Ma trezesc cu o durere insuportabilă de cap. Ma ridicat din pat și ma duc spre baie pentru ami face rutina.
Ies din baie și încep să ma imbrac pentru a ieși în oras.
Cobor scările și dau de mama. Ciudat. Ea nu este niciodată acasă la ora asta.-Unde pleci? Stii ca azi luăm cina cu familia Kim.
-Nu cred ca luăm cina la 13,deci am timp să ma plimb până la cina.
-Nu pleci nicăieri. Trebuie să te pregatesti. Dute, mănâncă, Fati un dus și apucate să te pregatesti.
-Bine, bine. Am înțeles.
-Nu uita. Trebuie să stralucesti.
Nu o mai bag pe mama în seamă și ma duc în bucătărie să imi iau ceva să mănânc.
După ce mănânc imi fac repede un dus si ma pun în pat. E abia 15,am timp până diseara să ma pregătesc.*Taehyung P. O. V. *
Ahhhh. De ce trebuie să ma însor cu fata aia?!? Oricum ar trebui să ma pregătesc. În seara asta luăm cina cu familia ei.
Imi fac un dus și încep să ma imbrac. Imi iau o camasa alba și o pereche de pantaloni negri. Deasupra imi iau un sacou, tot negru. Imi aranjez puțin părul apoi cobor jos unde părinții ma așteptau.
-Arati minunat dragule! spune mama ridicându-se de pe canapea.
-Mersi.Acum putem merge? Vreau sa scap cât mai repede. părinții ma aprobă și ne urcam toți trei în limuzina.Nu e chiar asa departe. Am ajuns în vreo 15 minute. Mama ma obligat să iau 2 buchete de flori, unul pentru acea fata și unul pentru mama ei. Tata suna la vila imensă din fața noastră. Ne deschide tatăl ei și ne invită în sufragerie.
-Bine ati venit! ne întâmpină mama ei.
-Bine v-am găsit! spune mama mea pupându-se cu cealaltă femeie. Simt cum mama ma ghionteste asa ca îi întind buchetul de flori doamnei Lee.
-Vai dar nu trebuia!! Sunt minunate! Multumesc! spune și ma ia într-o imbratisare. Sper doar să nu ma trezesc cu glet pe mine.
-Luați loc.spune domnul Kim facandune semn spre canapea.-Fiica mea trebuie să apară imediat. Ahh, uiteo ca vine! spune și toti ne îndreptăm privirile spre scările de unde coborî fata.
Nu pot spune că este urâtă. Ochii au o culoare de caprui spre verde. Părul saten lăsat pe spate, ajungândui în direcția fundului.
Este îmbrăcată cu o rochie neagră, cu două palme deasupra genunchiului, stramta pe corp, cu un decolteu ce atrage priviri. Pot spune că arată destul de bine în rochia aceea. Vad cum toti se ridică în picioare asa ca ma ridic și eu.-Buna seara! Imi pare rau ca v-am facut să asteptati! spune ea când ajunge lângă noi. Observ cum pret de câteva secunde se uita la mine si ma examinează.
-Nu e nimic draga mea! Acum am ajuns și noi. spune mama inghiontinduma iar. Imi dau seama că trebuie să-i dau și ei florile asa ca ma apropii de ea. Îi întind buchetul iar aceasta imi răspunde cu un zâmbet.
-Multumesc! Spune și iar se uita la mine câteva secunde.
-Acum ca suntem toti, putem merge să luăm cina. Pe aici. Spune mama ei spărgând liniștea.
Ne așezăm la masa, culmea sorții fiind ca eu stau lângă ea.
Terminam de mâncat iar părinții noștri încep să vorbească despre chestii de afacere.O vad cum se ridică de la masa și imi face și mie semn să ma ridic. Ne ridicăm și mergem pe terasa unde, incepem în sfârșit să vorbim.
*Hyun P.O.V.*
Mama avea dreptate. Băiatul ăsta arată minunat. Părul vopsit într-un roșu aprins îi scot ochii caprui în evidență. Îmbrăcat extrem de elegant într-un costum negru și o camasa alba.
După ce terminam de mâncat și vad ca părinții nu ne baga în seama ma ridic de pe scaun și îi fac și lui semn să se ridice. Mergem pe terasa și incepem să vorbim.
CITEȘTI
CASATORIE ARANJATA /K.TH/
FanfictionÎn care Hyun și Taehyung sunt obligați să se căsătorească. CĂSĂTORIE ARANJATĂ/K.TH/-vol 1 DARK LOVE-vol 2 #44-fanfiction(20 feb. 2023) #1-btsfanfiction(3 apr. 2023) #1-kimtaehyung(4 apr. 2023) #21-fanfiction(27 iun. 2023)