdeztem Bandittól, aki épp a cipőjét húzta fel.
-Azt hiszem igen. - bólintott.
-Ha valami itthon maradt nyugodtan hívj fel. - csúsztattam némi plusz pénzt a hátizsákja első zsebébe.
-Oké.
-Vagy ha rosszul érzed magad. - ropogtattam idegesen az ujjaimat.
-Apa. - fogta meg a kezeimet. - Minden rendben lesz. Nem most először töltöm anyánál a hétvégét.
-Persze. Tudom. Csak... aggódom. - sóhajtottam.
-Megpróbálok minél többször írni neked. - ölelt át.
-Rendben. - támasztottam meg az állam a fején.
-Holnap este már itthon leszek. Nem lesz két teljes nap.
-Tisztában vagyok vele, csak Lindsey annyira önző és felelőtlen... - morgom. - Úgy értem...
-Nem kell mondanod semmit. - nevette el magát. - Ismerem én is. Azt pedig régóta tudom, hogy mennyire megbántad, hogy anno elvetted feleségül.
-Nem bántam meg. Mert ha nem teszem meg, most nem lennél te sem. Azt pedig el sem tudom képzelni. - nyomtam egy puszit a homlokára. - Szeretlek B.
-Én is. - engedett el. - Élvezd ki, hogy egyedül vagy.
-Hiányozni fogsz, és végig aggódni fogok.
-Apa. Szerezz barátokat! - csapta meg gyengéden a vállamat. - Ismerkedj!
-De nekem nincs szükségem barátokra. - ráztam meg a fejemet. - Hiszen itt vagy te, és Mikey bácsikádék.
-Akkor kezdj el randizni!
-Randizni? - kérdeztem vissza. - Miért kéne randiznom?
-Mert magányos vagy. - húzta egy szomorú mosolyra az száját. - Mindenről lemondtál miattam, hogy mindig mellettem lehess, de most már elég idős vagyok. Nyugodtan egyedül hagyhatsz néha.
-Nem is tudom... - motyogtam. - Nekem jó így.
-Erre még visszatérünk. - mondta, amikor megszólalt a csengő.
-Nem muszáj. - súgtam magam elé.
Gyorsan búcsút vettem Bandittól, mielőtt még az anyja kitalálta volna, hogy bejön hozzánk. Mindenkinek jobb ha Lindsey Ballato és én elkerüljük egymást.
Fáradtan meredt a monitorra, szinte már kifolyt a szemem, de jobb hétvégi program híján a munkába menekültem. A szombatot és a vasárnapot szinte mindig szabadon hagyom, hogy Bandittal minőségi időt is tudjunk együtt töltetni, hiszen ez még a pénznél is fontosabb. Nem akartam, hogy valaha is azt érezze, hogy elhanyagolom.Gyakran éjszaka is dolgozom, de a hétvége az szent. Kivétel akkor, amikor egyedül ülök a lakásban. A monoton billentyű nyomkodást a telefonom csörgése szakította meg, ami miatt majdnem szívrohamot kaptam. Ismeretlen számot jelzett a kijelző ezért nem túl lelkesen, de felvettem.
-Halló? Tessék? Gerard Way. - szóltam bele.
-Szia. Remélem nem zavarlak. Frank vagyok, a boltból.
-Oh, szia. - mosolyodtam el halványan. - Egyáltalán nem zavarsz.
-Ennek örülök. - szólt eggyel bátrabban. - Lenne egy kérdésem hozzád, mint tapasztaltabb és bölcsebb apához.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Happy Again (Frerard)
FanficGerard Way 46 éves egyedülálló apa, aki igyekszik mindent megadni a lányának, hiszen ő számára a legfontosabb. Meglehetősen rossz viszonyban váltak el a feleségétől, akit igyekszik elkerülni. Az élet úgy hozza, hogy találkozik a szintén egyedülálló...