Frank Iero
-Minden rendben? - kérdezte Cherry az iskola felé vezető úton.
-Persze. - bólintottam.
-Elég lehangoltnak tűnsz. - jegyezte meg.
-Csak kicsit fáradt vagyok, de nincs semmi baj. - erőltettem magamra egy mosolyt.
-Akkor jó. - vett fel ő is egy vidámabb arckifejezést.
Hiába írtam Gerardnak SMS-t nem válaszolt rá, és a hívásaimat is teljes mértékben ignorálta. Félre értettem a helyzetet. Azt hittem, hogy ő is akarja, de mint kiderült ő nem vonzódik a férfiakhoz. Reméltem, hogy legalább barátok tudunk maradni a történtek után, de ő láthatólag erre sem volt többé vevő.
-Sziasztok. - öleltem át egyesével a gyerekeimet, amikor megérkeztünk az iskolához.
Épp indulni készültem amikor megláttam, hogy Gerard beállt a kocsijával a parkolóba. Elkezdtem sétálni felé, de miután a lánya kiszállt egyből el is hajtót. Pedig szinte biztos, hogy látott. Sóhajtva elindultam haza felé. Egyenlőre nem szeretném feladni. Addig nem, amíg nem beszéltünk erről. Nem kerülhet el örökre.
-Apa. - nyitott be Lily délután egy kopogás után az alagsori dolgozó szobámba.
-Igen? - fordultam az ajtó felé.
-Ráérsz? - kérdezte a mögötte kukucskáló Cherry.
-Persze. Tudjátok jól, hogy rátok mindig van időm. - invitáltam őket mosolyogva, mire mindhárom gyerekem betopogott egymás után, majd helyet foglaltak a kanapén. - Baj van? - vontam fel a jelenetre a szemöldököm.
-Ezt mond meg te. - nézett rám várakozóan Lily.
-Nincs. - ráztam meg a fejem.
-Biztos? - döntötte Miles oldalra a fejét.
-Igen. - feleltem a lehető legmagabiztosabban.
-Apa. - sóhajtotta Cherry. - Látjuk, hogy valamin nagyon kattogsz.
-Már vasárnap is fura voltál amikor értünk jöttél a mamához. - mondta Miles.
-Ennyire átlátszó lennék? - kérdeztem kissé zavartan.
-Túl jól ismerünk. - mosolyodott el Cherry. - Mi is ugyanúgy észre vesszük rajtad a legkisebb váltózást, ahogy te rajtunk.
-Tudod a szabályt! - szegezte rám Miles a mutató ujját. - Tilos hazudni a család előtt!
-Csakis őszintén! - tette hozzá Lily.
-Rendben. - bólintottam. - Szóval, összebarátkoztam az iskolátokból az egyik lány apukájával.
-De jó! - lelkesedett Miles.
-Igen, csak az a baj, hogy ő most kicsit megharagudott rám, és nem hajlandó beszélni velem. - túrtam bele a hajamba.
-Miért haragudott meg? - kíváncsiskodott a fiam.
-Félre értettem őt. - haraptam bele az alsó ajkamba.
-Te jó ég! - kapta Cherry a szája elé a kezét.
-Mi az? - értetlenkedett Miles.
-Apa, nem csak barátkozni akart. - vigyorodott el Lily.
-Tetszett neked a másik apuka? - kérdezte Miles.
-Hát... Egy kicsit. - éreztem, hogy az arcom teljesen felforrósodott.
ESTÁS LEYENDO
Happy Again (Frerard)
FanficGerard Way 46 éves egyedülálló apa, aki igyekszik mindent megadni a lányának, hiszen ő számára a legfontosabb. Meglehetősen rossz viszonyban váltak el a feleségétől, akit igyekszik elkerülni. Az élet úgy hozza, hogy találkozik a szintén egyedülálló...