Liniște. După multe nopti in care nu am mai luat cina cu părinții mei, ei fiind mereu ocupați cu munca, azi avem și noi "cina in familie". Ei niciodată nu au ținut la mine. Orice aș face nimic nu e bine.
Mancam linistita până imi aud mama reglandusi vocea. Imi ridicat privirea spre ea, ambii mei părinți uitându-se atenti la mișcările mele.
- S-a întâmplat ceva? imi intreb eu părinții văzând că se uita insistent la mine.
-Pai.. Eu cu tatal tau am luat o decizie despre viitorul tau. spune mama lăsându-și tacâmurile pe masa.
-La ce te referi?
-Ma refer, ca maxim anul viitor va trebui să te căsătorești. Deja tiam găsit un baiat perfect pentru tine.
-CE?! Cum adică să ma mărit?! Am abia 19 ani!!! Și în primul rând nici nu-l cunosc pe baiatul ala!!
-HYUN! CU CE DREPT TIPI TU LA MAMA TA?!intervine tata.
-Ce nu intelegeti ca nu vreau sa ma căsătoresc!?! Nu-l cunosc pe acel băiat!! Cum aș putea să-l iubesc?!
-Oh fată prostuta! Nu e vorba de iubire! E pentru afaceri! continua tata.
-Trebuia să-mi dau seama. VOI VEDETI NUMAI BANI!! DE MINE VA PASAT VREODATĂ?!? VA PASAT VREODATĂ DE CE SIMT EU!?! VA SPUN EU! NU!! SUNTETI OBSEDAȚI DE BANI!!
-HYUN!!! NU IMI PASA DE CE SPUI TU!! TE VEI CĂSĂTORI CU ACEL BĂIAT ȘI AM TERMINAT ACEST SUBIECT!! TRECI ÎN CAMERA TA!
După astea spuse plec plângând în camera mea.
*Între timp acasă la Tae hyung *
-Cu ce ocazie luăm împreună cina?
spun uitându-mă la părinții mei.-Pai... Tae...Eu cu tatăl tau ne-am gândit că e timpul să te căsătorești.spune mama uitându-se în ochii mei.
-Glumiți,nu-i asa? spun amuzat de vorbele mamei mele.
-Nu Taehyung. Deja am vorbit cu părinții fetei despre căsătorie. Au spus că vor vorbii și ei cu fiica lor.
-Adică voi ne obligați să ne casatorim unul cu altul când noi nici nu ne cunoaștem?!? 0
-Tae, dragule, e doar pentru o perioadă de timp până vei lua compania familiei Lee. Oricum fata e foarte draguta.
-MAMA! Înțelege ca nu vreau sa ma însor! Sunt prea tânăr! Plus ca nu pot să ma căsătoresc cu o fată care nu o plac!
-TAEHYUNG! Te vei căsătorii cu acea fată chiar dacă vrei sau nu!
După ce tata a terminat de vorbit am fugit în camera mea. Cum ma poate obliga să ma căsătoresc cu o fata care nici nu o cunosc?
*Înapoi acasă la Hyun*
Stau de o oră în camera mea si plâng. Nu inteleg cum imi pot face asta... Ei chiar nu țin la mine?
Aud o bătaie în ușa apoi pe ea intrând mama.-Hyun, înțelege că trebuie să faci asta. Avem nevoie de această colaborare. spune mama așezându-se pe pat lângă mine
-Și colaborarea asta trebuie să o faceți prin mine și acel băiat?
-Asta au vrut părinții lui... Nu avem ce face. Plus ca esti deja mare. Trebuie să te așezi la casa ta.
-Măcar el e de acord?
-Cred ca da. Urma ca părinții lui să vorbească cu el în seara asta.
-Hai nu fii tristă. L-am văzut pe băiat. Zici ce e ZEU. Arată minunat!
-MAMAA! Cum să zici asta!?!
-O să te convingi singura maine seara.
-Adică maine seara?
-Pai maine vom lua cine cu el și părinții lui.Ar fii bine să te odihnești, nu vrei sa te trezești cu cearcăne
-Bine.Noapte buna...
-Noapte buna. spune și iese din camera mea.
După ce a ieșit ma duc să-mi fac o baie cu spuma, muuulta spuma. Ma schimb în pijamale apoi ma bag în pat și adorm.
CITEȘTI
CASATORIE ARANJATA /K.TH/
FanfictionÎn care Hyun și Taehyung sunt obligați să se căsătorească. CĂSĂTORIE ARANJATĂ/K.TH/-vol 1 DARK LOVE-vol 2 #44-fanfiction(20 feb. 2023) #1-btsfanfiction(3 apr. 2023) #1-kimtaehyung(4 apr. 2023) #21-fanfiction(27 iun. 2023)